Itseasiassa lapseni kyllä löysin nousumerkkigalleriasta. Poikani on kylläkin
, mutta hänessä ja Kurt Cobainissa on ulkonäöllisesti jotain samaa. Pojallani on
, joka ehkä sitten tuo sen yhdistävän tekijän. Tyttäreni, joka on
on samaa ilmavuutta, jota löysin nousukaksosnaisista. Michelle Pfeiffer olisi ehkä lähinnä, vaikka onkin aurinko härkä. Toinen hyvä vaihtoehto olisi Angelina Jolie (
). Tyttären kasvoissa on samoja elementtejä kuin Angelinalla. Luonteeltaan tytär on Peppi Pitkätossu.
Mutta itse en kyllä pysty samaistumaan ollenkaan Tarja Haloseen. Ollaan me NIIN erillaisia niin ulkonäöllisesti kuin käytökseltämmekin. Mutta johtunee vissiin siitä, että hän on joulukuun kauris ja minä melkein vesimies. Enemmän tosiaan pystyn ulkonäöllisesti samaistumaan Lisa Marie Presleyn kuvaan, mutta hän onkin aurinko vesimies. Minulla on siis voimakas leuka, mutta oikeastaan härälle sopiva lyhyt kaula. Leijonaa minussa ovat hiukset ja ryhti. Osaan myös katsoa muita tarvittaessa nenänvartta alaspäin halveksien.
En tosin tee sitä kovinkaan usein, enkä edes mielelläni. Kasvoiltani olen maskuliininen (voimakas luusto), mutta myös koko keholtani.
Edit: Ja nyt ymmärrän miksi Sean Connery on minuun vedonnut niin kovin! Hän on
niin kuin on isänikin.
Tosin isäukolla on
ja
. Mutta joo, Sean Connery on charmantti ja minuun vetoava mies. Ainoa oikea James Bond.
Äitini muistuttaa ulkonäöllisesti enemmän Edith Piafia kuin Margaret Thatcheria nousumerkin perusteella. Tosin äidilläni on eri malliset silmät. Äitini siis
ja
.
Siinäpä teille nyt pähkäiltävää, jos haluatte suurinpiirtein tietää miltä näytän.
Karrikoiden olen siis Edith Piafin ja Sean Conneryn sekoitus....
Ja joku on sanonut minun muistuttavan David Bowieta.
Olen aika sudoku ratkottavaksi.