Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pitkästä aikaa taas Tampereella...?  (Luettu 50614 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #15 : 13.08.2011 22:19:38 »

Reittioppaan mukaan Sammonkadulle pääsee keskustasta (esim. rautatieasemalta) paikallisliikenteen busseilla 17, 25 ja 27. Näitä meni ihan mukavan usein ja suoraan, joten julkisillakin on varmasti helppo tulla. Pysäkit Uintikeskus ja Sammonkatu 56 näyttäisivät olevan messupaikan lähellä. Korjatkaa paikkakuntalaiset, jos olen väärässä  coolsmiley

Sammonkatu on ihan lyhyen kävelymatkan päässä esim. Rautatieasemasta... Wink t. entinen tamperelainen, aina tamperelainen..
tallennettu

Minerwa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #16 : 16.08.2011 19:40:19 »

Sammonkatu on ihan lyhyen kävelymatkan päässä esim. Rautatieasemasta... Wink t. entinen tamperelainen, aina tamperelainen..
Niin juu tosiaan, sinäkin olet alkuperäisväestöä  smitten

Jatkopaikan suhteen otetaan mielellään ehdotuksia vastaan. Itselläni on ollut mielessä eräs keskustan etninen ravintola, mutta hyviä vaihtoehtoja on varmasti monia. Tehdäänkö samalla tavalla kuin Helsingin miiteissä, että kerätään ehdotuksia ja ilmoittelen sitten lopullisen valinnan suoraan ilmoittautuneille, jotta vältymme uteliailta sivustaseuraajilta  Wink

Messuilla olisi kiva tavata Sepon osastolla, jos sellainen on - onko??
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Minerwa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #17 : 06.09.2011 17:18:24 »

Te, jotka ette olleet vielä ihan varmoja tulostanne - vahvistattehan ilmoittautumisenne tämän viikon aikana niin tehdään sen jälkeen pöytävaraus jonnekin mukavaan keskustaravintolaan? Paikkavinkkejä otetaan edelleen myös ilolla vastaan  Smiley

Miltäs kuulostaisi aikataulu, jossa messuille tulijoiden kanssa nähtäisiin klo 14 esimerkiksi kahvittelujen merkeissä ja suoraan ravintolaan tulijat liittyisivät seuraan klo 18? Messuilla voi toki kierrellä yksinkin vielä ensitreffien jälkeen, koska jokaisella on kuitenkin ne omat mielenkiinnon kohteensa - sovitaan tarvittaessa uudet treffit vähän ennen lähtöä.
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

huhtikuinen
Kohtuuastroilija
**

Elämäni vaikein ihminen - olen minä itse

Profiili
« Vastaus #18 : 10.09.2011 11:32:57 »

Te, jotka ette olleet vielä ihan varmoja tulostanne - vahvistattehan ilmoittautumisenne tämän viikon aikana niin tehdään sen jälkeen pöytävaraus jonnekin mukavaan keskustaravintolaan? Paikkavinkkejä otetaan edelleen myös ilolla vastaan  Smiley

Minulle tuli samaan aikaan perhejuhla, harmi, toivottavasti pääsen toisen kerran  Kiss
tallennettu

Aurinko-härkä h2, kuu-kalat h1, nousu-kauris, merkurius-oinas h1; venus-oinas h2, rx-mars-skorpioni h8. Muita: jupiter-oinas h2, uranus-rapu h6, rx-pluto-leijona ja rx-saturnus-vaaka h7, rx-neptunus-vaaka h8, rx-chiron-kauris h12. MC-jousimies
Sininen Resonoiva Yö, Vesilohikäärme
Minerwa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #19 : 11.09.2011 17:58:13 »

Voi harmi... mutta toisella kertaa sitten  smitten
tallennettu

Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #20 : 11.09.2011 18:02:44 »

Heips!!

Olen itse tulossa, mutta vielä en tiedä saanko miehen mukaan... ilmoitan kuitenkin jo nyt että meitä voi siis olla kaksi.. jos varaat paikkaa.. Wink
tallennettu

Casperiina
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #21 : 11.09.2011 18:08:49 »

Mulla on nyt kaikenlaisia esteitä, valitettavasti taidan perua osallistumiseni.  Embarrassed
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Minerwa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #22 : 11.09.2011 18:18:49 »

Heips!!

Olen itse tulossa, mutta vielä en tiedä saanko miehen mukaan... ilmoitan kuitenkin jo nyt että meitä voi siis olla kaksi.. jos varaat paikkaa.. Wink

Kiva  Smiley Tervetuloa molemmille!

Mulla on nyt kaikenlaisia esteitä, valitettavasti taidan perua osallistumiseni.  Embarrassed

Voi ei...  Cry Mutta vielä ehtii muuttamaan mielensä! Olisi ollut ihana nähdä. Viestittele, jos olet tulossa, niin sovitaan yhteinen bussi tai juna.
tallennettu

Minerwa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #23 : 11.09.2011 18:21:26 »

Laitoin yv:tä kaikille alustavasti ilmoittautuneille. Jokunen virheilmoitus tuli lähetettäessä ja uskon korjanneeni asian, mutta jos joku ei ole saanut viestiä, ilmoitelkaahan!

Nimimerkillä "tekniikan ihmelapsi  vesimies"  :Smiley
tallennettu

Casperiina
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #24 : 11.09.2011 18:52:31 »

Voi ei...  Cry Mutta vielä ehtii muuttamaan mielensä! Olisi ollut ihana nähdä. Viestittele, jos olet tulossa, niin sovitaan yhteinen bussi tai juna.

Olisi kyllä.  smitten

Nyt olen vain niin ylikuormittunut, enkä jaksaisi ottaa ylimääräistä stressiä Tampereen reissusta... Omalla autolla olin alunperin ajatellut tulla, olisi helpoin matkustustapa täältä suunnalta.
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Minerwa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #25 : 12.09.2011 20:16:40 »

Voi harmi, jos joudutte perumaan  Cry  Olisi ollut ihana nähdä!! Mutta tuleehan näitä tapaamisia, toivottavasti  Smiley
tallennettu

Minerwa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #26 : 13.09.2011 16:36:31 »

Monet ovat ilmoitelleet, etteivät ehdi messuille, joten pitäisikö sopia tapaaminen suoraan ravintolaan klo 18?

Seuraksi saa toki lähteä messuillekin, jos joku on innostunut  Smiley
tallennettu

K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #27 : 13.09.2011 16:54:33 »

Minulle sattui pieni haaveri viikonloppuna. Ei paha mutta sellainen kuitenkin että lääkäriä se vaati ja nyt olen hieman toipilas ja vahvalla lääkekuurilla.

En siis ole kovin reipas vielä viikonloppunakaan.  Sad

Uskon siis että oma tuloni peruuntuu kokonaan. Tosin pieni mahdollisuus on että lauantaina iltapäivällä tuleekin sellainen olo että voisi lähteä, mutta näillä näkymin ei.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Minerwa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #28 : 15.09.2011 16:35:05 »

En siis ole kovin reipas vielä viikonloppunakaan.  Sad

Sähän olet aina reipas  angel  Harmin paikka, jos et pääse tulemaan, mutta viestittele ihmeessä, jos muutat mielesi. Olisi niiiiiiiiiin kiva nähdä...!!
tallennettu

Minerwa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #29 : 16.09.2011 15:52:44 »

Pöytävaraus on tehty kahdeksalle, joista tosin pari on vielä vähän kysymysmerkkejä, mutta toivottavasti pääsette mukaan  Smiley  Jos joku on tosiaan tulossa messuillekin ja haluaa nähdä jo siellä, ilmoitelkaahan! Meitä on ainakin kaksi menossa sinne.
Näkemisiin huomenna  smitten
tallennettu

Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  

Siirry: