Kuka minä olen? Ärsyttävä, ihme hiihtäjä
Höntti, hölösuinen, ihmisistä ja asioista kiinnostunut
, jolla myös stellium
:ssä. Saarnaajatyyppi, joka puhuu kokemuksiinsa pohjautuen, aina valmis jakamaan "viisauttaan" muille, mielipiteensä saattaa pitää tappiin asti - vaikka olisikin väärässä :
Tykkää hauskuuttaa muita, haluaa saada ihmiset hyvälle mielelle. Viihtyy oman porukan keskipisteessä kertomassa vitsejä tai vetämässä pantomiimia päivän tapahtumista - voi möksähtää, jos ei saa riittävästi huomiota ja/tai arvostusta. Draamakuningatar
Läheisille erittäin lämmin ja antelias, parisuhde - hyvin toimiva sellainen - on elintärkeää (
7. huoneessa). Erittäin herkkä ja haavoittuu helposti (
puolitoistaneliö
).
Ulosanti aika töksähtelevä, innostuessa menee senat sakaisin ja juttu katkeilee, mieli ei välttämättä toimi loogisesti, vaan enempi impulsiivisesti (
ja
). Puhuu sydämestä ja ainakin kokee olevansa aidosti sitä, mitä on (
,
,
).
Tarvitsee läheisyyttä, mutta silti myös huomattavasti tilaa itselleen (
11. huoneessa) semmoinen touhukas, leikkisä ei-naisellinen villivarsa. Silti pehmeä ja tykkää kaikesta romantiikasta ja sen semmoisesta (
). Saattaa hyväntahtoisuudessaan ja kiltteydessään antaa erittäin vahvojen persoonien käyttää kynnysmattona - katkera oppiläksy tullut maksettua (
)
Kaiken hössötyksen keskellä on erittäin tarkka, tunnollinen ja ahkera tekemään töitä, panostaa 200%:sesti kaikkiin projekteihin. Työ ja säännöllinen (sekä riittävä, mieluiten vähän enemmän kuin riittävä) toimeentulo on elintärkeää (
10. huoneessa
), painaa helposti voimiensa äärirajoilla, tarvitsee vastapainoksi harrastuksia ja rentoutumista. Miettii aina, onko koskaan riittävän hyvä. Kärsivällinen pitkän ajan suunnitelmissa, elää "hiljaa hyvä tulee" -asenteella mielummin kuin hetkessä, suunnittelee asiat tarkasti, ei ota koskaan riskejä (
). Erittäin sitkeä ja painaa läpi halutessaan vaikka harmaasta kivestä (
1. huoneessa).
Usein kärsii alemmuuskompleksista, perfektionisti (
). Kuitenkin semmoinen pisteliäs "älä mulle ala"-persoona, joka voi reagoida täysin arvaamattomasti ja jopa hallitsemattomasti, tunteet äärimmäisiä, elää voimakkaasti tunteidensa armoilla (
).
Persoonana vähän oman tiensä kulkija ja tuo voimakkaasti omaa persoonaansa esiin, vaikkeivät kaikki ehkä pitäisikään siitä - mutta itse ei jaksa välittää siitä (
,
,
).
Haaveileva, ehkä vähän naiivi, pitää kaikesta kauniista, musiikista, ilmaisee fiiliksiään musiikin avulla, taiteesta, kauniista yksityiskohdista, pahuus ja julmuus saa voimaan pahoin, henkiset asiat kiinnostavat (voimakkaasti aspektoitunut
).
Voimakas 8. huone, siellä mm. kartan hallitsija
- mitäs muut tykkäisivät tästä? Ainakin itse koen Skorpionin salamyhkäisen voiman osaksi itseäni