Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Maksun ottamisesta.  (Luettu 8435 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
unelmassa
Vieras
« : 15.08.2011 18:51:21 »

kysymys maksun ottamisesta hoidosta. Jos on saanut lahjana esim. parantamisen taidon, niin saako, voiko ottaa maksuu idiot2  kun joku sannoo, et se taito sitten häipyy,jos ottaa vastaan rahhaa.. Smiley

Mielipitteitä taas kehiin.. Shocked
tallennettu
hemo
Vieras
« Vastaus #1 : 15.08.2011 19:12:29 »

Kaikesta tekemästään työstä voi ottaa maksun tietenkin. Mutta se työ pitää myös hoitaa niinkuin kuuluu, ei siis pelkkää sananhelinää anneta parannukseksi tai hoidoksi .
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2 : 15.08.2011 20:03:05 »

En mie pelkää.. mut kun on erilaisia mielipiteitä, esim ettei sitä kuuluis ottaa. Et eihän esim. Jeesuskaan ottanut rahhaa..  Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 15.08.2011 20:15:22 »

Tuopa olisi hyvä idea K.V. Ja olettaa voisi että tämmöiseen hoitoon hakeutuu ihminen joka tosiaan osaa omantunnon mukaan korvatakin.
Noh, minusta rahaa on otettava, koska sillä täällä on elettävä..jos tulee jotenkin muuten toimeen ja tekee näitä hoitohommia vain harrastuksekseen, pystyy ehkä semmoiseen ylelliyyteen ettei tarvitse ottaa rahaa. Mutta jollei ole ahne, niin kyllä työ kuuluu korvata. Ja jos summa on semmoinen että kaikilla elelijöillä on siihen varaa, vaikka olisi työtön opiskelijakin.
Mutta tosiaan, katoaako homman mielekkyys jos siitä tulee elanto?

Minä jos osaisin hoitoja antaa, niin ottaisin maksun, koska siitä on oma hommansa, tietenkin, ja olen pennitön eläjä;raha tulisi tarpeeseen.
tallennettu
Liekku
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 15.08.2011 20:59:24 »

Hei unelmassa, sehän selviää sillä, että laitat hoidon maksulliseksi, jos hoitoa haluavia
  vielä riittää, asia on ok,---"asiakkaathan" sen päättävät.    Smiley

tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #5 : 15.08.2011 21:15:53 »

Smiley

Minusta se ois näin, et jokainen sais maksaa, miltä itestä tuntuu.. smitten

Et tuon Keskarin kans, samoilla linjoilla..ajatuksissa.. :Smiley
« Viimeksi muokattu: 15.08.2011 21:19:02 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
Liekku
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 15.08.2011 21:48:33 »

......jos olisi omalla kohdalla, olisi todella vaikea päättää,--tässä asiassa on todellakin
        kaksi  "kuppikuntaa".

Ymmärrän hyvin sinun mietteitäsi.    smitten

tallennettu
hemo
Vieras
« Vastaus #7 : 15.08.2011 21:54:28 »

Ennen vanhaan oli sellainen sanonta että hyvästä tavarasta voi maksun ottaa  Smiley . Päteeköhän se sanonta tässäkin ?
tallennettu
hemo
Vieras
« Vastaus #8 : 15.08.2011 22:15:05 »

Eikös Jeesus ollut itsensä Jumalan poika ? Eli ei varmaankaan hällä ollut pikkurahasta puutetta  Smiley
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #9 : 15.08.2011 23:12:13 »

Ooksää Hemo koskaan ottanu..enkelihoitoo.. angel smitten
tallennettu
hemo
Vieras
« Vastaus #10 : 16.08.2011 07:22:44 »

En ole ottanut sellaista hoitoa, enkä ota .

Minua on leikelty muutamakin kerta ja lääkkeitä on nytkin käytössä ja niillä olen pärjännyt toistaiseksi hyvin.

Jokainen kuitenkin saa valita sellaisen hoidon kuin haluaa, eikös se valinnan vapaus kuulu jokaisen ihmisen oikeuksiin . Jos joku noista hoidoista saa avun ja paranee niin se on hieno asia.

Voisiko joku enkeli tai energiahoitoa ottanut kertoa millaisia sairauksia heiltä on poistunut ja millaisia tuntemuksia he tuntevat hoitojen aikana ? Siis ihan rehellisesti.

tallennettu
hemo
Vieras
« Vastaus #11 : 16.08.2011 08:36:12 »

Soma : Hyvä että tunnet saaneesi apua.

Oliko ne lääkkeet elämisen kannalta tärkeitä ?
tallennettu
hemo
Vieras
« Vastaus #12 : 16.08.2011 09:02:08 »

On ne olleet varmasti tärkeitä lääkkeitä. Tarkoitin lähinnä sellaisia lääkkeitä että ne on johonkin fyysiseen sairauteen tarkoitettuja ja ilman niitä kuolema seuraisi.
tallennettu
hemo
Vieras
« Vastaus #13 : 16.08.2011 09:25:08 »

Smiley Järjen käyttö on sallittua ja jopa suotavaakin.

Sellainen kiinnostaa minua myös että kuinka moni energiahoitaja tai parantaja kieltäytyy sairaala- ja lääkehoidoista jos esimerkiksi sydänveritulppa kohtaa heitä ?

Tämä kysymys on nyt väärässä osiossa mutta olkoon.
tallennettu
hemo
Vieras
« Vastaus #14 : 16.08.2011 10:04:59 »

Tämähän on keskustelufoorumi ja kaikki kommentit on sallittuja uskoipa mihin tahansa, tai on uskomatta.

En arvostele kenenkään järkeä tai arvostelukykyä.

Aina ennen operaatioita olen kysynyt onnistumistodennäköisyyten . Ja olen saanut joka kerta asiallisen vastauksen.
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: