Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Onnettomuuksien transiitti  (Luettu 4028 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
jkk
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 28.08.2011 11:06:58 »

angel
Kohdalleni sattui eilen paha onnettomuus, josta kuin ihmeen kaupalla selvisin. Yritin tutkailla tämän hetken ajanlaatua. Mikä transiitti on omiaan kuvaamaan onnettomuusmahdollisuutta. Joku Pluton kuvio? Mutta mihin?
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 28.08.2011 11:35:05 »

Onnettomuudet ja niiden transiitit riippuvat paljon omasta kartasta ja sen teemoista, jos sellaisia edes voidaan katsoa..
ja alttius onnettomuuksille liittyy kyllä minusta johonkin ihan muuhun kuin Plutoon... esimerkiksi Neptunuksen transiitit voivat aiheuttaa keskittymiskyvynpuutetta, joka puolestaan sitten altistaa onnettomuuksille.. Marsin transiitit voivat tuoda tullessaan turhautumia, kiukkua ja nopeita räjähtäviä tilanteita jotka voivat altistaa myös onnettomuuksille... ja sitten on tietenkin Uranus, joka toimii hyvinkin nopeasti ja arvaamattomasti.. mutta en kyllä yleistäisi tai mustamaalaisi mitään transiittia erityisesti onnettomuustransiitiksi..

Kun viimeksi itse kävin hyvin lähellä kuolemaan, minulla oli päällä todella paljon Mars transiitteja, joista itse asiassa mikään ei indikoinut varsinaisesti kuolemaa, mutta olin hyvin altis onnettomuuksille kun Mars opponoi Kuutani ja teki puolineliön MC:lle ja neliön Uranukselleni... Neptunus neliöi Saturnustani... selvisin siskoni ripeän toiminnan ansiosta ja olen tässä..

Kun tapasin kultani, oli myös päällä runsaasti Mars transiitteja ja yhteinen taipaleemme itseasiassa alkoi ambulanssikyydillä paikallisen sairaalan ensiapupolille... Wink

Ja kun viimeksi olin onnettomuusaltis oli Uranus kontaktissa Askendenttiini ja kaaduin luistellessa ja ranteeni murtui...

Eli paljon siis riippuu tilanteen laadusta millaisia transiitteja siihen liittyy, mutta yleensä Mars äkkipikaisena ja turhautumia aiheuttavana on todennäköisempi kuin mikään hidas ja pitkäkestoinen transiitti.
tallennettu

Liekku
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 28.08.2011 14:49:16 »

Tarkistelin reilun vuodentakaista mieheni vakavaa onnettomuutta, silloin oli  mars tarkassa
 yhtymässä  pluto.oon, joka neliöi  kuu:ta, ja oppositioi  venus:sta.
  tämä tapahtui ulkomailla.   

Siitä selvittiin hyvin.   angel

tallennettu
jkk
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #3 : 28.08.2011 15:09:51 »

alkuperäinen vastaa; neptunukset neliö Mc:lle tarkkana juuri tuona päivänä ainakin löytyy.
tallennettu
Liekku
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 28.08.2011 17:16:47 »

.....Liekku jatkaa:  mietin miten näkyisi,--että tapahtui ulkomailla,  radix  mars, ja  neptunus
        ovat rinta rinnan 3h, aspect_opp kuunsolmu (9h ulkomaat).

tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: