Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Karmea karminen yksinäisyys  (Luettu 2644 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Kaisakka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« : 30.07.2011 02:48:33 »

Olen ollut pitkään yksin eli ilman parisuhdetta ja tietyllä tavalla kärsin siitä. Minun on ihan hyvä olla itseksenikin, mutta toisinaan valtaa kaipuu suhteessaolon hyvistä puolista. Lähinnä haen vastauksia siihen, mikä voisi olla ns. karmisena syynä siihen, etten saa hyvää parisuhdetta tai ettei minua vastaan edes kävele kaksilahkeisia, jotka herättäisivät mielenkiintoni. Paljon täälläkin on ollut keskustelua siitä, mitä karmiset ihmissuhteet ovat, mutta mitä tarkoittaa ja mistä voi johtua ns. karminen ihmissuhteettomuus?


tallennettu
Vedenhelmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 167



Profiili
« Vastaus #1 : 30.07.2011 07:36:10 »

Minä taas olen lähestulkoon koko elämäni ajan "valinnut vääriä kumppaneita" elämääni, enemmän tai vähemmän tietoisesti (ja tässä kohtaa moni saattaa ajatella, että eihän sitä voi koskaan etukäteen tietää, onko se toinen "oikea" tai valinta oikea...) Mutta siis näin lyhyesti sanottuna en ole juuri sydäntäni kuunnellut, ja tätä samaa kaavaa olen toistanut toistamiseen ja kärsinyt siitä jollain tasolla sitten aina jossain vaiheessa... Ja näin ollen aiheuttanut itseni lisäksi myös monille muille osapuolille surua ja tuskaa... En varmaan jollain tasolla osaa olla/elää yksin (vaikka yksinelämisen kausiakin on elämässäni ollut), mutta aina on ollut "jotain" meneillään... Olen miettinyt, että varmaan seuraavassa inkarnaatiossani tulen elämään koko elämäni täysin yksin, kun en sitä tässä elämässä näköjään suostu opettelemaan...vaikka onhan tässä vielä aikaa (ehkä). Mutta vääristä valinnoista on kärsinyt sydän ja pää, enkä silti koskaan tunnu oppivan...

Ehkä sinun (ja tulevan kumppanisi) kuuluu kokea tietynlaisia asioita ja henkistä kasvua ennen kuin on teidän aikanne...? Kyllä kaikella on tarkoituksensa  Smiley
Ja sitten vielä toinen juttu, mikä tuli mieleeni... Nyt alat uskomaan tosissasi siihen asiaan, että ihana mies astuu elämääsi, jos niin haluat, niin se tapahtuu  Wink Sinun ei tarvitse kuin pyytää ja uskoa, niin maailmankaikkeus kyllä järjestää... Smiley
Vetovoiman laki on käsittämätön  smitten
http://www.mtv3.fi/helmi/kuudesaisti/artikkeli.shtml/611752
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: