Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuka sinä olet?  (Luettu 13495 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« : 28.08.2011 18:29:37 »

Tein tuossa muutama päivä sitten tulkinnan eräälle miehelle, josta en saanut tietää muuta kuin etunimen alkukirjaimen ja syntymäajan. Keskityin mielestäni kartan oleellisimpiin kohtiin ja pian sen jälkeen kuulin, että tulkintani oli osunut ja uponnut. Cheesy

Kuinka sinä kuvailet itseäsi karttasi tärkeimpiä asioita painottaen?

Minä aloitan: Olen kaurismaisen sinnikäs, rapumaisen tunteellinen ja vesimiesmäisen uudistushenkinen. Huonepainotuksen ( 5. huone) huomioiden samalla myös leijonamaisen innostunut.

Kuka sinä olet?
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Fawn
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 321



Profiili
« Vastaus #1 : 28.08.2011 18:51:41 »

Olen kauneutta rakastava ja luova vaaka sekä täydellisyyttä tavoitteleva noususkorpioni. Olen myös kaurismaisesti kunnianhimoinen.

Ihana ketju  smitten
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1173



Profiili
« Vastaus #2 : 28.08.2011 19:30:37 »



  Täällä on 10h.sitkeä härkä, yhtymä mars,--mietin, suunnittelen ja sitten toimin, olen myös
  rapumaisen tunteellinen yhdistettynä vesimiesmäistä suvaitsevaisuutta, vahvistettuna
  uranuksella ja veenuksella 11h:ssa.
  Nousu leijonan on helppo tulla ihmisten kanssa toimeen.   Wink
 
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #3 : 28.08.2011 20:30:52 »

Kiitos hyvistä kommenteista!  Smiley

Karttahan on kuin palapeli: siellä on palasia joissakin merkeissä ja huoneissa, ja jotkut palat sopii hyvin toisiin ja jotkut hieman huonommin (hyvät ja huonot aspektit).

Tämä on kuitenkin tosi hyvä tapa oppia tuntemaan itseään ja muita!

Jos on huono aika menossa, niin silloin olen kaurismaisen pessimistinen, rapumaisen vielä pessimistisempi ja vesimiesmäisen tunnekylmä. Siihen lisättynä leijonamainen itseriittoisuus niin -huh- ! Empä haluaisi olla itseäni lähellä...

Mutta lisää positiivisia kuvauksia!
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1173



Profiili
« Vastaus #4 : 28.08.2011 21:08:10 »



  K-NRJ, hyvin kuvasit, negatiivisia puolia, kuu rapu, vesimiehessä höystettynä,--tunnistin, hyvin,
  onhan nämä jutut tietenkin kartan aspekteista ym. kiinni,---mutta on mukavampi puhua näin,--
  positiivisista puolista.

  Olkaamme positiivisia, se kantaa pidemmälle.  Smiley
tallennettu
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #5 : 28.08.2011 21:21:18 »

Minä en taidakaan itseäni tuntea, en näes osaa tulkita karttaani  2funny
tallennettu

K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #6 : 28.08.2011 21:28:40 »

Tämän ketjun ajatuksena onkin juuri oppia se palapeli: Ota  aurinko merkki, sitten  askendentti, sitten  kuu ja MC.

Sitten katso vaikka onko kartalla jokin huone korostunut?

Tai onko jokin planeetta tosi hyvin tai tosi huonosti aspektoitunut?
« Viimeksi muokattu: 28.08.2011 21:30:11 kirjoittanut K-NRJ » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #7 : 28.08.2011 22:25:13 »

Omaan erittäin kuivan, satiirilla kuorrutetun ja piikittelevän huumorintajun. Kaurismaisen pienieleisesti käyttäydyn, enkä luo draamaa ympärilleni, ellei nousuleijonani sitä ehdoin tahdoin ja yleensä vahingossa tee.

Kaurismaisen asiallisesti hoidetaan hommat, enkä minä ole kovin innokas tutustumaan uusiin ihmisiin syvällisemmin. Ja jos tahdon tutustua, teen sen hyvin hitaasti lähelleni päästäen. Vaikka nousuleijonani antaakin ylenpalttisen avoimen kuvan itsestäni, en silti kerro ihan kaikkea, vaan pidän itselläni aika teflonmaisen pinnan, josta on vaikea saada otetta.

Olen ennemminkin parisielu, vaikka pärjään mainiosti itseksenikin. Vaakamainen estetiikan ja kulttuurin rakastaminen ulottuu kaikkialle elämässäni. Kaiken pitää miellyttää visuaalisesti silmää, myös ihmisten. Liitän romantiikan, tunteet ja kulttuurin yhdessätekemiseen.

Työelämässä olen ennemminkin itsenäinen tekijä kuin ryhmässä toimija. Teen niin kuin haluan, sillä tiedän saavani asiat tehtyä ja itseni näköiseksi. Joko arvasit, että olen MC:ltäni pioneerimainen oinas.  Wink

Elämäni painottuu hyvin paljon työn ympärille, mutta myös terveyden, sillä 6. huone on esillä. Hallitseva merkkini on myös kauris, joten olen viileän analyyttinen, mutta syvällä sisimmässäni erittäin herkkä ja tunteellinen. Sitä ei vain kaikki nää.
« Viimeksi muokattu: 28.08.2011 22:26:45 kirjoittanut SanctAstra » tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Nomenia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #8 : 29.08.2011 15:36:49 »

Tää on hauska..
Minäpä olen kaikesta mielipiteen omaava, pikkutarkka neitsyt-hoitaja -siis töissä, vaan kotosalla enempi boheemi ja laiskahko sinkkurapu, jolla siis kuu vesimiehessä ja Au-rapu. Merkkari ja Urkki painottuu..

-N-
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1017


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #9 : 29.08.2011 15:48:29 »

Minä olen vastuullinen ja itseäni tarkkaileva ja kontrolloiva NousuKauris.  Jousimies painottuu, ja olenkin ikuinen opiskelija ja totuuden etsijä.  Inhoan valehtelua ja epärehellisyyttä.  VaakaKuun mukaisesti toisten mielipide vaikuttaa mielipiteisiini, ja voin olla aina samaa mieltä sen kanssa, kenen kanssa kulloinkin keskustelen.  Juupas-eipäs-pähkäily on tavallista.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #10 : 29.08.2011 16:09:09 »

Tarkka, terävä, analysoiva, keskittyvä, syvällinen .
Stelliumit  skorpioni ja  neitsyt.

Peloton ja pelottava. Tahtova. Käskevä. Sietämätön.
Ei jemmaa agressioita. Perusterve.
 mars leijona aspect_squ skorpioni stellium.

Romantikko. Laatua arvostava. Rakastava.  kuu leijona

Onnellisimmillaan tien päällä.  Määränpäästä ei väliä. askendentti jousimies  aspect_squ jupiter.

Hyviä käytöstapoja arvostava. Se ei estä minua raivoamasta ja kiroilemasta kotona.
Mc  vaaka / Ic  oinas
Mc Vaaka tekee puolet työstä päässään.
Samaa  pallas aspect_tri aurinko.
Intuitiivisesti oivaltava.

Näkee kauneutta ruttojuuressakin.
 neptunus venus rx  skorpioni

Yhteiskunnallinen. Painotus horisontin yläpuolella.
Myös  saturnus vesimies ja  jupiter kalat,
ja  skorpioni stellium Vesimiehen huoneessa.

 aurinko skorpioni 12 huoneessa.  coolsmiley
Käyttää mieluummin sanaa mielestäni kuin minä.
tallennettu
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 757



Profiili
« Vastaus #11 : 29.08.2011 17:08:29 »

Olen pesun kestävä, tahtova, itsepäinen, oinas, jota voisi kuvailla
juurikin useilla "itse-" alkuisilla verbeillä, 1. huoneen painotuksella..
Tunteiltani ujo ja herkkä rapu, joka kätkeytyy hiljaisesti uteliaan
ja avoimen jousimieshymyn taakse Smiley
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #12 : 29.08.2011 17:28:11 »

Tämän ketjun ajatuksena onkin juuri oppia se palapeli: Ota  aurinko merkki, sitten  askendentti, sitten  kuu ja MC.

Sitten katso vaikka onko kartalla jokin huone korostunut?

Tai onko jokin planeetta tosi hyvin tai tosi huonosti aspektoitunut?

Okei, Mun kartassa  aurinko on leijonassa ja 10.huoneessa
 askendentti on leijona (?)
 kuu on leijonassa ja sekin 10.huoneessa
MC on ravussa
10.huoneessa on myös jupiter ja merkurius.
9. huoneessa on venus ravussa jne. Mutta en sitten oikeastaan sen kummempaa osaa katsoa. Osaisko joku sanoa mitä nuo meinaa? Jos joku haluaisi auttaa, tuossa on linkki mun pyyntöön      http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=43257.0
tallennettu

K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #13 : 02.09.2011 18:03:44 »

Tummasilmä: Sinun karttasi yhteenveto voisi olla: Leijonamaisen dramaattinen, lämmin, mahtipontinen, nautinnonhaluinen ( aurinko), itseriittoinen, voimakas ( kuu), silti sosiaalinen ( askendentti vaaka) mutta koska  pluto nousee niin myös skorpioniteemat nousevat esiin; valta, pakottavuus, ehdottomuus. Vahva 10. huone korostaa omien päämäärien ajamista esim. uralla ja myös onnea siinä (mm.  jupiter ja  kuu siellä).

Mene mukaan politiikkaan.  Wink
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Pia Koukila
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17



Profiili
« Vastaus #14 : 02.09.2011 18:47:54 »

Rapumaisen tunteellinen, herkkä ja hoivaava koti-ihminen. Leijonatarmaisen karismaattinen, eloisa, turhamainen, tyylikäs, sydämellinen, itsevarma ja positiivinen maailmanvalloittaja. Kaksoselle tyypillinen utelias tutkivainen, kyseleväinen, puhelias, kommunikoiva, älyllä jylläävä elohopea. Rakkaudessa ja tunteissa ehdotonta aitoutta vaativa hieman salaperäinen ja pidättyväinen ikuinen neitsyt. Kalamaisen taiteellinen, intuitiivinen, tunteellinen mystikko.

 aurinko rapu/ leijona
 askendentti kaksoset
 venus neitsyt
 kuu kalat

 Smiley smitten
tallennettu

Valoon on monta tietä mutta jokaisessa tienviitassa lukee; Rakkaus.
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: