Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Karhunkantaja kumartaa ja tervehtii  (Luettu 5636 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Karhunkantaja
Satunnainen astroilija
*

Profiili WWW
« : 23.08.2011 09:45:47 »

Mitäpä sitä osaisin kertoa itsestäni?

http://rummuntekija.blogspot.com/
Tuossa jotain.

Shamanismiin vähän kallellani, mutta pidän sitäkin vain työkaluna muiden joukossa.

Jos joku haluaa tietää jotain minusta tai ajatuksistani, kysykää!  Smiley
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #1 : 23.08.2011 09:54:46 »

Tervetuloa.  Smiley

Hienoja rumpuja sinulla. Oletko itse parkinnut myös kalvonahat? Jos olet, niin millä keinoin?

Eräs parantajanainen sanoi minulle kerran, ettei shamaani/saamelaisrummun pitäisi tulla napapiirin eteläpuolelle. Rummun paikka on pohjoisessa. Kuulemma.

Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Fawn
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2 : 23.08.2011 19:14:29 »

Kauniita rumpuja sinulla  smitten Ja mukava saada lisää astrolaisia tänne! Tervetuloa  Smiley
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 23.08.2011 19:48:15 »

Hei vain ja tervetuloa rumpuinesi  smitten
tallennettu
Karhunkantaja
Satunnainen astroilija
*

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 24.08.2011 06:16:00 »

Tervetuloa.  Smiley

Hienoja rumpuja sinulla. Oletko itse parkinnut myös kalvonahat? Jos olet, niin millä keinoin?

Eräs parantajanainen sanoi minulle kerran, ettei shamaani/saamelaisrummun pitäisi tulla napapiirin eteläpuolelle. Rummun paikka on pohjoisessa. Kuulemma.

Smiley

Kiitos, kiitos.

Nuohan ovat ns. perinnerumpuja  Wink , noitarumpuja, shamaanirumpuja, meditaation apuja, työkaluja, kannuksia. Eivätkä Amerikan alkuperäiskansat tai Afrikan heimot ole varmaan kuulleet mainitsemasi parantajanaisen mielipidettä... toivottavasti.  :Smiley

Rumpunahoista vielä: niitä ei parkita, ne ovat raakanahkaa. Osan olen käsitellyt itse, periaatteessa kaikki ruskeansävyiset, vanhanaikaisesti näskäämällä järvessä. Vaalea nahka on teollisesti käsiteltyä poronnahkaa, mukavaa työstää, mutta ei yhtä maanläheistä tai vahvaa.

Eilen pingotin villisiannahkaisen rummun ja tänään ovat kädet kipeät... Smiley Itse olin raahannut ruhon tarhasta (jäi emakko-raukka sortuneen katoksen alla), ripustanut puuhun, suolistanut, nylkenyt, paloitellut ja syöttänyt koiralle ja ystävilleni korpeille, puhdistanut nahan ja näskännyt sen. Aika fyysinen työ. Toivotaan, että rumpu kuivuu hyvin ja saa oikean äänen.
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #5 : 24.08.2011 09:22:00 »

Siunaa se rumpu, niin äänikin on hyvä.  Smiley

Muistithan kiittää emakkoa siitä, että hän antoi itsensä käytettäväksesi.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Karhunkantaja
Satunnainen astroilija
*

Profiili WWW
« Vastaus #6 : 24.08.2011 10:06:06 »

Siunaa se rumpu, niin äänikin on hyvä.  Smiley

Muistithan kiittää emakkoa siitä, että hän antoi itsensä käytettäväksesi.  Smiley

Tietenkin.  Smiley

Se tulee selkäytimestä, kiitos sisarelle/veljelle ja pyyntö , että Äiti ohjaa työtäni.
tallennettu
DramaQueen
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #7 : 02.09.2011 14:58:39 »

Wau!

Kiitos kun jaoit blogisi meille!

T: DeeQ  crazy2

tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio