Pessimisti työhullu
(huoneessa 5.) sekä omissa maailmoissaan pörräävä
jättävät
piirteet usein hieman jalkoihinsa
Mutta leijonan piirteet pääsevät valloilleen nimenomaan sosiaalisissa tilanteissa! Muiden ihmisten, etenkin uusien tuttavuuksien, seurassa oleminen on eräänlainen esiintyminen, jolloin leijona minussa varmaan potkaisee nuo olemassa olevat pessimistiset ja epävarmat piirteet pois. Siksipä usein minua pidetään mahdottoman iloisena, avoimena ja sosiaalisena tyyppinä. Tosiystävät tietävät, ettei asia ole aina niinkään, vaan poden usein äärimmäistä epävarmuutta muiden ihmisten suhteen ja olen tooooosi herkkis sen suhteen mitä muut minusta ajattelevat, vaikka sitä ei heti uskoisikaan.
Tuo positiivisuus ja iloisuus ei kuitenkaan ole sitä, että esittäisin jotain muuta kuin mitä olen - tarvitaan varmaan vain sitä leijonan tuottamaa rohkeutta päästämään nämäkin piirteet esille itsestään, vaikka osa minusta onkin kauhuissaan siitä, kun joku vähänkin tuntemattomampi tyyppi erehtyy sanomaan minulle hei!
Pidän muiden ihmisten seurasta ja hyvin mielellään ja nopeasti tutustun uusiin ihmisiin, vaikka se voikin olla tosi pelottavaa
Tosin tasapainoksi sosiaalisuudelle, joskus pitää päästä olemaan myös ihanihan yksin. Mutta jos pitää valita yksin vai seurassa, niin valitsen seurassa. Tuttavuuksien eteneminen tapahtuu aina varauksella ja pienin askelin.. Ystävyyteen asti pääseminen vaatii aikaa myös minun kohdallani, mutta ne ystävyydet kyllä sitten kestävät.
Asian voisi tiivistää siten, että tuttuja on paljon, kavereita kohtalaisesti ja ystäviä omaan tarpeeseen riittävästi.
PS. vastaisin siis alkuperäiseen kysymykseesi saako
helposti kavereita, niin oman kokemukseni kannalta kyllä - ehdottomasti! Ja kärjistetysti sanoisin itseni kohdalla kavereiden saamisen johtuvan juuri siitä että AS on nimenomaan leijona. Kompensoi kivasti tuota muuten ylitsepursuavaa negatiivista epävarmuutta.