Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: TÄH? Ei valkosoluja?  (Luettu 3343 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« : 10.08.2011 05:06:46 »

Eli olin ilmeisesti miesystävän kanssa lääkärissä. En muista miksi alunperin, mutta tutkittuaan nuori naislääkäri ilmoitti, että minulla ei ole valkosoluja lainkaan, ja on erityisen tärkeää koettaa tehdä asialle sen minkä pystyy ennenkö sairastun..ilmeisesti olin juuri tulossa kipeäksikin, vaikken sitä tiennytkään. Olimme tuon miesystävän kanssa kovin yllättyneitä tästä valkosoluttomuudestani.
Mies odotti huoneen ullkopuolella, vaikka pystyin kuitenkin keskustelemaan hänen kanssaan.
Osaako joku sanoa, mitä tämä tämmöinen voisi olla? Shocked
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1 : 12.08.2011 12:29:56 »

Sinä et syö tarpeeksi terveellisesti, vai syötkö? Smiley Terveellinen ravinto ja vesi, yrtit luonnosta lääkkeiksi (alkuun esiml. yrttiteitä, pikkuhiljaa se intosi lisääntyy Wink) -nykylääketieteen sijaan.
Myöskin henkiset käsittelemättömät asiat purkautuvat ruumiillisina vaivoina (erit. chakrojen kohdilta). Juotko kahvia? Lopeta! Wink Myrkkyä.. olet herkkä kuten minäkin, olen käynyt samaa läpi mitä sinäkin. Valkosoluista tuli myös mieleen esim. ns. "piilevä" keliakia, onko sulla mtn vatsa tai -iho-oireita? Eniway, parempaa vointia ja unia toivon sinulle!!
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 12.08.2011 16:12:26 »

No enpä tosiaan syö terveellisesti. Välillä on kausia jolloin syön, mutta nyt olen kyllä ollut aivan väärillä teillä ravinnon suhteen. Ja juu, alkanut taas juoda kahvia, liikaa, vaikka välillä jo lopetin sen kokonaan. Elimistö lakkaa toimimasta ilman kofeiinia, mikäli sitä käytän, ja tarvitsen enemmän ja enemmän ja enemmän Sad
Keliakiaakin olen joskus miettinyt, sillä viljat aivan selvästi saavat minut turpoamaan kuin ilmapallon, ja kyllä, minulla on ollut selittämätön aknenkaltainen ihmottuma kasvoissa, joskin luulen sen olleen hormoniperäistä, sillä tyttöä odottaessani se katosi, eikä ole ainakaan vielä ilmestynyt takaisin...voisi kai koettaa välttämisdieettiä jonkun aikaa, ja katsoa mitä tapahtuu.
Olen kai vain jättänyt tuonkin sille miettimisen tasolle, sillä olen lakto-ovo-vegetaristi ( Kai?) ja viljat ovat aika iso osa ravinnostani...eli perustavanlaatuinen muutos.
No niin mutta tämähän on aivan selvä asia!  Cheesy
Kiitos Metsänkeiju Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: