Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ihmeellisiä unia!  (Luettu 6352 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sarasooma
Vieras
« : 30.07.2011 19:14:21 »

Osaisko joku selittää mistä näissä unissa ja tapahtumissa ois kyse?

Näin jotain tosi tärkeää unta, mutta muistan siitä vaan sen, että joku (tuntematon) mies repi sydänchakraani auki niin, että vihreä valo vaan loisti minun sisältä. En tiiä oliko se ahdistavaa vai puhdistavaa, mitä teidän intuitio kertoo?

Ja samana yönä näin unta, jossa hädissäni kutsuin vanhempaa koiraa avuksi, ja heräsin yhtäkkiä siihen, että nuorempi koira hyppäs sänkyyni. Ei jalkopäähän niinku normaalisti, vaan syliin ja lähti takas omalle paikalleen ku olin rauhottunu. Aivan outoa, ikinä ei oo käynyt noin. Eikä pikkukoira ikinä tule syliin nukkumaan. Shocked
tallennettu
Kafkar
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #1 : 05.08.2011 22:54:32 »

itsensä kanssa tappeleminen on hieno asia, sillo löytää kaikkea uutta. mutta pelko tulevaisuutta kohtaa ei. älä pelkää menneisyyttä, sillo se on ohi ja se on historiaa. Keskitys itseesi ja lähemmäisiisi sillä tulet kokemaan vielä rankkoja asioita. Muista myös itsesi, sä et pysty muita auttaan jos olet puhki. hemmottele välillä itseäsi. rakasta itseäsi.
tallennettu

Pyyteetöntä rakkautta <3
Lemmikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137



Profiili
« Vastaus #2 : 01.09.2011 13:31:59 »

Voisikohan joku ystävällinen sielu tulkita? Näin viime yönä unta, että istuin helikopterissa, oikeastaan sen ulkopuolella olevalla istuimella jonkun toisen henkilön kanssa. Meillä oli kummallakin laskuvarjo selässä pakattuna ja oli tarkoitus, että hyppäisimme elämämme ensimmäisen laskuvarjohypyn. Minulla oli hame päällä ja mietin, ehtisinkö kotiin vaihtamaan housut jalkaan. Ympäristö oli suuri lentokenttä ja siltä lähti kaksi jumbojettiä kovaa meteliä pitäen, katsoin niitä alapuolelta, ne olivat todella suuria koneita. Muistan, että minua pelotti laskuvarjohyppy ihan kamalasti ja sydän hakkasi mielettömästi.
tallennettu

Aurinko vesimiehessä/1. huoneessa
Nouseva jousimies, Deskendentti Kaksoset
Keskitaivas Skorpioni, Keskiyö Härkä
Kuu Jousimies/1. huone
Merkurius Kauriissa/1. huoneessa
Mars Oinaassa/3. huoneessa
Venus Kauriissa/1. huoneessa
Chiron Vesimiehessä
Noususolmu Skorpionissa, Laskusolmu Härässä
Kafkar
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #3 : 02.09.2011 15:19:06 »

Tämmönen ajatus mulle tuli: ootkohan hyppäämässä uuteen kelkkaan (parisuhteeseen, työpaikkaan tai uuteen kotiin) ja sinua pelottaa ja mietit mitä sulle jäi vanhaan elämään ja pärjääksää tulevaisuudessa. Pelkäät ottavasi liian ison harppauksen jotakin asiaa kohtaa mitä sulla on kiikarissa. Ajatus housujen vaihtaminen nii vois olla, että sä et kans uskalla jättää jälkeesi tapahtumia mitä on jo ollu. esim. uuteen parisuhteeseenkaa ei saisi tuoda vanhoja kaunoja ja vitutuksia, vaan ne pitäis käsitellä ennen  uutta parisuhdetta. Eli ootko käsitelly kaikki asiat niin että voit nousta seuraavaan kelkkaan? Ja valmis vaihtaa sivua elämän kirjassa. Se hetki on nyt käsillä. Voit saada laskuvarjosta siivet ja liihottaa ihanille kukkakedoilla tai sit voi olla  nii että tuuli puhaltaa sut kuivuneeseen ketoon jossa ei enää kasva mikään. Kaikki on aivan itsestään kiinni, mitenkä ajattelee elämää ja mitä elämältä haluaa ja toteutuuko ne unelmat ja haaveet. Mieti tarkkaa mitä haluat ja mihin olet menossa. Smiley
tallennettu

Pyyteetöntä rakkautta <3
Lemmikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137



Profiili
« Vastaus #4 : 21.09.2011 15:37:51 »

Kiitos Kafkar Smiley angel Työpaikan vaihto on kiikarissa, jos vain saan sellaisen. Ei mulla täällä nykyisessä mitään konflikteja ole ollut, mutta duuni on vain niin epävarma, siinä syy vaihtoon. Kyllä tuo selityksesi osui varmaan oikeaan, uskon niin.

Terkuin Lemmikki
tallennettu

Aurinko vesimiehessä/1. huoneessa
Nouseva jousimies, Deskendentti Kaksoset
Keskitaivas Skorpioni, Keskiyö Härkä
Kuu Jousimies/1. huone
Merkurius Kauriissa/1. huoneessa
Mars Oinaassa/3. huoneessa
Venus Kauriissa/1. huoneessa
Chiron Vesimiehessä
Noususolmu Skorpionissa, Laskusolmu Härässä
Pikkukisu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 48


Profiili
« Vastaus #5 : 21.09.2011 22:18:20 »

Hei Lumikki,
jos uskot unen symboloivan juuri työtilannettasi, niin näkisin sinulla olevan tiettyjä haaveita ja kunnianhimoa uraasi kohtaan, mutta myös alitajuista epävarmuutta siirtyä eteenpäin. Ehkä silloin tällöin kuitenkin kyseenalaistat nykyisen roolisi ja työn merkityksellisyyden? Jos uskallat vaihtaa töpaikkaa ja seurata kutsumustasi, näkisin sinulla edessäsi uuden alun, joka tarjoaa enemmän vapautta, kunnianhimoisempia haasteita ja toiveiden toteutumista. Pystyt kyllä ylittämään esteet jos vain haluat ja olet valmis laajentamaan osaamistasi, maailmankuvaasi ja jopa vaihtamaan ympäristöä tarvittaessa.
tallennettu
Lemmikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137



Profiili
« Vastaus #6 : 22.09.2011 14:29:04 »

Juuri näin Pikkukisu Smiley angel Kuulosti osuvalta.

Kiitos tulkinnastasi t. Lemmikki
tallennettu

Aurinko vesimiehessä/1. huoneessa
Nouseva jousimies, Deskendentti Kaksoset
Keskitaivas Skorpioni, Keskiyö Härkä
Kuu Jousimies/1. huone
Merkurius Kauriissa/1. huoneessa
Mars Oinaassa/3. huoneessa
Venus Kauriissa/1. huoneessa
Chiron Vesimiehessä
Noususolmu Skorpionissa, Laskusolmu Härässä
Lemmikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137



Profiili
« Vastaus #7 : 19.10.2011 16:00:16 »

Lemmikki se taas täällä, päivää Smiley

Minulla on kummallisia unia Huh Näin tämän jo viime keväänä enkä ole tullut kysyneeksi asiasta, mietiskellyt olen sitä sen kummemmin ahdistusta tuntematta. En tiedä, olisiko pitänyt ahdistua Huh

Näin unta, että kuljin kellarikäytävässä, joka oli ruumishuoneena. Kellarin ovella oli jonkinlainen vahti, nuori mies, joka ei ollut halukas hommaansa hoitamaan, koska vetelehti jollakin divaanilla hyvin haluttoman näköisenä. Minä reippaana tyttönä lähdin etsimään omaa arkkuani ja kuljin käytävää pitkin ja kurkistelin eri ovista sisään. Löysin oman arkkuni, jossa olin itse sisällä. Nostin arkun vain toisesta päästä ja lähdin kuljettamaan sitä eteenpäin, en tiedä minne, ihmettelin itsekin, että jaksoin sitä kuljettaa. Katsoin, että sisällä olin varmasti minä itse ja niin oli. Muistan että olin tilanteessa hyvin reipas ja vahva ja positiivinen. En tiedä, minne arkkua kuljetin. Onneksi heräsin ainakin ennen omia hautajaisiani Wink Olin unesta herättyäni lähinnä huvittunut, kun sillä lailla vain omaa ruumisarkkuani kuljettelin ja vielä reippaalla mielellä ja surua tuntematta.

Voisiko joku suloinen sielu tulkita?
tallennettu

Aurinko vesimiehessä/1. huoneessa
Nouseva jousimies, Deskendentti Kaksoset
Keskitaivas Skorpioni, Keskiyö Härkä
Kuu Jousimies/1. huone
Merkurius Kauriissa/1. huoneessa
Mars Oinaassa/3. huoneessa
Venus Kauriissa/1. huoneessa
Chiron Vesimiehessä
Noususolmu Skorpionissa, Laskusolmu Härässä
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5939



Profiili
« Vastaus #8 : 19.10.2011 16:24:59 »

Positiiviselta vaikuttaisi.
Tulee mieleen, että itse olet paras oppaasi ja luota itseesi, tiedät parhaat ratkaisut elämällesi.
Älä suotta jätä itseäsi lojumaan jonkun pulihuolimattoman divaani-löllöttäjän huomaan, vaan tartu ns. härkää sarvista ja ota onni omiin käsiin...ja kun teet sen, huomaat, että se on kaiken lisäksi vielä helppoakin niinkun heinän teko  smitten
tallennettu
Lemmikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137



Profiili
« Vastaus #9 : 21.10.2011 14:35:07 »

Ah suloinen Kuuhilda  angel

Kiitos tulkinnastasi. Positiiviselta se minustakin tuntui ja niinhän se on, että itse sitä on oman onnensa seppä, totta puhuit Smiley
tallennettu

Aurinko vesimiehessä/1. huoneessa
Nouseva jousimies, Deskendentti Kaksoset
Keskitaivas Skorpioni, Keskiyö Härkä
Kuu Jousimies/1. huone
Merkurius Kauriissa/1. huoneessa
Mars Oinaassa/3. huoneessa
Venus Kauriissa/1. huoneessa
Chiron Vesimiehessä
Noususolmu Skorpionissa, Laskusolmu Härässä
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5939



Profiili
« Vastaus #10 : 21.10.2011 22:36:08 »

 smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: