Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Onkohan minulla yliluonnollisia kykyjä?  (Luettu 14287 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
fisunainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« : 15.08.2011 14:14:13 »

Olen erittäin kiinnostunut kaikesta henkiin ja näkyihin liittyvistä asioista.
Kummallista kyllä, olen pienestä asti ajatellut olevani ns: "yksi valituista", monelle en ole kertonut koska suurin osa laittaisi hullun paperit kouraan ja sairaalaan.
Pitkään olen miettinyt että onko vain sattumaa vai onko sillä jokin "yhteys" johonkin ylempään tässä muutama esimerkki:

-vaistoan helposti ihmisten ajatukset ja tunnetilat
-olen nähnyt unia, jotka ovat myöhemmin toteutuneet, mutta eivät aivan samanlaisessa muodossa kuin unessa
-ajoittain saan ns: "valaistumisia" , jolloin nään tiettyjen ihmisten mieleen ja ajatukset / ajatusmallit, nämä välähdykset ovat nopeita ja niistä ei yleensä muista kuin pätkiä, siksi kirjoitan tapahtumia ja ajatuksia ylös.

Olen myös hieman arka ja pelokas näiden asioiden suhteen, haluan nimenomaan keskittyä hyviin asioihin ja itsensä harjoittamiseen, en pahoihin asioihin tai pahoihin henkiin.


pystyykö tätä osa-aluetta harjoittamaan lisää, vai onko se "suotu" niille valituille ja harvoille.?

samanlaisia kokemuksia voi laittaa tänne, ! Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #1 : 15.08.2011 17:10:29 »

Mummiälestä meillä on kaikilla näitä kykyjä, eivätkä ne ole yliluonnollisia. Joillakin joku osa-alue vahvempi ja joillakin joku toinen...meidät on vain opetettu pitämään niitä yliluonnollisina ja tukahduttamaan ne.
Kyllähän niitä voi kehittää ihan sillä että niitä käyttää.
Aivan varmasti pidetään outona minuakin Cheesy Moni pitää ihan vinksahtaneena jos sanoo, että juttelen eläinten kanssa, ja kissani kertoi että haluaisi matkustaa junalla Wink
tallennettu
fisunainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #2 : 15.08.2011 17:43:59 »

Jep ! sama täälä. mäkin kommunikoin usein mun kissan kanssa, eikä siinä ole musta mitään omituista, eise kyllä haittaa vaikka mua pidettäisiinkin jonain friikkinä. Smiley

Ylpeä olen ja aijon jatkossakin kehittää tätä tunnepuolta.

Hyvä että maailmassa on ihmisiä jotka uskoo näihin asioihin ja haluaa ottaa niistä selvää, koska eikös se niin ole että jos ei usko, ei voi myöskään kokea näitä asioita tai tuntea niitä ns: "väreilyjä".

Smiley)
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #3 : 16.08.2011 23:26:12 »

Mummiälestä meillä on kaikilla näitä kykyjä, eivätkä ne ole yliluonnollisia. Joillakin joku osa-alue vahvempi ja joillakin joku toinen...meidät on vain opetettu pitämään niitä yliluonnollisina ja tukahduttamaan ne.
Kyllähän niitä voi kehittää ihan sillä että niitä käyttää.
Aivan varmasti pidetään outona minuakin Cheesy Moni pitää ihan vinksahtaneena jos sanoo, että juttelen eläinten kanssa, ja kissani kertoi että haluaisi matkustaa junalla Wink

 Wink smitten
tallennettu
Vedenhelmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 167



Profiili
« Vastaus #4 : 17.08.2011 11:38:39 »

Omasta kokemuksesta arkuutta ja pelokkuutta voit vähentää/päästä kokonaan eroon niistä hankkimalla tietoa, opiskele, lue, lue, keskustele, lue !!! Kirjallisuutta löytyy pilvin pimein! Itselläni oli jonkinlaisia pelkoja näitä asioita kohtaan ennen, muttei enää  smitten  Kirjahyllyni pursuaa nykyään tämän aihealueen kirjoja, ja ne ovatkin rakkaimpia aarteitani  smitten Moni asia avautunut, selkiytynyt, ja enää en pelkää  Smiley
tallennettu
Weeping Willow
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56



Profiili
« Vastaus #5 : 17.08.2011 12:40:25 »

Ja minun mielestäni ihmiset ovat niin yksinkertaisia olentoja, että pitäisi olla jollain tapaa vajaa, jollei heidän ajatuksiaan kykene lukemaan Wink

Jos on halua päästä sielunsa kera ylemmille tasoille, suosittelen luopumaan ajatusmallista, jossa kuvitellaan olevan muista poikkeava "valittu". Sillä me kaikki olemme niitä himpun verran yksinkertaisia olentoja.
tallennettu
Weeping Willow
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56



Profiili
« Vastaus #6 : 17.08.2011 13:47:39 »

Pahoitteluni pikkumyymäisestä lähestymistavasta.

Kokeillaan näillä sanoilla:

Olemme kaikki oman asiamme valittuja. Meillä kaikilla on kykyjä, mutta toisten kyvyt vain ovat enemmän tieteen ja uskonnon silmissä hyväksytympiä. Kaikki ne kyvyt ovat kuitenkin täysin luonnollisia, eivätkä ne kyvyt itse voi tuottaa pahaa, vaan ainoastaan kykyjen käyttäjä, jos tämä tekee niillä pahaa tai ajaa vain omaa etuaan.

Smiley
tallennettu
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #7 : 17.08.2011 14:47:57 »

Mummiälestä meillä on kaikilla näitä kykyjä, eivätkä ne ole yliluonnollisia. Joillakin joku osa-alue vahvempi ja joillakin joku toinen...meidät on vain opetettu pitämään niitä yliluonnollisina ja tukahduttamaan ne.
Kyllähän niitä voi kehittää ihan sillä että niitä käyttää.
Aivan varmasti pidetään outona minuakin Cheesy Moni pitää ihan vinksahtaneena jos sanoo, että juttelen eläinten kanssa, ja kissani kertoi että haluaisi matkustaa junalla Wink

 Wink smitten

Juuri näin.  smitten Kaikilla on näitä kykyjä, eivätkä ne ole yliluonnollisia. Ne vain tuntuvat vaipuneen jonnekin syvemmälle, pinnan alle, kun taas joillakin ne on selkeästi pinnalla. Kyllä niitä voi kehittää ja käyttää, ja kaikki epävarmuudet ja pelot lähtevät varmasti vain hankkimalla tietoa. Netti ja kirjat ovat pullollaan tietoa, tällä keskustelupalstalla on tietoa, ja ympäri Suomea löytyy varmasti ihmisiä, jotka tekevät jotain tähän liittyvää ihan ammatikseen. Smiley
tallennettu
Vedenhelmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 167



Profiili
« Vastaus #8 : 17.08.2011 15:21:34 »

Ja minun mielestäni ihmiset ovat niin yksinkertaisia olentoja, että pitäisi olla jollain tapaa vajaa, jollei heidän ajatuksiaan kykene lukemaan Wink

Jos on halua päästä sielunsa kera ylemmille tasoille, suosittelen luopumaan ajatusmallista, jossa kuvitellaan olevan muista poikkeava "valittu". Sillä me kaikki olemme niitä himpun verran yksinkertaisia olentoja.

Joo kyllä mä ainakin uskon, että ihan jokainen omaa kyvyn lukea toisten ajatuksia, se on sitten vaan toinen juttu, että onko kiinnostunut, harjoitteleeko, haluaako kehittyä näissä asioissa jne.jne. Kyllä meillä kaikilla varmasti kykyjä on ja ties mihin  Wink olemmehan kaikki kuitenkin henkisiä olentoja fyysisissä ruumiissa.

Tuo "valittu"-juttu on aika mielenkiintoinen..tuli mieleen, että entä jos me kaikki olemmekin enemmän tai vähemmän "valittuja", mutta jostain syystä joillekin toisille se ilmoitetaan jotain kautta...tämmöisiä ajatuksia  Smiley

Niin ja olen kanssasi TÄYSIN samaa mieltä tästä: "Jos on halua päästä sielunsa kera ylemmille tasoille, suosittelen luopumaan ajatusmallista, jossa kuvitellaan olevan muista poikkeava "valittu".  smitten
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #9 : 17.08.2011 21:37:57 »

Olen oppinut sen että toisesta on vaikeaa mennä sanomaan tai puuttumaan jos on saanut viestiä esim oppaalta, henkimaailmasta, unen kautta tai intuition välittämänä. Täytyy muistaa että meitä kaikkia koetellaan aina jollain tapaa. Jos toisille on välitetty viesti että olet valittu, en voi oikein sanoa siitä juuta eikä jaata, se varmasti selviää jollain tapaa henkilölle itse tai sitten se on koetinkivi matkassa, variaatioita on varmasti monta.

                 

           Kaulakoru.. samaa mieltä sun kans,et ei kannata mennä kettään arvosteleen.
           Jokainen meistä on kuitenkin niin erilainen..Minä kyllä luultavasti tiesin tuon
           sanan, mitä se mulle merkitsi.. smitten
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #10 : 17.08.2011 21:48:31 »

No, taitaa mennä off-topiciksi, ainakin vähä, mutta tämä asia on ollut minulla mielessä ja tässä sitä hieman hivotaan ( Siis voi suomenkieli?! Miten taipuu sana hipoo, hipoen?!..hipotaan?)
Eli en ole ikinä kuulut mistään tai keksinyt semmoista itsekään, että olisn "valittu". Mutta minusta tuntuu jatkuvasti että olen useimpien muiden yläpuolella. Olen siis ylimielinen. Enkä voi sille mitään...olen tosin tajunnut oelvani sellainen oikeasti aivan hiljattain, vaikka on minulle siitä sanottu aina joskus. Olen aina ollut mielestäni erilainen ja outo ja ulkopuolinen, mutta että olen siis ylimielinenkin.
En oikein tiedä miten minun pitäisi tähän suhtautua. Olenko vain rauhassa ylimielinen, vaikka se tuntuu hieman väärältä. Vai pitääkö minun yrittää pästä ylimielisyydestäni jotenkin eroon, ja miten sen voi tehdä? Ensin pitäisi varmaan päästä selville siitä, että miksi minä oikeastaan tunnen ylimielisyyttä?! Siis tämä on ehdottomasti henkistä laatua..en ole olevinani älykkäämpi, kauniimpi, taitavampi tai varakkaampi tai mitään sellaista... ehkä viisaampi.Kokeneempi.Vanhempi.

Muoksista*
No niin ja rehellisyyden nimissä...ei minusta tunnu väärältä olla ylimielinen! Se on aika paha juttu  :-\Minusta sen kuitenkin pitäisi tuntua väärältä, mutta...niin ei vain ole.
« Viimeksi muokattu: 17.08.2011 22:14:20 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #11 : 17.08.2011 22:16:54 »

Joo ja siis en tarkoita, että "valitut" olisivat ylimielisiä:D  Asiasta nyt vain livahti toinen asia mieleen.
Äh. Menen nukkumaan.
tallennettu
Vedenhelmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 167



Profiili
« Vastaus #12 : 17.08.2011 23:29:05 »

Joo ja siis en tarkoita, että "valitut" olisivat ylimielisiä:D  Asiasta nyt vain livahti toinen asia mieleen.
Äh. Menen nukkumaan.

 Kuuhilda Smiley Mä ainakin ymmärsin sun pointin, siis siitä, mitä aikasemmin kirjotit, en saanu siitä ollenkaan sellasta kuvaa, et olisit tarkottanu, että "valitut" olisivat ylimielisiä.

...Onko ylimielinen ja ylpeä sama asia..? Hmm.. Tää on kyl mielenkiintonen aihe... Millä perusteella koet, et olet ylimielinen, osaatko tarkemmin kuvailla vielä sitä..? ..oonkohan mäkin ylimielinen (tai mahdollisesti jotain muuta), mitä en oo vielä ainakaan itse tiedostanut tai jotain....... *pohdiskelee*
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #13 : 18.08.2011 00:07:44 »

Kai ne on osittain sama asia, mutta ei ihan...ja molemmat taitaa olla semmosia liukuvia käsitteitä, että jokainen ymmärtää ne hiukan omalla laillaan...
Ylpeä voi kai olla positiivinenkin juttu? On esimerkiksi ylpeä lapsestaan? Mutta jos onkin liian ylpeä siitä lapsesta, niin kääntyykö se sitten negatiiviseksi? uglystupid2

No siis hmmm...Olen olevinani parempi kuin muut ( = siis suurin osa ihmisistä.) Osaan elää paljon paremmin kuin he, ja tiedän, miten heidän tulisi elää, että heidänkin olisi parempi, ja turhaudun siihen kun he ovat niin tolloja etteivät tajua sitä...he ovat niin tyhmiä, heikkoja ja yksinkertaisia etten jaksa heitä. Ja he eivät tajua minua alkuunsakaan vaan ovat jollain aivan toisella taajuudella, ihan lapsen kengissä minuun itseeni verrattuna. Ei heitä voi kestää.

^^ Siis tuo on ongelma  EmbarrassedCheesy Karua kun se on tuolleen tossa kirjotettuna.
Tiedän että ei tolleen voi ajatella, ja että sen on oltava jotenkin vinossa, ja jos jossakin on vikaa niin siinä joka ajattelee tuollatavalla, mutta silti kuitenkin ajattelen! Tai ennemminkin en ajattele vaan tunnen.
..ja minä muka ylitsepursuavan empaattinen ja sympaattisen lämpöinen ihminen buck2

"..oonkohan mäkin ylimielinen (tai mahdollisesti jotain muuta), mitä en oo vielä ainakaan itse tiedostanut tai jotain....... *pohdiskelee*"
 Ei kandee liikaa pohtia tai käy silleen kun muksuna lukiessa suurta lääkärikirjaa; Mulla ainakin oli kaikki ne vaivat jotka sieltä satuin lukemaan Grin
tallennettu
Vedenhelmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 167



Profiili
« Vastaus #14 : 18.08.2011 07:45:17 »


No siis hmmm...Olen olevinani parempi kuin muut ( = siis suurin osa ihmisistä.) Osaan elää paljon paremmin kuin he, ja tiedän, miten heidän tulisi elää, että heidänkin olisi parempi, ja turhaudun siihen kun he ovat niin tolloja etteivät tajua sitä...he ovat niin tyhmiä, heikkoja ja yksinkertaisia etten jaksa heitä. Ja he eivät tajua minua alkuunsakaan vaan ovat jollain aivan toisella taajuudella, ihan lapsen kengissä minuun itseeni verrattuna. Ei heitä voi kestää.
 

Kyllä minäkin tavallaan ajattelen samoin kuin sinä, ainoa ero vain on siinä, etten nykyään enää jaksa tuhlata energiaani ajattelemalla heidän "puutteitaan"/"ongelmaansa"... ja hyväksyn heidän "tyhmyyden" ja olen tyytyväinen siitä, että minä olen minä  Smiley  Ja hyväksyn ja ymmärrän myös heidän olemassaolonsa tarkoituksen, ja sen, että jokainen meistä on omalla kehitystasollaan henkisessä kehityksessä täällä...
Ja myös minulla itselläni on varmasti paljon opittavaa vielä  Smiley
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: