Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Lapsettomuus syntymäkartalla?  (Luettu 10145 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
emmiinatar
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 26.08.2011 22:18:11 »

Merkitseekö se, että Uranus on 5. huoneessa tosiaan lapsettomuutta? Onko muita planeettasijaintia tai aspekteja, jotka tarkoittaa, että ei voi saada lapsia?  Shocked Eräällä minulle läheisellä henkilöllä on Uranus 5. huoneessa Jousimiehessä, siellä ovat myös Pluto ja Kuu Vaa'assa, sekä Juno Skorpionissa. Kuu on yhtymässä 4. huoneen puolella oleviin Jupiteriin ja Saturnukseen, jotka ovat myös Vaa'assa. Aurinko ja Mars ovat hänellä Oinaassa yhtymässä, niinkuin myös Kaloissa oleva Venus. Nousumerkki on Rapu, johon Ceres on yhtymässä 12. huoneen puolella.  Shocked Cry Olen todella huolissani, vaikka eihän astrologia voi kai täysin määrätä tällaisiä asioita.
tallennettu

Aurinko-Leijona, 5.huone
Nouseva-Kaksonen
Kuu-Oinas, 12.huone
Mars-Leijona, 4.huone
Venus-Neitsyt, 5.huone
Merkurius-Neitsyt, 5.huone
Chiron-Jousimies, 7.huone
Jupiter-Oinas, 12.huone
Kuun Yläsolmu-Kalat, 11.huone

Keltainen Spektrinen Aurinko
Metalli Jänis
Puuhoroskooppi Keltis
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 27.08.2011 00:59:20 »

no aivan varmasti merkitsee, crazy2
tai sitten hän voi tulla Jousimiehen ulkomaanmatkan uranus lentokoneen nautinnollisen  pluto vessa-rakkauseikkailun (5 huone) jälkeen raskaaksi,
kun unohti  jupiter tuon saturnus kuu turva-seksin,
ja muutenkin taipumusta ottaa spontaanisti elämästä irti mitä saa  aurinko mars oinas..
haloo
ja tuollekin tulkinnalle on sata muuta versiota.

Sitä paitsi kolmen merkin viitoshuoneeseen mahtuu monenlaista energiaa.
Ja jälkeläiset on vain yks sen teemoista.
« Viimeksi muokattu: 27.08.2011 01:08:07 kirjoittanut nikki » tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 29.08.2011 07:18:45 »

Merkitseekö se, että Uranus on 5. huoneessa tosiaan lapsettomuutta? Onko muita planeettasijaintia tai aspekteja, jotka tarkoittaa, että ei voi saada lapsia?  Shocked Eräällä minulle läheisellä henkilöllä on Uranus 5. huoneessa Jousimiehessä, siellä ovat myös Pluto ja Kuu Vaa'assa, sekä Juno Skorpionissa. Kuu on yhtymässä 4. huoneen puolella oleviin Jupiteriin ja Saturnukseen, jotka ovat myös Vaa'assa. Aurinko ja Mars ovat hänellä Oinaassa yhtymässä, niinkuin myös Kaloissa oleva Venus. Nousumerkki on Rapu, johon Ceres on yhtymässä 12. huoneen puolella.  Shocked Cry Olen todella huolissani, vaikka eihän astrologia voi kai täysin määrätä tällaisiä asioita.

Hei, hänellähän on samantyyppinen kartta kuin minulla eli olen myös aurinko ja mars yhtymä oinas, nouseva rapu, ceres 12.huoneessa, uranus ja pluto vitosessa.
En tiedä kuvaako jokin noista lapsettomuutta, mutta itse olen vapaaehtoisesti lapseton Smiley
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 29.08.2011 08:08:40 »

Minulla on useitakin henkilöitä karttapankissani, jotka ovat lapsettomia eri syistä. Minä luokittelen lapsettomiksi vain vaihdevuosi-iän saavuttaneet tai steriloidut lapsettomat naiset ja ne, jotka ovat käyneet tuloksetta kaikki lapsettomuushoidot lävitse. Ensinnäkään kellään ei ole Uranus 5. huoneessa. Yhtäläisyyksiä on ensisilmäyksellä vaikea nähdä. Peräti kaksi kappaletta löytyy  aurinko leijona kuu vesimies:stä. Toinen on vähän päälle kolmikymppinen nainen, jolla on kauhea vauvakuume, mutta mitkään hoidot eivät ole tuottaneet tulosta. Taustalla harvinainen, synnynnäinen sairaus, ja 6. huone hänellä onkin pullollaan tavaraa. Toinen on taas 47-vuotias nainen, joka pelkää synnyttämistä. Kolmella on Kuu tulimerkissä. Aika monella tuntuu olevan hyvinkin lapsirakkaan oloinen kartta ensisilmäyksellä, esim. tuolla ensin mainitulla  aurinko leijona kuu vesimies-naisella 5. huoneen kärki on Leijonassa, Aurinko ja Venus ovat 5. huoneessa. Aika lapsimyönteisen oloinen kartta (mitä hän tietysti onkin) on esim.  aurinko harka kuu kalat askendentti vaaka, mutta tälläkin kaikki hedelmöityshoidot ovat olleet tuloksettomia. Mies on  aurinko vesimies kuu jousimies askendentti skorpioni.

Palaan asiaan, jos löydän jonkin yhteisen nimittäjän erityisesti niille, jotka ovat yrittäneet saada lapsia, mutta eivät ole onnistuneet.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 29.08.2011 22:20:55 »

pluto rx  vaaka aspect_con 55555 DNA  aspect_tri pallas vesimies
 pluto DNA  aspect_kvi Child  harka 5 huone
  pysähtynyt jupiter  rapu ,kääntyy eteneväksi
 pysähtynyt  neptunus  jousimies kääntyy peräytyväksi
 merkurius rx  oinas
 kuu kalat

lapsettomuushoitoja takana,  pluto ja elinkelpoinen siemen hakusessa, mies  askendentti skorpioni.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 30.08.2011 08:16:45 »

Ja missähän vaiheessa miehen uskaltaa laskea lapsettomaksi, jos hedelmällisyydessä ei ainakaan kauhean suurta vikaa ole? 60-vuotiaana? Omassa tuttavapiirissäni eräs mies sai vasta lapsen 57-vuotiaana. Ei ollut tosin hänen ensimmäisensä. Omassa suvussa on muutama sukupolvi taaksepäin 59-vuotiaana isäksi tullut mies, lapsi oli tuleva isoisän isoisäni.
tallennettu

www.horoskooppi.com
mutukka
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #6 : 07.10.2011 19:54:09 »

Anteeeksi tähän väliin mutta onkohan vapaaehtoiselle lapsettomuudelle merkkejä? Esim, jotain että lapset ovat etäisiä tai on vaikeuksia nähdä itseään vanhempana? Kiinnostaisi, vaikka arka aihe onkin.  Huh
tallennettu
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija

Säh!

Profiili
« Vastaus #7 : 19.10.2011 13:18:34 »

No, ainakaan  kuu kaksoset ei ole kovin hoivaava tai äidillinen, tai  kaksoset 5. huoneessa kuten mulla. Myös  aurinko on mulla 5. huoneessa, tiedä siitä sitten mitä se lapsien kannalta merkitsee? Sellainen käsitys mulla on että vähän lapsia/ei ollenkaan. Olenko oikeassa?
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #8 : 20.10.2011 18:50:09 »

Anteeeksi tähän väliin mutta onkohan vapaaehtoiselle lapsettomuudelle merkkejä? Esim, jotain että lapset ovat etäisiä tai on vaikeuksia nähdä itseään vanhempana? Kiinnostaisi, vaikka arka aihe onkin.  Huh

Olen joskus tätä jollain foorumilla kysellytkin ihan galluppina. Äitiys ja sitoutuminen ei kiinnosta erityisesti niitä, joilla on Au, Kuu tai nousumerkki muuttuvassa laadussa ( kaksoset neitsyt jousimies kalat) . Muistaakseni Aurinko ja Kuu vaikuttivat eniten. Kiinnostuksen puutteesta huolimatta näistäkin suuri osa äitiytyy jossain vaiheessa ja he toteuttavat vanhemmuuttaan omalla tavallaan.
tallennettu

www.horoskooppi.com
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #9 : 09.01.2013 20:50:38 »

Minä kun harrastelen näitä pienimuotoisia tutkielmia, niin tutkin sitten tämänkin asian 50 lapsettoman naisen otoksella. Aineisto löytyy astrodatabankista ja omasta karttapankista. Katsoin Kuun, Venuksen, Jupiterin ja Saturnuksen sijainteja, nämä kun on aika yleisesti liitetty lisääntymisasioihin. Aspektit ynnä muut hienoudet on nyt jätetty huomiotta, niistä voisi tehdä oman tutkielmansa.

Tulos oli tällainen:

-Lapsettomilla naisilla Kuu oli kaikkein yleisimmin muuttuvassa laadussa, tosin kiinteä laatu ei kauas jäänyt. Johtavan laadun lapsettomat edustajat löytyivät lähinnä Kauriista ja Oinaasta. Kaikkein useimmin Kuu löytyi lapsettomilta Vesimiehestä, Kaloista, Kauriista, Neitsyestä tai Kaksosista, harvoiten Vaa´asta tai Ravusta.

-Kuu löytyi tavallisimmin kulmahuoneesta (4, 7, 10), mutta saattoi olla kyllä melkein missä tahansa. Vain yhdellä oli Kuu 8. huoneessa.

-Venuksen merkki oli lapsettomilla naisilla yleisimmin Oinas, Neitsyt tai Vesimies.  Venuksen kohdalla oli aikamoiset kasaumat juuri noihin merkkeihin. Kellään ei ollut Venus Skorpionissa ja vain yhdeltä se löytyi Jousimiehestä tai Kaksosista.

-Venuksen huone oli lapsettomilla naisilla yleisimmin 3,6,9 tai 12, joista kutoseen tuli eniten rukseja. Useilta Venus löytyi myös 5. tai 10. huoneesta.

-Jupiter löytyi kaikista merkeistä lapsettomilta naisilta, mutta yleisimmin Kaksosista, Leijonasta tai Kaloista.

- Jupiter löytyi todella usein huoneesta 6 lapsettomilta naisilta. Peräti 12 naiselta Jupiter löytyi tästä asemasta, tekee 24 prosenttia. Muihin huoneisiin Jupiter oli jakautunut melko tasaisesti.

-Saturnus löytyi kaikista merkeistä, mutta muita useammin Neitsyestä, Kaloista, Vesimiehestä ja Härästä.

-Perinteiset tulkinnat saivat vahvistusta, koska Saturnus löytyi lapsettomilta naisilta usein huoneista 4, 5 tai 10. Se sijaitsi usein myös huoneessa 12.

« Viimeksi muokattu: 10.01.2013 12:30:27 kirjoittanut Lilli » tallennettu

www.horoskooppi.com
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #10 : 09.01.2013 23:01:39 »

Child  0  skorpioni ja 7. lapsi tulossa.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #11 : 10.01.2013 10:21:14 »

Juu, varmasti löytyy heti esimerkkejä, jotka eivät sovikaan aineistoin tuloksiin. 50 naista ei ole kovin suuri määrä, mutta enemmän kuin muutama. Tein kerran tutkielman naisista, jotka olivat tulleen äideiksi alle 22-vuotiaana. Saturnuksen kanssa tuli tämän tutkimuksen kanssa päällekkäisyyttä, koka heiltäkin löytyi  saturnus usein huoneista 4 ja 5 (ja lisäksi huoneesta 7). Kuu oli näillä nuorilla äideillä harvinaisen usein johtavassa laadussa, tässä tutkimuksessa taas johtavan laadun Kuu oli selvässä vähemmistössä.
tallennettu

www.horoskooppi.com
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #12 : 10.01.2013 10:34:21 »

Siitä nuorean äidiksi tulemisesta on täälläkin jossain ketju...siinä muistaakseni oli Lilli puhunut tuosta tutkielmastaan...mistäköhän sen vain löytäisi enää?
Muistan vaan että omalla kohdallani oli aika osuva monelta kohdin.

Tässäkin toki on pari osumaa, ei sen puoleen Cheesy
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #13 : 10.01.2013 10:55:19 »

Tässä:

http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=5854.0
tallennettu

www.horoskooppi.com