Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Venuksen paluu  (Luettu 34560 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #30 : 06.12.2012 23:14:40 »

niinpä tietysti tyttärelle..
tytön  aurinko merkurius  aspect_con mun  venus
pitääkin kattoo osuuko tuo Mars hänen Venukselleen..
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1017


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #31 : 07.12.2012 10:30:51 »

Jaaha, on mullekin tulos Venuksen paluu lähipäivinä.  Pitää kaivaa tuo kartan tekeminen jostain kovalevyn uumenista, josko se olis hautunu tässä reilun vuoden ajan, hih.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1017


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #32 : 07.12.2012 21:30:18 »

Joo emmä edelleenkään saanu irti mitään tuosta Emelian selvityksestä, mutta kun tiedän Venuksenpaluun päivän, menin sitten tunti tunnilta ja sitten minuutti minuutilta astro.com:ssa karttaa eteenpäin.  Ja tulihan sieltä sitten sekin hetki, jolloin Venus on samassa asteessa, minuutissa ja sekunnissa kuin mun syntymäkartalla.

Ja eikun tulkitsemaan!   idiot2  Cheesy
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #33 : 08.12.2012 16:51:26 »

Aika jännästi tää toimii,
Venus-naiset-ystävättäret tuolla Venuksen paluulla.
Sain aamulla viestin että naapuri-ystävätär oli mennyt kihloihin,
ilmeisesti tr  kuu vaaka  aspect_con mun  venus Paluun  askendentti vaaka
noihin aikoihin yöllä.
Hällä itellään on transiittina avioliiton asteroidi Juno 26  jousimies aspect_con DC  jousimies.
Sitoutuminen.
Vänkää. Smiley
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #34 : 08.12.2012 20:48:38 »

Minulla oli myös Venus Paluu tässä 13.11 ja Paluullani Nousu osuu Vaakaan ja Venus on Nousussa.. tarkemmin sanoen Venus on asteen päässä Noususta. Ja tuon Paluun jälkeen olen ostanut jo kahdet korkokengät, nilkkurit ja saappaat, sekä "keinukengät" työkengiksi.. Wink

Kun Auringon Paluulla on Askendentti Härässä, shoppailu maistuu, samoin kuin mukavat ja kauniit esineet.. ja Vaakaanhan liitetään tasapaino, joka liittyy myös korkokenkiin, sekä naisellisuus... Wink
tallennettu

nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #35 : 08.12.2012 22:43:40 »

Mua kiinnosti tää  venus paluu eritoten, kun alkoi numerologisesti Venuksen 6 vuosi.
Sitten tää  venus korostuu muillakin kartoilla.
Just nyt proge  kuu 29  harka aspect_opp  venus 29  skorpioni.
Venus on ollut iät ajat syntymämerkissään Skorpionissa, koskapa se on retrona tullut.
No kuu vaihtaa ennen vuodenvaihdetta Kaksosiin, tulee sitten  aspect_con DC talvella.
Venus vaihtaa vasta huhtikuulla  tr  aurinko marsharka  (  harkavenus ) aikoihin Jousimieheen,
eli alkaa yks uusi sykli.
Samoihin aikoihin keväällä on tr  kuunsolmu skorpioni aspect_con oma  venus rx  skorpioni.
Otin nämä esimerkiksi, että kantsii tutkailla samaa teemaa monelta kantilta.

Meillä se  venus kauris tytär on korkokenkäfriikki,
never ever for me.
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #36 : 08.12.2012 23:00:47 »

Joo.. mulla kans nousi tää Venus Paluu ihan eri mittoihin tuon Härkä AP Nousun vuoksi.. eli näin nää menee.. Sec Prog. (Solar Fire)
 kartalla mulla on edelleen Dc Vaa'assa, samoin kuin Aurinko, Uranus, Vertex & Merkurius 6. Huoneessa ja 7:ssa Vesta.. Wink
tallennettu

kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« Vastaus #37 : 09.12.2012 11:18:09 »

Mulla on tänä vuonna 2012 Venuksen Paluulla Vaaka nousussa ja 7. huoneessa Härän puolella yhtymässä  venus  jupiter ja Lilith.  saturnus kylläkin  aspect_con  askendentti tuolla Venuksen paluukartalla.

Ensi vuonna 2013 Venuksen Paluulla edelleen Vaaka nousussa ja 7. huoneessa Härän puolella siis  venus  mars ja  aurinko väljässä yhtymässä.

Ilmeisesti ihmissuhteisiin liittyy ja toivottavasti jotain edistystä tapahtuisi!?  saturnus kylläkin oppsitiossa tuolta 1. huoneesta.  coolsmiley

P.S. Olen korkokenkäfriikki tai ihan mikä tahansa kenkäfriikki, jos vaan lompakko sen kestää... Cheesy
« Viimeksi muokattu: 09.12.2012 11:25:22 kirjoittanut kosmonautti » tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #38 : 12.12.2012 21:10:03 »


Emelia, sivuillasi otsikon alla "Venuksen liike ja tapahtumien ajoittaminen kartan avulla" puhutaan transiiteista.  Onko kyse radix-kartalla liikkuvasta vai Venuksen paluukartalla liikkuvasta Venuksesta?   Embarrassed

Ai niin ja mitä tarkoittaa Saturnus Venuksen paluukartalla juuri IC:llä ja Venus 4. huoneessa?

-zillic-  smitten

Tuossa on kyse nimenomaan Venuksen liikkeestä, eli transiiteista Venus Paluu- kartalle.

Minä tulkitsisin Saturnuksen Ic:llä vakauteen tai sen tarpeeseen kotioloissa, kaikilla kartoilla, joten myös Venus Paluulla - mutta kannattaa muistaa että Venus Paluu kattaa kaikki lähellä olevat naiset, myös tyttäret ja muut sukulaiset. Wink Nin ja tietenkin miten itse tunnet ja koet Saturnuksen vaikukset omassa elämässäsi ja itsessäsi.

Venus 4. Huoneessa saattaa viitata kotiin ja sisustamiseen liittyviin asioihin, esteettisiin ja kauniisiin asioihin, mutta myös perhejuhliin..

Kannattaa katsoa mihin omalla kartalla ko. Huoneet osuvat, se saattaa avata mistä on kyse... Ja aina käyttäkää niitä perinteisiä AVAISANOJA!! Wink
tallennettu

Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #39 : 14.12.2012 12:49:17 »

Ohos,
minä se löysin muka paljon positiivisia juttuja kun katselin seuraavaa venuksen paluuta Cheesy

Ensinnäkin nousu rapu, kuu 11 huoneessa härässä...noh, oppositossa Saturnukseen joka on viitosessa Vertexin ja kuunsolmun kera.
MC  kalat
Venus huoneessa 10 yhtymässä aurinkoon,kolmiossa kuunsolmuille ja nousulle.
Juno seiskassa.
Jupiter Venuksen paluukartalla 11 huoneessa tasan siinä, missä on DC nataalilla.
Pluto on kuutosessa..onko se tulkittavissa niin että vaatii siellä muutosta arjessa Venuksen edustamien asioiden osalta?
Noh, niin, onhan siellä Pluton neliöt Marsille ja Uranukselle jotka ovat kympissä...
Jaaha, mielenkiintoista, kiitos Emelia sivuistasi ja niiden tietopaketsista jälleen kerran Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #40 : 19.12.2012 10:01:01 »

Minä tein sillviissiin, että heitin minun ja tuon ukon Venuksen paluut synastriaan keskenään...hyvä idea ja silleen, mutta mitä moisesta kannattais erityisesti sitten kattella?
Ja jos ajatellaan tuota kääntäen katsomista että ukosta kertoo minun karttani väärinpäin, niin hmmm? Mulla aivot nyrjähtää Cheesy

tallennettu
Mäntysuopa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 84



Profiili
« Vastaus #41 : 05.01.2013 22:39:50 »

En tajunnut tästä ketjusta MITÄÄN.  Shocked Haluaisin kyllä tietää milloin Venus palaa kartallani (ilmaisinkohan tätäkään oikein) mutta miten sen saa helpoiten selville?
tallennettu
kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« Vastaus #42 : 05.01.2013 22:52:19 »

Venus on silloin tarkalleen samassa asteessa ja merkissä kuin syntymähetkelläsi. Tämä voi olla parikin kuukautta ennen syntymäpäivääsi. (Silloin tr. Venus on siis tarkassa yhtymässä syntymäkartan venukseen.) Pitää vähän arvioida milloin tuo ajankohta on.

Itse olen tehnyt Venuksen paluu kartan astro.com -sivuilla. Teen siis ihan oman kartan niin kuin henkilöstäkin. Sitten vaan lopuksi olen siirtänyt vähitellen kellonaikaa vähän kerrallaan että aste on tarkalleen sama.
Kannattaa ensin katsoa vaikka oma syntymäkartta transiittien kanssa (astro.com) niin päivämäärää vaihtamalla huomaat milloin venus alkaa olla lähimain omaa venustasi. Ja sen jälkeen teet oman uuden kartan tuolle ko. päivälle...

Toivottavasti oli apua!  Smiley
« Viimeksi muokattu: 05.01.2013 22:58:51 kirjoittanut kosmonautti » tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #43 : 15.02.2013 00:58:25 »

Viikon vinkki:

serennun sivuilta voi transiitti finderin kautta katsoa milloin esim Venus on kyseisessä asteessa ja kaariminuuteissa, helpottaa huomattavasti.

http://www.serennu.com/

Eipä kestä Wink

Minna
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1017


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #44 : 15.02.2013 07:34:27 »

Kiitos minsa!  Olipas hyvä sivu!  Oli siellä muutama muukin tekijä, joiden sijainteja voi katsastella.  Mainio löytö!
Afro
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: