Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Saako AC-Leijona helposti kavereita?  (Luettu 10812 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #15 : 05.09.2012 08:46:35 »

Päivitetäänpä tätä topicia hieman.

Pojalla on nyt jonkin verran tuota päiväkotitaivalta takana, ja vaikka alkuun päivät menivät ihmetellessä, äitiä ikävöidessä ja päiväkodin rutiineihin opetellessa, niin kyllä hän on solminut varsin mutkattomasti myös suhteita muihin lapsiin ja muut lapset haluavat kernaasti myös leikkiä hänen kanssaan. Jo jouluun mennessä hänelle oli valikoitunut suosikkileikkikaveriksi samanikäinen poika ja nyt nämä ovat ihan parhaita kavereita. Päiväkodista sanottiin, että on harvinaista nähdä noin pienillä lapsilla noin hyvää ystävyyttä.

Tällä hetkellä päiväkotipaikalle ei olisi edes akuuttia tarvetta, mutta tarhasta ehdottomasti suositeltiin pitämään poika edes osa-aikaisena, jotta hän saa opetella sosiaalisuutta ja leikkiä kavereiden kanssa.

Muoks*. Pojan kartta liitteenä.
« Viimeksi muokattu: 05.09.2012 09:05:57 kirjoittanut Lilli » tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Morwenna
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #16 : 05.09.2012 11:10:09 »

Itse olen  aurinko-Rapu,  kuu-Kauris ja  askendentti-Leijona. Tuo Kauris-kuu vaikuttaa mussa hyvin paljon että en nyt ihan normi-nousuleijonaksi itseäni mieltäisi.

Aurinko on 11. huoneessa minkä pitäisi kai sitä sosiaalisuutta tuoda mutta enpä tiedä, aika yksinäistä tämä elämä on kyllä välillä  Smiley

Tarkemmin sanoen mulla on aurinko+Mars yhtymässä 11. huoneessa oppositiossa Kuu+Neptunus-kaksikkoon vitosessa. Välillä on hieman kaksijakoinen olo kun on samaan aikaan hirveä temperamentti ja suorastaan aggressiivisuus päällä ja samalla taas on melkeinpä yliherkkä  Cheesy

En ystävysty helposti, mutta nuo ystävät mitä on vuosien varrella saanut niin ovat edelleen kuvioissa, tärkeitä ja rakkaita  smitten
tallennettu
mrh
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #17 : 22.09.2012 12:59:12 »

Pessimisti työhullu aurinko kauris (huoneessa 5.) sekä omissa maailmoissaan pörräävä kuu vesimies jättävät askendentti  leijona piirteet usein hieman jalkoihinsa Cheesy Mutta leijonan piirteet pääsevät valloilleen nimenomaan sosiaalisissa tilanteissa! Muiden ihmisten, etenkin uusien tuttavuuksien, seurassa oleminen on eräänlainen esiintyminen, jolloin leijona minussa varmaan potkaisee nuo olemassa olevat pessimistiset ja epävarmat piirteet pois. Siksipä usein minua pidetään mahdottoman iloisena, avoimena ja sosiaalisena tyyppinä. Tosiystävät tietävät, ettei asia ole aina niinkään, vaan poden usein äärimmäistä epävarmuutta muiden ihmisten suhteen ja olen tooooosi herkkis sen suhteen mitä muut minusta ajattelevat, vaikka sitä ei heti uskoisikaan.

Tuo positiivisuus ja iloisuus ei kuitenkaan ole sitä, että esittäisin jotain muuta kuin mitä olen - tarvitaan varmaan vain sitä leijonan tuottamaa rohkeutta päästämään nämäkin piirteet esille itsestään, vaikka osa minusta onkin kauhuissaan siitä, kun joku vähänkin tuntemattomampi tyyppi erehtyy sanomaan minulle hei!

Pidän muiden ihmisten seurasta ja hyvin mielellään ja nopeasti tutustun uusiin ihmisiin, vaikka se voikin olla tosi pelottavaa  Grin Tosin tasapainoksi sosiaalisuudelle, joskus pitää päästä olemaan myös ihanihan yksin. Mutta jos pitää valita yksin vai seurassa, niin valitsen seurassa. Tuttavuuksien eteneminen tapahtuu aina varauksella ja pienin askelin.. Ystävyyteen asti pääseminen vaatii aikaa myös minun kohdallani, mutta ne ystävyydet kyllä sitten kestävät.

Asian voisi tiivistää siten, että tuttuja on paljon, kavereita kohtalaisesti ja ystäviä omaan tarpeeseen riittävästi.

PS. vastaisin siis alkuperäiseen kysymykseesi saako  askendentti leijona helposti kavereita, niin oman kokemukseni kannalta kyllä - ehdottomasti! Ja kärjistetysti sanoisin itseni kohdalla kavereiden saamisen johtuvan juuri siitä että AS on nimenomaan leijona. Kompensoi kivasti tuota muuten ylitsepursuavaa negatiivista epävarmuutta.

« Viimeksi muokattu: 22.09.2012 13:05:36 kirjoittanut mrh » tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: