Eikö eri suuntauksilla (mm reiki tai pranic healing) ole erilainen tapa antaa kauko sekä lähihoitoa? Mietin että jos lähettää massalle kaukoa niin tuolloin ei voi keskittyä vain yhteen vaan pitää keskittyä ryhmään.
Kun lähetän kaukohoitoa useammille ihmisille kerrallaan, ajattelen moniulotteisesti eli monistan itseni ajatuksissani useammaksi Eklektikoksi. Käyn läpi hoidettavat yksi kerrallaan ja lausun mielessäni "tämä Eklektikko hoitaa tätä ihmistä," sitten siirryn seuraavaan henkilöön jne.
Koko homman aloitan tasapainottamalla omat chakrani alhaalta ylös, sitten avaan valonkanavoinnin ja jätän muutaman Eklektikon samalla systeemillä kanavoimaan valoa haluamiini kohteisiin, minkä jälkeen sitten riittävän monta Eklektikkoa hoitaa kukin omaa hoidettavaansa.
Sekä valonkanavoinnin, että hoidonkanavoinnin aluksi lausun mielessäni 'Hengen nimeen, korkeimman minän kautta aloitan....'
Koko homman lopuksi lausun vielä: 'Hengen nimeen, korkeimman minän kautta, jääkööt nämä valon ja hoidon kanavat auki niin pitkäksi aikaa, kuin on tarkoituksenmukaista.'
Tämä sen vuoksi, että nämä lähetykset teen illalla juuri ennen nukahtamista ja kanavat voivat jäädä auki vaikka koko yöksi minun puolestani. Ainakin kerran näin on käynytkin ja se oli ihastuttava yö: Aina kun heräsin (herään joka unisyklin jälkeen, eli 1,5 tunnin välein kylkeä kääntämään) niin tuntui kuin pienet lempeät kädet olisivat taputelleet minua joka puolelta.
Oma opassoppani siinä minua varmaan taputteli.
Minulla aukenivat hoitokanavat itsestään, kun olin ensin jokusen vuoden kanavoinut valoa. Siitä aiheesta voi lukea kirjasta Sateenkaaresta Todellisuuteen, sitä voi tehdä kuka tahansa. Miellän kuitenkin ihmisen energiajärjestelmän chakrojen kautta ja kättäpäällehoidot teenkin aika samalla tavalla, kuin reikihoitajat.
Lisäys: Aika paljon minun ajatuksistani perustuu Kryon-kanavointeihin, esimerkiksi juuri tuo mahdollisuus moniulotteiseen ajatteluun. Samoin valonkanavoinnin osalta se, että kohteen voi kyllä valita, mutta itse valon on oltava neutraalia. En siis voi lähettää valoa malliin 'jotta ihmisistä tulisi vähemmän ahneita' sillä siinä on tarkoitus ja se ei ole neutraalia, jolloin se ei mene perille. Sen sijaan voin lähettää valoa saattella 'sinne missä sitä eniten markkinataloudessa tarvitaan.' Tällöin valoni kunnioittaa toisten vapaata tahtoa: Se ei vaikuta keneenkään muutoin, kuin tuomalla heille näkyviin asiat niin, että he eivät voi olla niitä näkemättä. Sen mitä he sitten tekevät, he tekevät oman vapaan tahtonsa päätöksellä. Nämä ovat siis ajatuksia Kryon-kanavoinneista.