Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ravut  (Luettu 12686 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
unelmassa
Vieras
« : 06.08.2011 13:40:08 »

Mikshän noi ravut on tosiaankin niin outoja, Huh   niin tosikkoja, vaik ne pitäs soppii kalalle, mukamas Shocked  En kyllä tosiaankaan ennään sekkaannu rapuihin, kun pääsin ex erroon.. Huh
tallennettu
Gisella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 204



Profiili
« Vastaus #1 : 06.08.2011 14:48:52 »

 2funny

Tulipas sopivaan saumaan, kun tämä leijonaneiti tapailee parhaillaan rapumiestä, jonka kanssa hommat eivät ole menneet ihan putkeen. Siitä huolimatta uskon, että tuo mies on muutakin kuin horoskooppimerkkinsä Wink Kaksi liian erilaisessa tilanteessa olevaa ihmistä ja myös pohjimmiltaan, arvomaailmaltaan erilaisia... haastavaa. Rapu on (käsittääkseni) hyvin kotona viihtyvää, hieman erakkomaistakin sorttia, kun leijona (ainakin minä ja ainakin tässä elämäntilanteessa) puolestaan tarvitsee ympärilleen oman laumansa -- ystäviä, harrastukset ja myös sen juhlan arjen keskelle.

Rapu tahtoisi epävarmuuksissaan laittaa leijonan häkkiin ja kahleisiin ymmärtämättä, että koko leijonan viehätysvoima perustuu vapauteen. Siihen, ettei villiä voi kesyttää. Ainakaan väkisin.

Tällaisia pohdintoja tänään Smiley
tallennettu

"Ihminen voi syyttää maailmaa läpi elämän, mutta hänen onnistumisensa tai epäonnistumisensa ovat yksin hänen vastuullaan. Ihminen voi yrittää pysäyttää ajan, mutta se on vain energian tuhlaamista."
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2 : 06.08.2011 15:47:01 »

 Cheesy Joo kait se ihmisestäkin riippuu, minkalainen on , mut jotenki kavahdan jos esim. jossain deittipalstalla joku mies on rapu  Huh Oinas ja veskari enempi  meikän tyyliin hmmmm.. Tongue  :Smiley

tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1173



Profiili
« Vastaus #3 : 06.08.2011 21:14:09 »



 Kaksi aurinko veden merkkiä voi tuoda haasteita aluksi,---mutta aurinko merkki sinänsä ei
 todellakaan merkitse kaikkea,--vaan esim.  mars ja  venus.n sijainti parisuhde kartalla,
 tiedän joitakin  kalat/rapu suhteita, jotka ovat kestäneet jopa vuosikymmeniä.  Smiley
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #4 : 06.08.2011 21:26:47 »

Joo, voi olla noinkin, meilläkin oli pitkä liitto takana, mut se vaan päätty kuiteski.Kaikella on tarkotus. angel   Smiley
tallennettu
Illusion
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34



Profiili
« Vastaus #5 : 08.08.2011 11:30:37 »

Ei ne kaikki Ravut ole välttämättä kotona viihtyviä tyyppejä. Mä olen Rapu ja mun poikaystävä on Leijona. Meillä molemmat on tosi liikkuvaista sorttia ja koko ajan pitäs olla menossa ja kokemassa, hehe Cheesy
tallennettu

Aurinko Rapu, Kuu Kalat, Nouseva Vaaka
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1173



Profiili
« Vastaus #6 : 08.08.2011 13:58:10 »


  Hyvin tärkeää on myös, missä huoneessa   aurinko mars venus  kuu
  ja  merkurius sijaitsee,--sillä huoneen merkki ja sijainti antaa
  oman vivahteensa.
 
 Minulla on esim.  kuu-ravussa 11h,--joka on vesimiehen huone, ja
 siella on myös  uranus,--tunnen itsessäni paljon vapautta kaipaavaa
 itsenäistä vesimiestä, tutustun helposti erilaisiin ihmisiin jne. toki koti,
 läheisistä huolehtiminen ja se "pullan tuoksuinen" koti on tärkeä.  Smiley                                     
tallennettu
Illusion
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34



Profiili
« Vastaus #7 : 08.08.2011 21:07:56 »

Joo, noi huonesijainnit on tärkeitä myös. Ehkä siksi menojalka aina vipattaa ku on tuolla
9. huoneessa  aurinko merkurius mars... Mutta hassua kyllä, että tänä kesänä olen
löytänyt itsestäni ruoanlaittajan. Milloinkaan en ole osannut kokata ja nyt sitten kokeilen
kaikkea mahdollista kasvisruokaa ja luomua, erilaisia keittoja ja hitsit oon aivan innoissani!!  laugh
tallennettu

Aurinko Rapu, Kuu Kalat, Nouseva Vaaka
Jasmine
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19



Profiili
« Vastaus #8 : 29.01.2012 03:30:48 »

Ravut ovat vain niin herkkiä, että jos joku sanoo yhdenkin pahan sanan, niin rapu suojautuu nopeasti kuoreensa. Ei kannata sanoa ravuille mitään pahaa. Me muistetaan kaikki pahatkin asiat vuosikymmienkin päästä ja varmasti kostetaan takaisin jos siltä tuntuu, että se toinen tuntee sen mitä on ravulle tehnyt, eikä tekisi sitä enää uudestaan Cheesy

Luulempa että kenties teidän nousumerkit olivat sitten jotain semmosta sorttia, ettette tulleet toimeen(?). Yleensähän vedenmerkit tulevat toimeen toistensa kanssa erittäinkin hyvin Smiley
tallennettu
kauris76
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 83


Vahva Uranus +Kristustietoisuus


Profiili
« Vastaus #9 : 29.01.2012 12:37:14 »

 Soman kanssa samoilla linjoilla tuon kostamisen suhteen. Mulla on rapu ihmissuhde huoneessa ja samaan mahtuu leijona eli aika omalaatuinen yhdistelmä. Rapu on ollut enemmän esillä ja tarjoilee tossa sijainnissa lähinnä tasapainoisia ihmissuhteita, leijona jäänyt sivuun. Yritän opetella sitä nyt. Täysin toisilleen "vastakkaiset" merkit.

 Aurinkorapuihin en ota kantaa -vaikuttaa juuri tuolta alussa kerrotulta. Aurinkoasemat vaan on niin pieni osa astroa, että muut tekijät luultavasti painaa vaakakupissa enemmän.
tallennettu

Johanna
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 757



Profiili
« Vastaus #10 : 29.01.2012 12:41:29 »

Mulla tunteet vaihtelee hyvinkin paljon ja voin sen vuoksi sulkeutua kuoreeni kun tiedostan
eilen sanoneeni muuta ja tänään olo on aivan eri. Tuntuu edes turhalta ilmoittaa juurikaan
kenellekkään, jos on vaikkapa paha mieli kun se todennäköisesti on kohta aivan päinvastainen.
Kärsin myös silloin tällöin ahdistuksesta, mutta etenkin tällöin sulkeudun lähinnä vain kuoreeni
ja odotan sen menevän ohi. Ellei se sitten pitkity tai jos alan tiuskimaan jollekkin niin sitten
voin kokea paremmaksi ilmoittaa, että ei oo ihan hyvä fiilis. Yleisesti ottaen koen lähinnä
vain iloisuutta sisälläni, kummastuksekseni se ei vaan aina välity ihmisiin. Kai siinäkin sitten
tavallaan sulkeutuu aika paljon kuoreensa, ei tuu läpi se, mitä tunnen ja voin vaikuttaa
tosikolta ja kylmältä vaikka sisälläni nauran kuurapu
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
minävaan
Vieras
« Vastaus #11 : 29.01.2012 16:13:11 »

Onko  askendentti rapu yhtä flippejä mitä  aurinko rapu??
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #12 : 29.01.2012 20:20:14 »

myö ravut ollaan just parhaita!! Grin


ja huom!myös tooooosi vaikeita,mutta onneksi vain välillä Wink
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #13 : 30.01.2012 12:55:30 »

Parasta ravuissa on se, ettei ne ota itseään liian vakavasti, vaan osaavat laskea leikkiä itsestään ja muutenkin ovat varsinaisia huumoriveikkoja.
Tunnistan tätä myös itsessäni  askendentti  rapu
tallennettu
injuredgrass
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 43



Profiili WWW
« Vastaus #14 : 06.05.2012 21:51:56 »

Minulla on vakituisena kumppanina rapunen. Hän on rakastavin ihminen mitä olen tavannut ja mitä häneltä saa eniten: hellyyttä.
Olen aurinko-leijona ja hän todellakin huomioi minua paljon ja ihailee ja kertoo sen minulle. Minulta hän saa kaipaamaansa turvaa ja
pysyvyyttä. Minusta meidän liittomme on mahtava, emme juuri koskaan edes riitele Smiley Joskus siitä, kun hän on vähän päättämätön ja minä
joskus hermostun siitä. Mutta uskon, että tämä suhde on pysyvällä pohjalla (asumme yhdessä myös) ja jatkunee, toivottavasti pitkään.

Niin ja vaikka rapu hän onkin, hänellä on kuu ja nousumerkki jousimies, ja keskitaivas vaaka, joten hän on aika vapaamielinen eikä lainkaan takertuvainen. Minä taas olen nouseva vaaka ja keskitaivas rapu joten sikälikin meissä on yhteistä Smiley
tallennettu

"Se on käsiesi liikkeissä,
se on taivaankannen valoissa,
se on päivällä ja yöllä ja aina.
Se on täällä, se on muualla
se ei puhu, ei voi vastata
olen ymmärtänyt tämän
sen valossa"
- CMX : Aura

aurinko leijona
kuu kalat
keskitaivas rapu
Hallitsevana merkkinä skorpioni
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: