Jaa-a. Minä en ole seurustellut aikoihin, ja olen aivan eri ihminenkin kuin silloin, mutta luultavasti mun Terms and Conditions on muuttunut paaaljon niistä päivistä :
EN halua omistaa, enkä ajatella että ihminen on minun. En tosin tahdo olla suhteessa henkilön kanssa, joka ei kykene uskollisuuteen. Hienoin ajatus minusta olisi, että voisi olla se avoin suhde, jossa silti säilyisi se oma rakas nro.ykkösenä...mutta se on vähän liikaa kuu oinaalle, vaikka aurinko vesimiehessä onkin
Pitkässä suhteessa, jos toisella vaikka olisi joku fantasia jostain, vaikka nyt sitten kirjaston virkailijasta...en tiedä, ehkä saattaisin jopa hyväksyä sen...mutta en taas tiedä onko tässä todellisuus kaukana :
Mutta siis pääpointtina, että toisten ihmisten omistaminen on kamala ajatuskin! Ja silti minulla itselläni niitä ajatuksia on ainakin ollut aika laisesti.
Noh, mutta, näitä tällaisia ajatellessaan huomaa, miten todella on vapaa ja erilainen entiseen verraten, kun ei enää tarvitse pelätä hylätyksi tulemista