Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Perhosen viesti  (Luettu 43516 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Inke_1
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74



Profiili
« Vastaus #15 : 03.08.2011 14:18:38 »

Minulle perhonen ei edusta kuolemaa. Sen tekevät linnut nokkimalla ikkunalasia tai sitten unet ovat viestintuojina. Eilen lensi keittiössäni nokkosperhonen ei ikinä enne se pölpyröi lasia vasten. Siirsin sen hellästi ovesta ulos. Siksi kysyinkin, sillä sielussani tiedän että asiaa on mutta mitä. Se selvinnee ajallaan. angel

Mummini puhui linnusta samoin. Niin, perhosilla on ollut sinulle iloisempaa asiaa, saat varmasti vastauksenkin aikanaan.
tallennettu
starless
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 58


Profiili
« Vastaus #16 : 09.08.2011 22:45:10 »

Hmm... Erittäin mielenkiintoinen aihe! Smiley En ole ennen edes ajatellut, tai tienny että perhosetkin voivat tuoda viestejä. Noh, aina oppii jotain uutta Wink Tosiaan, en ennen ole kiinnittänyt perhosiin huomiota sillä tavalla. Itseasiassa olen aina yrittänyt vältellä perhosia! Pelkään niitä aivan kamalasti! En ole aivan varma mistä tämä pelkoni johtuu, mutta pitkään tämä on jo ollut. En siis ole edes paljon perhosia läheltä nähnyt lentävän, ja kaukaa olen sellaiset kiertänyt! Cheesy Ainoan kerran olen tänäkin kesänä joutunut tekemään lähempää tuttavuutta perhosen kanssa, kun lähdin viemään roskia ja siellä lenteli aiivan valtava tumma perhonen. Se lenteli kummallisesti ympärilläni ja seurasi minua. No olin tietysti aivan kauhun vallassa, enkä ajatellut että se toisi mitään viestiä! Cheesy Että taisi sekin viesti jäädä rekisteröimättä Wink Tosin näen toisinaan todella paljon unia yöperhosista, pelkään niitä silloinkin. Tuovatkohan ne sitten viestejä unessa, kun valvetilassa välttelen niitä, vai johtuvatkohan unet vain peloistani?
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: