Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miksi en itse parane?  (Luettu 9356 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Tähtikeiju
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 17.08.2011 17:04:11 »

Minua askarruttaa sellainen, että Miksi minä en itse parane vaivastani? Olen reiki- ja enkelihoitaja ja ihmisiä on parantunut hoidoissani omista vaivoistaan, mutta en pysty jostain syystä parantamaan itseäni. Osaisiko kukaan auttaa?

Olen kärsinyt samasta vaivasta (hiivasyndrooma) jo 8 vuotta. Aluksi se oli aivan normaali ja parani aina välillä, mutta 4 vuotta sitten se muutti muotoaan pahempaan päin ja on minussa koko ajan.
Olen tehnyt kaikkeni niin fyysisesti, kuin henkisesti, mutta silti se sairaus on ja pysyy minussa. Olen käyttänyt apteekin lääkkeitä ja luontaistuotteita ja muuttanut ruokavaliotani. Olen mielestäni löytänyt alkusyyn, antanut anteeksi itselleni ja henkilöille, jotka ovat olleet osallisena. Olen päästänyt irti siitä vaivasta, koska tiedän, että mitä enemmän vastustat, sitä tiukempaan se on sinussa. Mutta mikään ei toimi. En tiedä enää mitä tehdä. Mitä teen väärin?
Olen hoitanut itseäni reikillä, enkelihoidoilla, mielikuvamatkoilla ja aina välillä se tuleekin paremmaksi, mutta silti pysyy pienenä siellä. Olen huomannut, että tunteet vaikuttavat. Jos olen kiukkuinen, vihainen tai negatiivisissa tunteissa, niin se pahenee. Kun olen iloinen ja onnellinen, se vähenee, mutta on silti siellä.

Mitä muuta voisin tehdä? Olisin todella kiitollinen neuvoista ja avusta. Olen lopen kyllästynyt jo koko vaivaan, sillä se vaikuttaa koko elämääni. Vie energiaani tärkeämmistä asioista.

Kiitos.

Rakkautta ja valoa!
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 17.08.2011 17:19:12 »

Kuulostaa aika kovalle karmalliselle läksylle - kuten varmaan tiedät, karma voi vaikuttaa meihin fyysisestikin. Esimerkiksi menneiden elämien vaivat ja fyysiset vammat voivat vaivata kehoamme tässäkin elämässä ja näkyä esimerkiksi arpien muodossa. Itse olen tätä elämääni edeltävässä elämässä kuollut vatsaan tulleeseen ampumahaavaan. Arvata voi, että vatsa reistaa ja vaivaa sitten ihan urakalla!

Mietinkin siis oletko pyrkinyt selvittämään olisiko sairautesi taustalla jokin tällainen menneen elämän tekijä? Sen selvittäminen saattaisi laukaista oirehdinnan pois.

Vaihtoehtoisesti kaikista hoidoista huolimatta sairaudella on vielä jotakin opetettavaa tai sanottavaa sinulle, niin ironiselta kuin se kuulostaakin. Muutoinhan se olisi jo poistunut. On mahdollista, että sairauteen vaikuttavat asiat tässä nykyisessä elämässäsi ovat niin tuhottoman syvällä alitajunnassa, että niiden työstäminen, hoitaminen ja esiin tulo tapahtuvat hitaasti kertarysäyksen sijaan.

Minulla on ystävä, jolla on atooppinen ihottuma. Hänellä ei ole mitään tietoa mistä menneestä elämästä se olisi tai mikä karma siihen liittyisi, vaikka hän onkin selvätietoinen persoona. Välillä hänen ihonsa voi paremmin, välillä oireilu puhkeaa erittäin pahaksi. Hänen on vain pitänyt oppia elämään ihottuman kanssa, joka ei parane - ehkä tulevaisuudessa se paranee, mutta nyt näyttää siltä, että se pysyy hänen mukanaan läpi tämän elämän. Hoitoina on luonnon lääkintää ja apteekin rasvoja. Luonnollisesti stressi ja huonot energiat (myös muista ihmisistä ja tilanteista kumpuavat) saavat ihon tulipunaiseksi.

Myös veljelläni on atooppinen ihottuma, joka pahimmillaan oli siinä pisteessä, että hän oli sairaalassa verenmyrkytysvaaran vuoksi. Hänellä ihottuma parani lähes kokonaan, kun hän otti ja muutti Ruotsiin. Päästyään sille tielle, jolla hänen kuuluu olla, ihokin parani. Hän asuu merenrantakaupungissa ja meri-ilma tuntuu tekevän iholle aivan erityisen hyvää. Erilaiset asiat voivat siis auttaa erinäisiin fyysisiin ongelmiin.

Selvitän ystävältäni mikä oli se luontainen hoitokuuri, jonka sanottiin auttavan moneen vaivaan ja erityisesti hiivaan. Kyseistä luonnontuotetta ei saa Suomesta (ainakaan vielä), mutta ulkomailta tilaamalla onnistuu. Se on hyvä ja tehokas. Kuuri on suhteellisen tiukka ja voi pistää elimistön kuona-aineet niin livakasti liikkeelle, että pari päivää menee oksentaessa (joillakin jo vyöhyketerapian ensimmäinen hoitokerta laukaisee saman). Olin itse kuurilla viikon ja minulle siitä ei tullut mitään pahempia oireita väsymystä ja energianpuutetta lukuunottamatta.  

Pistän sinulle yksityisviestiä, kunhan saan ystäväni kiiinni asian tiimoilta!
« Viimeksi muokattu: 17.08.2011 17:20:51 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
Tähtikeiju
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 17.08.2011 21:03:14 »

Kiitos AthaMaarit  Smiley

En ole päässyt vielä entisiin elämiini asti. Olen kyllä miettinyt hypnotisoijalla käyntiä, jos siitä olisi apua. Kirjoituksesi inspiroimana ajattelin vielä kerran kokeilla löytää syvältä sisimmästäni, mitä opittavaa minulla vielä on. Pyysin Arkkienkeli Jofielilta apua, jotta saisin yhteyden omaan syvälliseen viisauteeni. Meditoin ja löysinkin sieltä uusia oivalluksia.

Olen aina yhdistänyt tämän asian seksuaalisuuteen (mikä sen laukaisikin ja piti yllä), mutta takana oli vielä syvempää asiaa. Tajusin nyt, että olin kadottanut "Todellisen Minäni". Alussa yritin olla jotain muuta, mitä oikeasti olin. Jotain, mitä kuvittelin muiden ihmisten haluavan ja odottavan. Sitten, kun vaiva paheni olin tavannut juuri nykyisen mieheni, joka silloin halusi muokata minua hänen mielensä mukaan, halusi, että olen ihan jotain muuta, kuin mitä oikeasti olin/olen. Ja minä parhaan miellyttämiskykyni mukaan yritin mukautua hänen vaatimuksiinsa.

Eli ensin tein vastoin todellista minääni omasta vapaasta tahdostani ja vääristä valinnoistani. Tiesin sen silloinkin sisimmässäni, että se ei ole hyvä asia ja vaiva tuli siitä minulle ilmoittamaan, mutta en sitä siinä vaiheessa vielä ottanut niin tosissani. Enkä niin ollut vielä sisällä näissä henkisissä jutuissa, jotta olisin sen tajunnut heti alkuvaiheessa. Sitten mieheni avustuksella vaiva paheni ja minun oli pakko ruveta etsimään oikeaa alkusyytä. (Tässä vaiheessa olin jo aika hyvin mukana henkisissä jutuissa.) Hänen avullaan kadotin miltei kokonaan todellisen minäni, pakosta, ulkopuolisesta vaikutuksesta.. Olen ollut aina sitä miellyttäjä tyyppiä, että rakastavathan ihmiset minua, jos teen heille mieliksi. Ja siksi minua onkin ollut helppo käyttää hyväksi. Onneksi nykyisin olen jo päässyt siitä vaiheesta yli, enkä enää yritä miellyttää ainakaan samalla lailla. En enää kaipaa muiden ihmisten hyväksyntää, vaan osaan jo rakastaa itseäni.

Nyt siis minun vaan täytyy jälleen löytää se todellinen itseni, minkä joskus kadotin. Huomata mitä asioita teen omasta halustani ja mitä jätän tekemättä toisten vaatimuksesta, eikä enää suostua siihen. Olenkin jo aika hyvällä matkalla sitä kohti. Enää edes miehelläni ei ole sellaista valtaa minuun, mitä hänellä joskus oli. Hän on kaksoisliekkini, joten aika rankka suhde meillä on ollut, mutta nyt olemme alkaneet kumpikin kasvamaan ja näkemään omia virheitämme ja kasvun paikkojamme. Olemme toimineet hyvänä peilinä toisillemme. Kaikista hirmumyrskyistä olemme selvinneet suuren, syvän rakkauden avulla ja nyt viimein alkaa olla tyyntä ja rauhallista. Paljon on ollut opittavaa rakkaudesta ja luottamuksesta.

Nähtäväksi jää, auttaako tämä oivallus tähän asiaan. Ainakin se tuntui todella vapauttavalta ja hyvältä.

Kiitos vielä sinulle AthaMaarit, olet enkeli  angel
tallennettu
Tähtikeiju
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #3 : 17.08.2011 21:07:07 »

Minusta itsehoidossa on aina se, ettei näe metsää puilta. Että sitä yrittää parantaa sitä, minkä LUULEE olevan hätänä, mutta sitten se onkin jotain aivan muuta. Mieluummin otan vastaan muilta parannusta kuin lähden itse itseäni hoitamaan, ihan siksi etten sokeudessani lähde pahentamaan asioita.

*A*

Sitäkin olen tehnyt. Ottanut vastaan hoitoa oikeilta lääkäreiltä, luontaisterapeuteilta ja energiahoitajilta.
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #4 : 17.08.2011 21:57:04 »

Hei Tähtikeiju..laiton sulle viestiä  smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #5 : 18.08.2011 23:30:24 »

Hyviä vastauksia kaikilta...  smitten Tuon tähän esille vielä sellaisen pointin, että kaikista vaivoista ja sairauksista ei meidän olekaan tarkoitus parantua, vaan niillä on jokin muu tarkoitus, jostain syystä niiden kuuluu olla meissä. Esim. jotkut parantuvat syövästä, mutta joidenkin on tarkoitus kuolla syöpään jne. Osasinkohan nyt ilmaista asian ymmärrettävästi.  Undecided
tallennettu
Tähtikeiju
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #6 : 19.08.2011 11:01:35 »

Kiitos kaikille vastauksista ja avusta. Smiley Olette saaneet minut miettimään asioita uudelta kantilta ja avaamaan silmiäni. Ja Solnishko, olet siinä oikeassa, että olen tainnut unohtaa itseni hoitamisen.. Olen kyllä kokeillut vaikka mitä hoitoja (vyöhyketerapiaakin), mutta jokin osa minussa ei ole oikein sallinut minun ottaa vastaan muilta. Myös tunteiden tukahduttaminen on ollut ongelmani. Osan tunteistani ilmaisen avoimesti, mutta toiset tunteet saatan haudata syvälle sisimpääni. Tässä prosessoidessani tätä asiaa, ihana "Enkeli" tuli ja auttoi minua.  angel  Ainakin tunteet purkautuivat varmaan koko elämäni ajalta, mitä olin sinne kasannut.  Cry tickedoff Grin 

Yleensä koko elämäni ajan olen halunnut pitää ohjat käsissä, kontrolloida kaikkea.  knuppel2  Antautuminen ja saaminen on ollut todella vaikeaa. Sitä olen nyt parasta aikaa harjoittelemassa ja opettelemassa. Antautua elämän kuljetettavaksi. Kaikkea ei voi kontrolloida. Sen olen nyt nähnyt monella elämän osa-alueella.

Ja tiedoksi, että tällä hetkellä sairautenikin tilanne on jo parempi Smiley

Valoa ja rakkautta  smitten  angel
tallennettu
Tähtikeiju
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #7 : 19.08.2011 11:04:50 »

Ja lisäisin tähän vielä, että energiahoitohan menee sinne missä sitä eniten tarvitaan. Ja minulla on nähtävästi ollut paljon muuta parannettavaa ensin, ennenkuin tämä vaiva saadaan käsittelyyn Smiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #8 : 20.08.2011 16:08:46 »

smitten
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #9 : 16.10.2011 21:25:21 »

Pintaa syvemmälle hiivasyndroomasta:

http://www.tr-terapiat.com/pdf/Hiiva_Candida_Albicans.pdf
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
nepparinen
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #10 : 17.10.2011 07:54:45 »

Laitan nyt tähän jatkoksi:
Atha: minua kiinnostaisi tuo mainitsemasi luonnonlääkintä atooppisen ihottuman kanssa. Laitatko vaikka yv:tä tai sitten ihan tähän ketjuun jatkoksi lisätietoa.

Kiitos!  smitten
tallennettu
mpl
Vieras
« Vastaus #11 : 18.10.2011 18:43:52 »

Hei,pistän senverran lusikkaani soppaan että totean että elämän ilo kun on hukassa eli kun toimit omaa itseäsi vastaan,se aiheuttaa paljon
ongelmia,muunmuassa hiivan,ongelma paranee siis vain kuuntelemalla itseään ja muuttamalla elämäänsä sen mukaan,se on hirveän vaikeaa
koska usein se tarkoittaa luopumista rakkaastaan tjm todella raskasta!!kokemusta on valitettavasti itsellänikin!olen parantaja ja vaikka tiedän
miksi näin on se tuntuu raskaalta taakalta kantaa! apua saat esim 100% greipinsiemenöljystä jota saat netistä tilattua,se on ainut ruokavalion
lisäksi mistä saat apua,tuon elämänmuutoksen lisäksi,,voimia sinulle,et ole yksin!!
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #12 : 20.10.2011 08:42:04 »

Pistänpä minäkin lusikkaa soppaan:

Pitäisiköhän sinun antaa jonkun muun hoitaa itseäsi? Onko yleensä avun pyytäminen ja vastaanottaminen sinulle helppoa vai vaikeaa?

Kyseessä voi olla vaikka toinen reikihoitaja tai muu (vaihtoehto)hoitoalan ihminen, voitte sitten keskenänne jakaa myös tietoa ja kokemuksia, mikä lisää oppimistakin.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Tähtikeiju
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #13 : 12.11.2011 17:18:14 »

Löysin viimein keinon, millä sain hoidettua vaivani. Nyt siitä on jo kaksi kuukautta ja olen vieläkin terve Smiley Tämä tehokas työkalu oli nimeltään "Violetti liekki". Tein kyseistä puhdistusta ja tuli oivalluksia, puhdistusta, syyllisyys hävisi, sekä tuntui voimakasta kuplivaa energiaa. Olen todella kiitollinen tästä paranemisesta. Ja suosittelen violetti liekin käyttöä myös muillekin. Tein sitä Elisabeth Claire Prophetin kirjan ohjeiden perusteella, mikä oli todella tehokas keino. Lisäksi käytin myös apteekin ja luontaistuotekaupan tuotteita (mitä olin ennenkin käyttänyt) ja luulen, että kaiken tämän yhdistelmä poisti sen nyt minusta. Olin valmis luopumaan ja antautumaan. En pitänyt enää kontrollia tai taistellut sitä vastaan.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: