K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« : 28.08.2011 17:29:37 » |
|
Tein tuossa muutama päivä sitten tulkinnan eräälle miehelle, josta en saanut tietää muuta kuin etunimen alkukirjaimen ja syntymäajan. Keskityin mielestäni kartan oleellisimpiin kohtiin ja pian sen jälkeen kuulin, että tulkintani oli osunut ja uponnut. Kuinka sinä kuvailet itseäsi karttasi tärkeimpiä asioita painottaen? Minä aloitan: Olen kaurismaisen sinnikäs, rapumaisen tunteellinen ja vesimiesmäisen uudistushenkinen. Huonepainotuksen ( 5. huone) huomioiden samalla myös leijonamaisen innostunut. Kuka sinä olet?
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
Fawn
|
|
« Vastaus #1 : 28.08.2011 17:51:41 » |
|
Olen kauneutta rakastava ja luova vaaka sekä täydellisyyttä tavoitteleva noususkorpioni. Olen myös kaurismaisesti kunnianhimoinen. Ihana ketju
|
|
|
tallennettu
|
"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen." -Carl Larsson
Aurinko vaaka, nouseva skorppari Sininen Sähköinen Yö
|
|
|
Liekku
|
|
« Vastaus #2 : 28.08.2011 18:30:37 » |
|
Täällä on 10h.sitkeä härkä, yhtymä mars,--mietin, suunnittelen ja sitten toimin, olen myös rapumaisen tunteellinen yhdistettynä vesimiesmäistä suvaitsevaisuutta, vahvistettuna uranuksella ja veenuksella 11h:ssa. Nousu leijonan on helppo tulla ihmisten kanssa toimeen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #3 : 28.08.2011 19:30:52 » |
|
Kiitos hyvistä kommenteista! Karttahan on kuin palapeli: siellä on palasia joissakin merkeissä ja huoneissa, ja jotkut palat sopii hyvin toisiin ja jotkut hieman huonommin (hyvät ja huonot aspektit). Tämä on kuitenkin tosi hyvä tapa oppia tuntemaan itseään ja muita! Jos on huono aika menossa, niin silloin olen kaurismaisen pessimistinen, rapumaisen vielä pessimistisempi ja vesimiesmäisen tunnekylmä. Siihen lisättynä leijonamainen itseriittoisuus niin -huh- ! Empä haluaisi olla itseäni lähellä... Mutta lisää positiivisia kuvauksia!
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
Liekku
|
|
« Vastaus #4 : 28.08.2011 20:08:10 » |
|
K-NRJ, hyvin kuvasit, negatiivisia puolia, kuu rapu, vesimiehessä höystettynä,--tunnistin, hyvin, onhan nämä jutut tietenkin kartan aspekteista ym. kiinni,---mutta on mukavampi puhua näin,-- positiivisista puolista. Olkaamme positiivisia, se kantaa pidemmälle.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #5 : 28.08.2011 20:21:18 » |
|
Minä en taidakaan itseäni tuntea, en näes osaa tulkita karttaani
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #6 : 28.08.2011 20:28:40 » |
|
Tämän ketjun ajatuksena onkin juuri oppia se palapeli: Ota merkki, sitten , sitten ja MC. Sitten katso vaikka onko kartalla jokin huone korostunut? Tai onko jokin planeetta tosi hyvin tai tosi huonosti aspektoitunut?
|
|
« Viimeksi muokattu: 28.08.2011 20:30:11 kirjoittanut K-NRJ »
|
tallennettu
|
|
|
|
SanctAstra
|
|
« Vastaus #7 : 28.08.2011 21:25:13 » |
|
Omaan erittäin kuivan, satiirilla kuorrutetun ja piikittelevän huumorintajun. Kaurismaisen pienieleisesti käyttäydyn, enkä luo draamaa ympärilleni, ellei nousuleijonani sitä ehdoin tahdoin ja yleensä vahingossa tee. Kaurismaisen asiallisesti hoidetaan hommat, enkä minä ole kovin innokas tutustumaan uusiin ihmisiin syvällisemmin. Ja jos tahdon tutustua, teen sen hyvin hitaasti lähelleni päästäen. Vaikka nousuleijonani antaakin ylenpalttisen avoimen kuvan itsestäni, en silti kerro ihan kaikkea, vaan pidän itselläni aika teflonmaisen pinnan, josta on vaikea saada otetta. Olen ennemminkin parisielu, vaikka pärjään mainiosti itseksenikin. Vaakamainen estetiikan ja kulttuurin rakastaminen ulottuu kaikkialle elämässäni. Kaiken pitää miellyttää visuaalisesti silmää, myös ihmisten. Liitän romantiikan, tunteet ja kulttuurin yhdessätekemiseen. Työelämässä olen ennemminkin itsenäinen tekijä kuin ryhmässä toimija. Teen niin kuin haluan, sillä tiedän saavani asiat tehtyä ja itseni näköiseksi. Joko arvasit, että olen MC:ltäni pioneerimainen oinas. Elämäni painottuu hyvin paljon työn ympärille, mutta myös terveyden, sillä 6. huone on esillä. Hallitseva merkkini on myös kauris, joten olen viileän analyyttinen, mutta syvällä sisimmässäni erittäin herkkä ja tunteellinen. Sitä ei vain kaikki nää.
|
|
« Viimeksi muokattu: 28.08.2011 21:26:45 kirjoittanut SanctAstra »
|
tallennettu
|
May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
|
|
|
Nomenia
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #8 : 29.08.2011 14:36:49 » |
|
Tää on hauska.. Minäpä olen kaikesta mielipiteen omaava, pikkutarkka neitsyt-hoitaja -siis töissä, vaan kotosalla enempi boheemi ja laiskahko sinkkurapu, jolla siis kuu vesimiehessä ja Au-rapu. Merkkari ja Urkki painottuu..
-N-
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #10 : 29.08.2011 15:09:09 » |
|
Tarkka, terävä, analysoiva, keskittyvä, syvällinen . Stelliumit ja . Peloton ja pelottava. Tahtova. Käskevä. Sietämätön. Ei jemmaa agressioita. Perusterve. stellium. Romantikko. Laatua arvostava. Rakastava. Onnellisimmillaan tien päällä. Määränpäästä ei väliä. . Hyviä käytöstapoja arvostava. Se ei estä minua raivoamasta ja kiroilemasta kotona. Mc / Ic Mc Vaaka tekee puolet työstä päässään. Samaa . Intuitiivisesti oivaltava. Näkee kauneutta ruttojuuressakin. rx Yhteiskunnallinen. Painotus horisontin yläpuolella. Myös ja , ja stellium Vesimiehen huoneessa. 12 huoneessa. Käyttää mieluummin sanaa mielestäni kuin minä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Suljin
|
|
« Vastaus #11 : 29.08.2011 16:08:29 » |
|
Olen pesun kestävä, tahtova, itsepäinen, oinas, jota voisi kuvailla juurikin useilla "itse-" alkuisilla verbeillä, 1. huoneen painotuksella.. Tunteiltani ujo ja herkkä rapu, joka kätkeytyy hiljaisesti uteliaan ja avoimen jousimieshymyn taakse
|
|
|
tallennettu
|
Vain mielikuvituksesi on rajana
|
|
|
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #12 : 29.08.2011 16:28:11 » |
|
Tämän ketjun ajatuksena onkin juuri oppia se palapeli: Ota merkki, sitten , sitten ja MC. Sitten katso vaikka onko kartalla jokin huone korostunut? Tai onko jokin planeetta tosi hyvin tai tosi huonosti aspektoitunut? Okei, Mun kartassa on leijonassa ja 10.huoneessa on leijona (?) on leijonassa ja sekin 10.huoneessa MC on ravussa 10.huoneessa on myös jupiter ja merkurius. 9. huoneessa on venus ravussa jne. Mutta en sitten oikeastaan sen kummempaa osaa katsoa. Osaisko joku sanoa mitä nuo meinaa? Jos joku haluaisi auttaa, tuossa on linkki mun pyyntöön http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=43257.0
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #13 : 02.09.2011 17:03:44 » |
|
Tummasilmä: Sinun karttasi yhteenveto voisi olla: Leijonamaisen dramaattinen, lämmin, mahtipontinen, nautinnonhaluinen ( ), itseriittoinen, voimakas ( ), silti sosiaalinen ( ) mutta koska nousee niin myös skorpioniteemat nousevat esiin; valta, pakottavuus, ehdottomuus. Vahva 10. huone korostaa omien päämäärien ajamista esim. uralla ja myös onnea siinä (mm. ja siellä). Mene mukaan politiikkaan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Pia Koukila
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #14 : 02.09.2011 17:47:54 » |
|
Rapumaisen tunteellinen, herkkä ja hoivaava koti-ihminen. Leijonatarmaisen karismaattinen, eloisa, turhamainen, tyylikäs, sydämellinen, itsevarma ja positiivinen maailmanvalloittaja. Kaksoselle tyypillinen utelias tutkivainen, kyseleväinen, puhelias, kommunikoiva, älyllä jylläävä elohopea. Rakkaudessa ja tunteissa ehdotonta aitoutta vaativa hieman salaperäinen ja pidättyväinen ikuinen neitsyt. Kalamaisen taiteellinen, intuitiivinen, tunteellinen mystikko. /
|
|
|
tallennettu
|
Valoon on monta tietä mutta jokaisessa tienviitassa lukee; Rakkaus.
|
|
|
|