Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kartan ilmeneminen kehossa  (Luettu 2896 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Triton
Kanta-astroilija

Profiili
« : 27.07.2011 21:34:45 »

Paukahtipa tuossa päähäni että kun en ole koskaan pitänyt kasvoistani, niin hassu juttu että minulla on Venus/Saturnus-yhtymä juurikin Oinaassa (= pään hallitsija). Siinä se Saturnus sitten raiskaa Venus-parkaa ja lopputulos ei ole häävi.

Oletteko kokeneet kehollisia vastaavuuksia planeetoillenne, konkreettisempia (sairaudet) tai em. kaltaisia lähinnä mielen tasolle jääviä?
tallennettu

Oinas: Venus, Saturnus
Neitsyt: Pluto
Vaaka: Asc, Jupiter, Uranus
Skorpioni: Kuu, Neptunus
Jousimies: Mars
Vesimies: Merkurius
Kalat: Aurinko
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 28.07.2011 09:07:27 »

Minulla saturnuksen oppositiot auringolle, venukselle ja marsille tekevät minusta ehkäpä hiukan luisevan. En liho. Yritän nytkin saada muutamaa lisäkiloa, mutta ei se oikein onnistu  Tongue

Aurinko-venus yhtymäni ilmeisesti tekee minusta viehättävän, näin olen siis kuullut, että olen viehättävä/kaunis. Mutta itse olen hyvin kriittinen itseäni kohtaan.

Aurinko-mars yhtymä ehkäpä tekee minusta hyvin sporttisen näköisen. Aiemmin en harrastanut liikuntaa ja ihmiset aina päivittelivät miten sporttisen näköinen olen. Kehossani ei ole rasvaa, joten lihakseet näkyvät hyvin, vaikka siis ei minulla isoja lihaksia tietenkään ole.

Rapu nouseva tekee minusta helposti lähestyttävän näköisen ja lapsenkasvoisen. Minulla on myös aurinko yhtymässä kuuhun, että onkohan sillä kanssa jotain tekemistä?
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: