Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Meninkin sitten rakastumaan oinasmieheen..  (Luettu 4980 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
fisunainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« : 14.08.2011 20:07:12 »

Kaksi vuotta taaplattiin yhdessä, oli ylä ja alamäkiä. sellasta on-off touhua.
Erottiin tossa noin 2viikkoa takaperin, ja voi että tätä itkun ja parkumisen määrää Sad(

Hän on siis oinas, ja erittäin hankala sellainen ellen sanoisi, aina hän on muka oikeassa, + kun hänellä on sanottavaa, hän sanoo sen myös ettei toisille jää puheenvuoroa,
hassuinta on se , että vaikka olemme "eronneet" ovat tunteet silti roihuavat, molempien puolelta, minä näytän sen avoimesti ja olen kertonut hänelle tuntemuksistani, hän menee ns: "väkisin" eteenpäin, alkanut juomaan eron jälkeen kovasti, ja hankkinut laastarisuhteen. Josta hän minulle avoimesti kertoi, että siitä ei tule mitään kumminkaan O_o

Olen kuulemma paras ja ihanin nainen jonka hän on tavannut koskaan.

Nyt tuleekin se suurin MUTTA, vaikka antaisi ajan kulua ja hänen elää nyt omaa elämää, pystyykö suhteesta tulemaan ikinä tasapainoista, koska minä olen niin tavattoman herkkä, hän taas tulisielu.
tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1173



Profiili
« Vastaus #1 : 14.08.2011 20:39:33 »


 Näin yleisesti,--kyllä kalat ja oinas ovat aika kaukana toisistaan, (oinas on tuli, joka aloittaa
 eläinradan, kalat lopettaa, ja on herkkä veden merkki,  ääripäät.

 Mikäänhän ei ole mahdottomuus, voi silti löytyä paljon yhtäläisyyksiäkin, jotka vetoaa.  Smiley

 
tallennettu
Oinastus
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #2 : 18.08.2011 19:28:58 »

Kysymysluontoinen koska olen itsekkin oinas, niin ehtikö teille koskaan syntyä yhteyttä minkään asian suhteen? havaitsitko että hänkin on erittäin herkkä tai jotain vastaavaa? minkälaisia raivonpurkauksia teillä oli? oliko hänen elämä ollut pitkään tragediaa kunnes hän oppi luottamaan itseensä ja lähellä olevat ihmiset eivät käsittäneet häntä enää ja myrskypilvet alkoivat leijua hänen pään yläpuolella? kysyn vain siksi koska sinä vaikutat nuorelta ja tuo oinas vaikuttaa myös 20 kieppeillä olevalta, niin kuin minäkin olen. oliko hänellä tunteettomia kausia teidän suhteen aikana? hän oli loukkaantunut jostakin hyvin pahasti ja alkoi polttaa liekkiä kylmäteholla? siis kysyn vain koska olen kiinnostunut miltä tuo suhde näyttäisi sinun puolelta katsottuna Cheesy
tallennettu
BlueRose
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 347


I Love Yuo Mom


Profiili
« Vastaus #3 : 26.08.2011 12:59:45 »

Itse olen oinas nainen ja nouseva merkki jousimies. Oinaat on tosi äkkipikaisia ja impulsiivisiä. Sanovat asiat suoraan ja päästelevät sammakoita ja erittäin huomion kipeitä. Itselle ainakin kova opetus on se, että kaikki ei tapahdu heti sun mukaas''  knuppel2 ja arvaappa miten oinas siitä tykkää  tickedoff Toinen asia on, jos sinussa ei ole haastetta oinaalle, oinas luovuttaa. Naisena anna sen neuvon, että pidä itsesi salamyhkäisenä ja vaikeasti tavoitettavana, silloin oinas kiinnostuu, koska oinaalla on tapa leikkiä ensin ja paeta kun tunteet alkaa liian voimakkaasti nousemaan. Nyt jos itket niin sehän on vaan nannaa oinaalle ja siitähän se vasta innostuukin. Oinaalla on reippaasti narsista ajattelua  Undecided ei tietty kaikilla, en yleistä, mutta jos on kokenut kovia, niin jäätä ei sulateta heti ja siihen tarvitaan ehdotonta luottamusta ja oinas tarvii tuntemuksen, että sä olet sen luottamuksen arvoinen. Jotain teidän välillä on sattunut, koska hän lähtee tuollaiseen tilanteeseen ns.. juomaan ja laastarisuhteisiin. Oinas ei voi näyttää sismpiä tunteita, jos häntä loukkaa tai on petetty. Ole rehellinen,aito oma itsesi ja pidä välimatkaa, koska oinas haluaa olla oman elämänsä marttyyri. Jos olet liian herkkä, etkä kestä oinaan temppuilua, niin parempi sinulle henkisesti, että erositte. Itse naisoinaana ei kestä läheisriippuvaisia ystäviä ja ihmis-suhteita. Haluan tehdä omia päätöksiä ja kantaa niistä itsenäisesti vastuun. Parisuhteessa oinaat on ehdottoman uskollisia ja rakkauden eteeen kaikkensa tekeviä ja et koskaan tule kokemaan kyllästymistä ja seksissä mennää rajusti Wink
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: