Kiitos sitrus, ehkäpä tässä olisi montakin asiaa mihin tarttua.
Ei tietääkseni ole suonikohjuja..
Mutta mielenkiintoinen tieto! Puutuminen tapahtuu kyllä yhtälailla kaikkialle, eikä pelkästään vasempaan jalkaan.
Suoli toimii kohtalaisen vaihtelevasti, suoraan korreloiden ravinnon kuitupitoisuuteen ja liikuntaan..
Tiedän että siitä pitäisi pitää paremmin huolta, eli syödä fiksummin.
Hampaat, noh.. Ei ole varaa mennä hammaslääkäriin juuri nyt..
PH arvo hapan kuten suurin piirtein joka länsimaalaisella. Tämä on melko tuttu aihealue, sillä olen välillä syönyt emäksisistä ravintoa ja vähentänyt happamuutta.. Tähänhän saa niitä emäksisyyttä nostavia jauheitakin, mutta niihinkään ei juuri nyt ole varallisuutta..
Ja tuon lisäravinnejutunkin olen jo huomioinut, samalla kun lopetin polttamisen, olen syönyt vahvinta Suomesta saatavaa monivitamiini kivennäisaine-valmistetta... Mutta mitähän nuo ruuansulatusta parantavat entsyymit sitten olisivat?
Kuitenkaan en usko, että nämä oireet johtuisivat elimistön happamuudesta, koska syön aikaisempaan verrattuna huomattavasti vähemmän valkoista sokeria, vehnää yms mikä happamoittaisi elimistön äärimmilleen.. Syön paljon kasviksia. Ja tupakointikin lisää happamuutta ja olen ollut 2kk polttamatta.
Etikka muuten ymmärtääkseni lisää elimistön happamuutta.....
Ehkä tämä tosiaan on joku sellainen elimistön paranemiskriisi, kun ne kaikki myrkyt on lähteneet liikkeelle..
Nyt sitten huomio vain enemmän ruokavalioon..
Juon kyllä melkein aina ainakin 1,5 litraa vettä päivässä, mutta voisin nostaa sen kahteen litraan..
Ja tehdä sen aamupainotteisesti..