Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Karoliina Kesti?  (Luettu 44633 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
sideman
Astroholisti

Profiili
« : 11.08.2011 11:45:05 »

Miltä tuntuu, löytyykö Karoliina Kesti elävänä?

Undecided
tallennettu
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 11.08.2011 12:57:35 »

jaa.a mulla on vaan mielessä ollu joku kepponen. julkisuushakuisuutta tai muuta. mutta kauheeta olis kyllä omallekohdalle.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
merlee
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 11.08.2011 13:48:07 »

voisko joku selvänäkijä vastata.mistä päin pitäisi etsiä? onko tampereella?vai nokian puolella?
tallennettu
Liekku
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 11.08.2011 18:51:12 »

Minulle tuli ekana tunne, että hän säikähti tapahtunutta niin paljon, että ei uskalla
 ilmoittautua,--onhan siinä isoja juttuja kyseessä, ja kaveritkin tiesivät, että lähti
 juovuksissa liikkeelle.

No...nyt on kulunut jo niin pitkä aika???   pahaa pelkään.
tallennettu
Macy
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 12.08.2011 14:42:16 »

En usko, että enää hengissä löytyy. Katomisesta on kuitenkin kulunut jo niin kauan. Voimia vaan omaisille!
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #5 : 12.08.2011 21:44:43 »

Lähti ajamaan humalassa, kolaroi aitaan ja lähti kävelemään tietä pitkin. Joku/jotkut tarjosivat kyytiä ja tyttö meni autoon? Jotain ikävää on sattunut, muuten tyttö olisi jo ilmoittautunut kotiin On kuitenkin lähistöllä, koska puhelin sammui sillä alueella tiistaina. Mielestäni hänen kuvassaan on orbeja, ikäänkuin enkeleitä ihan lähellä. Todella sympaattisen oloinen, viehättävä nuori nainen. Enkeleitä hänelle, missä lie onkaan!
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #6 : 12.08.2011 22:09:33 »

Tai sitten alueen puskissa kärkkyy joku himomurhaaja josta kyläläiset tietävät mutta vaikenevat, siellähän on katoillut tietymättömiin ilmeisesti muitakin nuoria. idiot2
tallennettu
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 13.08.2011 08:28:01 »

Vähän pohjustusta: olen harjoittanut TM:ää (transsendenttista meditaatiota) jo lukuisia vuosia.
Yleensä sitä suositellaan harjoitettavaksi kahdesti päivässä, 15 - 20 minuutin ajan. Oma
harjoitukseni on "degeneroitunut" siten, että teen sitä vain aamuisin, joskus jopa abauttirallaa
neljän aikaan aloittaen, jos satun heräämään syystä tahi toisesta.

Koska  en ajasta funtsiani
mitenkään, joskus taitaa jopa tuntikin vierähtää, kun alkaa pohtia meditaation "lomassa"
kaiken maailman jutskia. (Yoga-suutrassa tuota taidetaan nimittää joko sa-vitarka- tahi
sa-vicaara-samaadhiksi*). Usein saan funtsin aikana jonkin oivalluksen, joka saattaa
liittyä mitä moninaisimpiin seikkoihin. Ei nyt kuitenkaan tule mieleen mitään esimerkki-
tapausta varhemmalta ajalta.

Noh, tänä aamuna tuli funtsin aikana mieleen tuo K.K. -tapaus. Olen joskus asunut sielläpäin,
mistä Karoliinan mopo, vai mikä lie, löytyi. Tuli erittäin voimakkaasti sellainen
mielikuva, että K. lähti mopon vaurioiduttua muutaman kymmenen metrin päässä olevalle
Nokiantielle, ja kenties sai liftikyydin, mutta kyyti ei suuntautunutkaan sinne minne K. olisi
halunnut. Tuli oikein kylmät väreet tuosta mielikuvasta, sekä hintsut vedet silmiin.

En toki millään muotoa väitä, että juuri noin olisi tapahtunut, koska en ole koskaan tunnistanut
itsessäni minkään valtakunnan selvänäköisyyttä...

*  vitarkavicaaraanandaasmitaanugamaat saMprajñaataH. YS I 17

(vitarka-vicaara [lausu: vitshaara]+aananda+asmitaa+anugamaat
saMprajñaataH [nykyään yleisin ääntämys lienee jotakuinkin sam-pra-gjaataHaa])

Käännös kirjasta Idän viisautta:

Samprajñâta (samaadhi syntyy) tarkastelusta (vitarka), mietiskelystä (vicâra),
ilosta (ânanda) ja "minä olen" -tietoisuudesta (asmitâ).

TM-opettaja Heikki Uusituvan käännös ilmeisesti jonkun TM-harrastajan
 englanninkielisestä teoksesta:

Asettunutta mieltä sanotaan samaadhiksi [selventävä kommentti, jota ei ole alkutekstissä -- sidis].
Samprajñaata-samaadhissa [**] asettuneen tilan ohella on henkistä toimintaa:
ensin karkealla tasolla, sitten hienolla tasolla, sitten autuuden tunne, ja lopulta
puhdas 'minä-olen' -tunto.

** Vaikka sanskritin-kielisessä suutrassa ei olekkaan tuota samaadhi-sanaa, sen
voi "päätellä" siitä, että ensimmäisen osan nimi on 'samaadhi-paada'.

(En malta olla tässä yhteydessä vielä huomauttamatta, että varsinkin englanninkielisissä
teksteissä sanskritin pitkät vokaalit jätetään huomiotta, vaikka ne ovat yhtä tärkeitä
kuin suomessa, vrt. esim. sanapari sama - saama.

Niinpä mm. jenkit useimmiten
kirjoittavat sanan muodossa 'samadhi', ja sitten ne hyväkkäät kääntävät sen tuon
virheellisen muodon perusteella. Aikuisten oikeesti sana koostuu käsittääkseni
prefiksistä 'sam' ja substantiivista 'aadhi' [aa-dhi]. Siten sana kirjaimellisesti
tarkoittaa jotakuinkin 'yhteen (sam) asettaminen (aadhi)', kaiketi siis yksilöllisen
mielen yhtyminen "kosmiseen"  mieleen?? Kun sana jaetaan 'sama-dhi', saadaan
kansanetymologinen näennäiskäännös 'even intellect' (sama = same, even).

Toinen virhe tuossa on se, että 'dhi' *ei* tarkoita 'intellectiä', vaan 'asettamista.'
[Muodolla 'aa-dhi' lienee jokin lisävivahde merkityksessä, jota on lähes
mahdoton kääntää].Oikea muoto tarkoittamaan 'intellectiä' olisi 'dhii'!)

« Viimeksi muokattu: 13.08.2011 08:56:39 kirjoittanut sideman » tallennettu
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 15.08.2011 12:51:24 »

Lähti ajamaan humalassa, kolaroi aitaan ja lähti kävelemään tietä pitkin. Joku/jotkut tarjosivat kyytiä ja tyttö meni autoon? Jotain ikävää on sattunut, muuten tyttö olisi jo ilmoittautunut kotiin On kuitenkin lähistöllä, koska puhelin sammui sillä alueella tiistaina. Mielestäni hänen kuvassaan on orbeja, ikäänkuin enkeleitä ihan lähellä. Todella sympaattisen oloinen, viehättävä nuori nainen. Enkeleitä hänelle, missä lie onkaan!

Minustaki siinä yhdessä julkaistussa kuvassa on orbeja, enkeleitä mukana. Toivottavasti Karoliina vielä löytyy, paljon voimia ja enkeleitä läheisille! smitten

Nyt vasta huomasin esim. vasemman kulmakarvan kärjessä olevan valopallon. Sellaisiako orbit
ovat?  On minulle ihan uusi käsite.

http://static.iltalehti.fi/uutiset/karoliina1JI1508_uu.jpg

Joskus vuosia sitten muuan TM-harrastaja, muistaakseni fil. maist., puhui praaNapalloista*. Mahtavatko
tarkoittaa samaa kuin orbit??

-------------------

* Sanan praaNa juuri eli dhaatu on verbi 'an' (hengittää), prefiksillä 'pra' (kenties sukua latinan
prefiksille 'pro' tai 'pre', tai sitten ei....). Tuo ärrä pra-prefiksissä muuttaa  an-dhaatun ännän ns. retrofleksiksi, eli sitä äännettäessä kielen kärkeä taivutetaan hieman taakseppäin (siis: aana, mutta praaNa < pra + aana). Ainakin Harvard-Kioto - ja ITRANS-translitteraatiossa retrofleksia ännää ja useita muita
sanskritille ominaisia äänteitä osoitetaan "isolla kirjaimella". Siten vaikkapa ns. vokaalinen r-äänne eli
r-äänne, joka voi yksinään muodostaa tavun, kuten vaikkapa sanoissa 'RSi' (rishi: näkijä) ja 'Rgveda', (rig-veda) osoitetaan "isolla ärrällä".
« Viimeksi muokattu: 15.08.2011 13:50:50 kirjoittanut sideman » tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #9 : 15.08.2011 16:01:27 »

Orbit ovat käsitykseni mukaan Enkelipalloja. Käsittääkseni nykytekniikan avulla enkeleillä on mahdollisuus ilmaantua kuviin viestiäkseen ihmisille olemassaolostaan.

Tätä linkkiä olen ennenkin mainostanut:
http://www.dianacooper.com/index.php?option=com_content&task=view&id=592&Itemid=202

Hän on myös kirjoittanut kirjan aiheesta. Muistaakseni sen nimi on Enkelipallot - tie valaistumiseen
tallennettu
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #10 : 15.08.2011 16:27:04 »

tänään pörräs poliisikopteri..
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
satunen89
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #11 : 16.08.2011 07:33:59 »

En ole itse mikään ennustaja, tai en siksi itseäni kyllä osaa kutsua.
Mutta minulla on pienestä saakka ollut aistia joitain asioita.Jotkut vähän voimakkaammin, jotkut vähemmän voimakkaammin.
Ja joidenkin asioiden kohalla tietää vaan että mitä on tapahtunu/tulee tapahtumaan ja sitten kun tapahtuu niin se tapahtuu juuri niin kuin on asian ajatellut..

En ole juuri seurannut Karoliinan tapausta. Pari artikkelia lukenut sillon alussa kun hän katosi?!

Tänään lueskelin täsä hommaa ja mulle tuli TOSI vahva tunne niinku tuoksahtais kosteahko maa/ multa. Oikein sellainen voimakas. Siis kirjaimellisesti ei tullut tätä tunnetta että haistan jotain, mutta tuli vaan sellainen tuntemus. En sitten tiedä liittykö k.o tapaukseen millään tavalla, mutta ihmetyttää kyllä.

Toivotaan että tyttöpieni löytyy elossa ja hyvässä kunnossa. Jos on karannut, kumpa ymmärtäisi edes ilmottautua. Niin sydänsyrjällään läheisensä varmasti ovat!  Cry   paljon enkeleitä myös tytölle matkaan!  angel
tallennettu
Anjali
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #12 : 20.08.2011 18:47:57 »

Karoliinan katoaminen on ollut paljon mielessä ja alkupäivät myös öisin hirveä huoli ja ahdistus. Taitaa olla minulle hyvin tuttu sielu.
Torstaina hänen energiakehonsa tuli 22. aikaan luokseni ja kiinnittyi chakroihini. En osaa sanoa siitä onko hän elossa eli kehossaan vai ei. Kuitenkin jotenkin tulisi sellainen tunne, että ei enää ole elävien kirjoissa. Ja seuraavana aamuna näin unenpätkän, jossa nuori tyttö putoaa alaspäin maata kohden kovaa vauhtia.
Taitaa Karoliinalla olla suuri tehtävä ihmisten yhteensaattamisessa ja silmien avaamisessa, jotta huolehtisimme toisistamme paremmin ja varsinkin nuoristamme.
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #13 : 20.08.2011 20:06:29 »

outo tapaus kaikkinensa yks pvä oli jo radiossa että hän olisi löytynyt ja kyseessä oli vain "kepponen"mutta se taisi sitten olla vain uutisankka
tallennettu
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #14 : 20.08.2011 21:52:04 »

Karoliina on kuollut mutta välitilassa. Auttakaa häntä. Näin koen hyvin voimakkaasti. Tytöllä on sanoma jotta asia saataisiin loppuun
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  

Siirry: