Jepu tutulta kuulostaa toi väsymys. En itekään ihan parhaassa kunnossa ole ja onhan noita huonoja tottumuksiakin kertynyt kivasti matkan varrella, jotka ei hirveesti auta ton vireyden kanssa.
Oon tässä ollut sormi suussa jo pitkän aikaa sen fakta kanssa miten paljon ihminen pystyy säilömään "pjaskoo" tähän omaan energiasysteemin tai kroppaan tai mistälie energioista me koostutaankaan loppupeleissä atomitasolla.
Yritän tässä pyöräyttää omia chakroja kondikseen ja oisthan siihen varmaan näitä kaikenlaisia parantajia ja muita olemassa, mutta pitää kokeilla miten pitkälle omat rahkeet riittää. Noihin chakroihin on kertynyt niin paljon paskaa matkan varrella että heräämisvaiheen ensiopetukset (ei kuolemaa, ja unet on aika monesti intuitiivisia) pisti pienen sekamelskan jälkeen vähän uutta potkua omien kuonien poistoon. Noi kuonat vääristää omia enneunia ja selvänäköä ja tekee niistä harmaita.
Keskittyminen ja mielenrauha on vaikeaa saavuttaa kun päässä pyörii kaikenlaisia turhia "mitä jos" -kysymyksiä ja meditoinnin opettelimen ei tunnu mielekkäältä. Ympäröivän maailman havainollistaminenkin tuntuu olevan vähän niin ja näin kantimissa kun tuntuu että kaiken näkee "harmaan arkipäivän"-lasien läpi. Saavutetut hyvät asiat valuu nopeasti sormien läpi.
Mitä enemmän uskallan tuoda noita omia "mörköjä" esiin spontaanisti, huomaan jälkeen päin missä mennään vikaan ja miksi porukka on naama mutrulla -> oma naama mutrulla.
Kahleet on tuolla sisällä. Mitä enemmän niitä uskaltaa hyväksyä ja tuoda ne näytille, rupeaa valumaan kyynelkanavia pitkin "möröt" ulos ja alkaa suodattua uusia asioita noiden harmaiden lasien läpi.
Helvetin väsyttävää ja loputtoman tuntuista hommaa. Zombit ei itke. Ihmiset itkee.
Melko yksinkertainen kikka enkä tosiaankaan ole mestari, mutta kantapään kautta tuntuu mulla menevän ja ennenpitkää asiat loksahtelee paikalleen ja asiat yksinkertaistuu, sitten tulee uusi opetus aina liukuhihnalta elämästä ja ympäröivästä maailmasta.
Vuoristorataahan tämä. Välillä tuntuu että menee kaiteen yli että paukkuu.
Zen-budhat on jossain hattarajunassa. Monenko vuoden jälkeen sinne pääsee? Alkaa nää kummitusjunat ja masokistivehkeet jo kyllästyttämään
Sain tuossa jokin aika sitten viestin kolmanteen silmään "I Salelem". zekkasin googlesta merkityksen ja yhdistelin sen tarkoittavan jotakuinkin "minä rauhoitun". Sen jälkeen olen ollut aikamoisessa benjihypyssä. Sen jälkeen on tullut karu tosiasia selväksi kuinka vähän tiedän oikeastaan mistään mitään...