Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuka sinä olet?  (Luettu 13509 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #15 : 02.09.2011 20:21:17 »

Tuo onkin minusta juuri se yksi kaikkein mielenkiintoisin asia kunkin kartassa että sieltä saattaa löytyä pari varsin toisilleen vierasta juttua ja joskus on ongelmallista yhdistää kaikki palat toimivaksi kokonaisuudeksi.

Omassa kartassani Rapu vs Vesimies -teemojen taistelu on varsin hankala yhtälö. Se hellä rakastava vaimo ja koti-ihminen mutta samalla individualisti, suvaitsevainen hörhö jonka ajatukset suuntaavat tulevaisuuteen niin nopeasti että hitaammat ovat jo tippuneet kelkasta.

Ja sama parisuhteessa: kuinka olla samaan aikaan sitoutunut mutta säilyttää oma vapaus?
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
jadeliino
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49


Profiili
« Vastaus #16 : 02.09.2011 23:35:26 »

Olen tunnollinen ja itseäni rajoittava nousukauris. Mutta kuitenkin perinteisen jousimiesmäisesti ikuinen optimisti, eteenpäin pyrkivä, möläyttelijä, ikuinen opiskelija ja tutkija. Ainoa mikä saa tämän jousimiehen vihaisen liekin leimahtamaan on epäoikeudenmukaisuus. Tunne puoli onkin sitten pelkästään sitä veden syviä tunteita, päättämättömyyttä, naiviutta, tunteiden kanssa painimista, muiden tunteiden peilailua mutta myös huolehtimista rakkaista ihmisistä.

Koen itsessäni myös aurinko huoneeni  kalat ja ensimmäisen planeettani  vesimies piirteitä, ainakin unimaailman ja levottomuuden ja oman out off the box- ajattelu tarpeen takia.

tiedä sitten, oon ihan oikeesti vasta aloittelija näissä  :Smiley

 aurinko jousimies
 askendentti kauris
 venus skorpioni
 kuu  rapu

edit. Olin jo kirjoitellut täällä omaani kun aloin lukemaan tarkemmin muiden kirjoituksia ja kun huomasein että meneepäs kyllä niin yksiin meimin kanssa.
« Viimeksi muokattu: 02.09.2011 23:37:38 kirjoittanut jadeliino » tallennettu

aurinko jousimies h.12
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #17 : 02.09.2011 23:55:14 »

Jäykkä ja vakavamielinen erakko kauris, mutta niin rento ja vapaamielinen seuraihminen  kuu vesimies.

Jalat maassa, mutta pää aivan pilvissä. Realisti ja todellisuuspakoinen hörhö.  neptunus aspect_con merkurius

Tunnekylmä  venus kauris, mutta silti niin myötäelävä, yliherkkä empaatti  kuu aspect_con jupiter.

Mukavuuden ja ylellisyyden haluinen materialisti, esteetikko. Elementissään vain isolla egolla. Tahtoo säteillä ja rakastaa. aurinko aspect_con venus 5. huone  askendentti leijona keskitaivas harka

Kaksijakoinen? Ei kun planeetat sumpussa, kapea perspektiivi asioihin. buck2
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
apache
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #18 : 03.09.2011 03:35:37 »

Hauskaa!

Olen maanläheinen, tavoitteitaan kohti varmasti etenevä groteski nautiskelija, joka arvostaa elämän pieniä iloja ja nautintoja ja ei jaksa turhaa pelailua tai teennäisyyttä ja tärkeilyä ( harka aurinko merkurius mars). Boheemi ja luokituksia pakeneva humaani maailmanmatkaaja (ja ehkä -parantajakin), jolle omien eettisten periaatteiden jatkuva rakentaminen ja seuraaminen ovat kaikki kaikessa (MC  vesimiesjupiter uranus neptunus  jousimiesaurinko ja  mars 11. huone). Maailma on kuitenkin yhtä suurta leikkikenttää ja jos minulla olisi häntä, se heiluisi taatusti lähes koko ajan ( kuu 5.huone)! Moni ei näiden ulkoisten piirteiden perusteella välttämättä aavistakaan, millainen haaveilija on kyseessä - mielikuvitus kiitää lailla elohopean ja empatiaakin löytyy enemmän kuin moni arvaa ( merkurius  venus 12. huone). Huonoina hetkinä murehditaan joko paljon tai mieluiten liian paljon ( askendentti  rapu) ja sitten analysoidaan, analysoidaan ja analysoidaan ( kuu neitsyt), kunnes on taas aika vaikka vähän shokeerata tai muuten vaan yliampua ( venus  kaksoset  aspect_opp  uranus  aspect_con  jupiter  jousimies).
tallennettu

puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle

Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #19 : 03.09.2011 13:19:13 »

Tummasilmä: Sinun karttasi yhteenveto voisi olla: Leijonamaisen dramaattinen, lämmin, mahtipontinen, nautinnonhaluinen ( aurinko), itseriittoinen, voimakas ( kuu), silti sosiaalinen ( askendentti vaaka) mutta koska  pluto nousee niin myös skorpioniteemat nousevat esiin; valta, pakottavuus, ehdottomuus. Vahva 10. huone korostaa omien päämäärien ajamista esim. uralla ja myös onnea siinä (mm.  jupiter ja  kuu siellä).

Mene mukaan politiikkaan.  Wink

Kiitos avusta  smitten
Okei, olen dramaattinen toisinaan, läheisilleni lämmin, ja he kyllä tietävät sen. Olen nautinnonhaluinen, voimakas, helposti ihmisten kanssa toimeentuleva. Työelämän haasteet onnistuu aina jotenkuten hyvästi. Mutta mahtipontisuus ja itseriittoisuus jotka nuorempana olivat kyllä hallitsevia piirteitä minussa, ovat siloutuneet elämän karikoissa. (Vaikka enhän vielä ole mikään vanha  Wink .) Eivät silti kokonaan kadonnet nekään  Grin
tallennettu

mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #20 : 04.09.2011 22:18:06 »

Kuka minä olen? Ärsyttävä, ihme hiihtäjä Grin

Höntti, hölösuinen, ihmisistä ja asioista kiinnostunut aurinko jousimies , jolla myös stellium  jousimies :ssä. Saarnaajatyyppi, joka puhuu kokemuksiinsa pohjautuen, aina valmis jakamaan "viisauttaan" muille, mielipiteensä saattaa pitää tappiin asti - vaikka olisikin väärässä :Smiley

Tykkää hauskuuttaa muita, haluaa saada ihmiset hyvälle mielelle. Viihtyy oman porukan keskipisteessä kertomassa vitsejä tai vetämässä pantomiimia päivän tapahtumista - voi möksähtää, jos ei saa riittävästi huomiota ja/tai arvostusta. Draamakuningatar coolsmiley  Läheisille erittäin lämmin ja antelias, parisuhde - hyvin toimiva sellainen - on elintärkeää ( kuu leijona 7. huoneessa). Erittäin herkkä ja haavoittuu helposti ( kuu puolitoistaneliö neptunus ).

Ulosanti aika töksähtelevä, innostuessa menee senat sakaisin ja juttu katkeilee, mieli ei välttämättä toimi loogisesti, vaan enempi impulsiivisesti ( merkurius jousimies ja  merkurius aspect_con neptunus ). Puhuu sydämestä ja ainakin kokee olevansa aidosti sitä, mitä on ( merkurius aspect_con venus ,  merkurius aspect_tri kuu ,  merkurius aspect_con aurinko ).

Tarvitsee läheisyyttä, mutta silti myös huomattavasti tilaa itselleen ( venus jousimies 11. huoneessa) semmoinen touhukas, leikkisä ei-naisellinen villivarsa. Silti pehmeä ja tykkää kaikesta romantiikasta ja sen semmoisesta ( venus aspect_tri kuu ). Saattaa hyväntahtoisuudessaan ja kiltteydessään antaa erittäin vahvojen persoonien käyttää kynnysmattona - katkera oppiläksy tullut maksettua (  venus aspect_con neptunus ) Embarrassed

Kaiken hössötyksen keskellä on erittäin tarkka, tunnollinen ja ahkera tekemään töitä, panostaa 200%:sesti kaikkiin projekteihin. Työ ja säännöllinen (sekä riittävä, mieluiten vähän enemmän kuin riittävä) toimeentulo on elintärkeää ( aurinko 10. huoneessa aspect_con keskitaivas ), painaa helposti voimiensa äärirajoilla, tarvitsee vastapainoksi harrastuksia ja rentoutumista. Miettii aina, onko koskaan riittävän hyvä. Kärsivällinen pitkän ajan suunnitelmissa, elää "hiljaa hyvä tulee" -asenteella mielummin kuin hetkessä, suunnittelee asiat tarkasti, ei ota koskaan riskejä ( askendentti kauris ). Erittäin sitkeä ja painaa läpi halutessaan vaikka harmaasta kivestä ( mars kauris 1. huoneessa).

Usein kärsii alemmuuskompleksista, perfektionisti ( saturnus aspect_squ mars ). Kuitenkin semmoinen pisteliäs "älä mulle ala"-persoona, joka voi reagoida täysin arvaamattomasti ja jopa hallitsemattomasti, tunteet äärimmäisiä, elää voimakkaasti tunteidensa armoilla ( mars aspect_squ pluto ).

Persoonana vähän oman tiensä kulkija ja tuo voimakkaasti omaa persoonaansa esiin, vaikkeivät kaikki ehkä pitäisikään siitä - mutta itse ei jaksa välittää siitä ( aurinko aspect_con uranus ,  kuu aspect_tri uranus ,  keskitaivas aspect_con uranus ).

Haaveileva, ehkä vähän naiivi, pitää kaikesta kauniista, musiikista, ilmaisee fiiliksiään musiikin avulla, taiteesta, kauniista yksityiskohdista, pahuus ja julmuus saa voimaan pahoin, henkiset asiat kiinnostavat (voimakkaasti aspektoitunut neptunus ).

Voimakas 8. huone, siellä mm. kartan hallitsija  saturnus skorpioni aspect_con pluto - mitäs muut tykkäisivät tästä? Ainakin itse koen Skorpionin salamyhkäisen voiman osaksi itseäni Huh
« Viimeksi muokattu: 04.09.2011 22:22:04 kirjoittanut mc82 » tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #21 : 26.10.2011 15:09:30 »

Huoh.
Minä olen tullut siihen tulokseen, että minä olen hankala ihminen.
Ainakin viime aikoina olen ollut kovin hankala. En ihmettele, etteivät muut pidä minusta, ja olen yksikseni. Mutta en voi muuttaa itseäni toisten tähden, minun on justiinsa pakko olla sellainen kuin olen, ja ellei se sovi muille, niin sitten ei sovi.

Olen typeryyteen asti itsepäinen ja helposti räjähtävä. Ylpeä ja hyvällä itsetunnolla varustettu, kovin monesti ylimielinen. Asioissa jotka ovat minulle tärkeitä, olen jyrkkä ja ehdoton, vaikka yleensä ottaen olen erittäin suvaitsevainen ihminen. Olen aivan liian rehellinen ja suora totuuden torvi, eivätkä ihmiset kovin usein pidä totuuksista, jotka ovat ilmenneet minulle sellaisella empatiakyvyllä, että se muistuttaa ajoittain ajatustenlukua. Olen saanut syntymälahjaksi ehdottoman oikeudenmukaisuuden tajun, ja minulla on myös pakottava tarve reagoida, jos jotain epäoikeudenmukaista tapahtuu ympäristössäni.

Erittäin itsenäinen persoona, ja minä tarvitsen paljon tilaa ja vapautta tehdä asiat omalla tavallani...tai jättää tekemättä; kunhan omalla tavallani ja omalla ajallani. Karkaan jos joku yrittää sitä muuttaa.

Näin aikusen  iässä en enää pyri miellyttämään mitään ja ketään, joten olen vieläkin hankalampi kuin nuorempana, joskin sillon en tiennyt mistä kiikasti, vaikka kiikasti, ja sattumuksia oli monen moisia, mutta suhteessa lievempiä, ja asiat ehkä vähemmän tärkeitä?

Olen toki myöskin luova, vilkas ja iloinen sangviinikko, erittäin hauskaa seuraa, joka rakastaa älykkäitä ja maailmaa syleileviä keskusteluja ja osaan nauttia elämästä täysin rinnoin ja ottaa ilon irti kun sitä yhtään tarjotaan...mutta nuo edellä mainitut ominaisuudet usein estävät minua pääsemästä tuomaan esille mukavimpia puoliani.
No, joo, olen myöskin erittäin aikaansaava silloin, kun asia on minulle tärkeä.

 aurinko vesimies, kuu oinas, askendentti jousimies

^Nuo ainakin ovat vastuussa tästä.

Minulla on myöskin tasantarkka  uranus aspect_con jupiter yhtymä
yhtymässä  askendentti...se ihan varmaan vaikuttaa vaikka mitä, mutta en oikein tiedä että mitä?
Jtn. olen tietoa löytänyt, mutta ei oikein kipinöi kuitenkaan Huh

Ja sitten on 3. huoneessa  sumppu; venus mars vesta kuu...näistä muut  kalat mutta kuu  oinas
Heistä tulee stelliumkin.
« Viimeksi muokattu: 26.10.2011 15:43:26 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
huhtikuinen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73


Elämäni vaikein ihminen - olen minä itse


Profiili
« Vastaus #22 : 27.10.2011 10:50:07 »

Olen härkämäisen itsepäinen, kaurismaisen erakkomainen (ikääntyessä lisääntynyt).

Astrologiaan hieman tutustuttuani löysin oinasmaisen tulisuuden, jota en ennen tunnistanut,
vaikka läheiset idiot2 siitä mainitsivatkin, sarvia kalistelen kiivaasti epäkohtia huomatessani.

MC yllätti, onko siinä puhekykyni salaisuus.   kuu kalat ilmeisesti vie minut ajoittain
syviin vesiin.

Luonneanalyysissa mainitaan luovuudesta johon nykyään onkin aikaa keskittyä.

  kuunsolmu rx h1 ja onnenpiste h12  vesimies tekee minusta ehkä idealistin.
« Viimeksi muokattu: 27.10.2011 10:53:43 kirjoittanut huhtikuinen » tallennettu

Aurinko-härkä h2, kuu-kalat h1, nousu-kauris, merkurius-oinas h1; venus-oinas h2, rx-mars-skorpioni h8. Muita: jupiter-oinas h2, uranus-rapu h6, rx-pluto-leijona ja rx-saturnus-vaaka h7, rx-neptunus-vaaka h8, rx-chiron-kauris h12. MC-jousimies
Sininen Resonoiva Yö, Vesilohikäärme
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1652


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #23 : 11.11.2011 23:37:44 »


Mä oon sellainen synkkä yksinäinen susi mutta myös hilpeä, sanaleikeistä pitävä utelias hupailija, erittäin energinen sekä fyysisellä että henkisellä tasolla ja jossen pääse sitä purkamaan, turhaudun helposti ja tulen äkäiseksi. Kovimmat kiksit saankin urheilemisesta. Asioiden hautominen ja ylianalysointi kroonisina taipumuksina; viljelen ikäviä aatteita vähintään samalla paatuneisuudella kuin iloisiakin mietteitä.

Olen huomiota herättävän näköinen, lihaksikas ja tyylikeskeinen, osastoa "kun kerran näet, varmasti muistat". En itse ole kovin hyvämuistinen ja tästä seuraa noloja tilanteita mm. sosiaalisissa yhteyksissä kun sekoitan ihmiset toisiinsa.

Muilta kuultuja luonnehdintoja: Mukava, omituinen, pervo, huomionkipeä, reipas, ylienerginen, etäinen, sulkeutunut.

Eli  aurinko aspect_con pluto skorpioni, läjäpäin tavaraa  jousimies:ssa,  askendentti vaaka, MC Ravussa.


tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: