Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Viestintuojat?  (Luettu 20156 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« : 28.08.2011 22:09:53 »

Minkähänmoista viestiä se suruvaippa voisi tuoda?
Kun läjähti tänään semmonen tuulessa melkein vasten kasvoja. Tuuli oli tarttunut reppanaan, mutta sitten se onneksi päätyi tienpenkalle turvaan.
Minusta oli outoa nähdä ko. perhonen tähän aikaan vuodesta, kun ylensä se on kevään ensimmäisiä lepatajia...mutta nyt on vissiin ollut hyvä perhosvuosi ja kyseessä on suruvaippojen toinen sukupolvi tai jotain.
Mutta siis, osaako kukaan sanoa mitä se mahtaa kertoa?
Olen käsittänyt että perhosen nimi liittyy ainoastaan sen väriin, eikä sillä ole mitään muuta merkitystä.
« Viimeksi muokattu: 28.08.2011 22:39:18 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 28.08.2011 22:38:18 »

Jo selkis internetin ihmemaassa Smiley
Perhonen tuo viestin muutoksesta; tietenkin. Muuttuuhan se itse aivan käsittämättömällä tavalla toukasta upeaksi kesän lentelijäksi!
En erityisesti suruvaipan viestiä kuitenkaan tiedä, se lie vielä hienojakoisempi sitten lajeittain, mutta tämä selvä tähän asti Smiley Vihdoinkin kaipaamani muutos on tulossa.

Onko muilla ollut pieniä luontoäidin lähettiläitä polullaan ja mitä ovat kertoneet? Olisi hauska vaikka listata niitä tähän..ellei tämmöistä aihetta sitten jo ole jossain muualla..
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 29.08.2011 08:41:17 »

En minä joka perhosta viestintuojaksi ajattele, mutta se millä tavalla tämä kaunotar eteeni tuli, oli outoa.
Tarotitkin lupailee muutosta, joten..katsotaan.

Sitten ristilukki...tai ristilukin verkko. Mitäs sillä on tapana kertoa, tietääkö kukaan?
Tai hämppiksillä yleensä?
Minusta ehkä yksi luonnon kauneimmista näyistä on ristilukin verkko aamukasteessa, vasten usvan takaa nousevaa aurinkoa. Oi smitten
tallennettu
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 29.08.2011 08:58:50 »

meillä on tullu 2 pvää sisään olkkarin ikkunasta.
koko kesänä ei muuten mutta nyt tälläviikolla  Smiley
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
faerie
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #4 : 29.08.2011 19:59:03 »

Perhoset tuo viestiä muutoksesta, joko sinussa itsessäsi tapahtuvassa tai sitten jollain sinun elämäsi osa-alueella. Ne ovat myös kauneuden lähettiläitä.  smitten Minunkin ympärillä leijaillut perhosia koko kesän, enkä enää ihmettelekään, että miksi Wink
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #5 : 29.08.2011 21:50:28 »

Perhoset ovat kirjaimellisesti lentäneet melkein päin naamaa. Ja västäräkit ovat itsemurhakandidaatteja, kun meinaavat autoni alle väkisin lennellä. Ja minä tietysti väistän.  :Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 30.08.2011 05:47:02 »

Ettei vain tämmönen perhosten joukkovilliintyminen kertoilisi ihan maailman yleisistä muutoksen tuulista? Voihan se olla sitäkin.
Suruvaippoja sinkoili taas eilen joka puolella.

Minä oon sitä mieltä, että jos pöllön näkee, niin sillä on sillon aina jotain asiaa. Luultavasti ne itse haluaa että heitit nähdään. En kauheasti tiedä pöllöjen sielunelämästä, mutta eikö sekin ole outoa että liikkuvat tämmöseen vuodenaikaan kaksin?
Ja västäräkit on nekin tähän aikaan ihan sekopäisiä, olen samaa mieltä. Ja niitä on joka puolella.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 30.08.2011 08:22:35 »

Jos ne näytti teille onnellisen elämisen mallia Cheesy Cheesy
tallennettu
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija

Säh!

Profiili
« Vastaus #8 : 30.08.2011 09:43:35 »

Tämä kesä on ollut perhosille suosiollinen, joten ehkä jo sen takia niitä näkee paljon? Mutta yksi päivä kun olin istuskelemassa pihalla, lennähti perhonen (en tiedä lajia, vissiin joku ihan tavallinen mutta ei suruvaippa, oisko ollut nokkosperhonen) rinnalleni ja sitten taas pois. Ehkä se jotain viestiä toi, en tiedä? Mutta muutoksia varmaan on luvassa, siitä en edes ylläty.
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9 : 04.09.2011 14:07:08 »

Oi smitten teidän kaikki lapset on siis ihka oikeesti haikaran tuomia  smitten
Ehkei ne tosiaan teille tälläkertaa, kun pellolla vain kykkivät.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #10 : 05.09.2011 08:09:45 »

Niin, lähtöä kun olivat tekemässä kerran Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11 : 06.09.2011 11:37:41 »

Kiitos *Aminthir*
Vai semmosia ne hämpyt meinaa. Hmmm.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #12 : 03.10.2011 10:53:02 »

Mitä kertoo mustarastas?
Löysin netistä, että se on ilon symboli, ja toisaalla sanoivat että mustarastas on kuolleiden viestintuoja Huh
Ilo on toki aina tervetullutta smitten
Minulta ei kyllä ole kuollut ketään läheistä..ainakaan tietääkseni..ainoastaan isä noin vuosi sitten, enkä ollut tavannut häntä milloinkaan.

Tämä mustis lensi kotipihaan tullesani nenäni edestä puskasta toiseen ja mekasti kamalasti mennessään. Sitten kun olin jo sisällä, niin se tuli pihakoivuun ikkunantaakse, kökötteli siinä hetken ja lähti matkoihinsa...yritin ottaa siihen yhteyttäkin mutta en saanut.
tallennettu
titlingr
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #13 : 03.10.2011 16:53:34 »

Kiitokset täältäkin *Aminthir*! Äsken hämähäkki laskeutui parin sentin päähän kasvoistani, katosta verkkonsa avulla. Hieman säikähdin mutta siirsin kukkaruukkuun turvaan. Täällä Japanissa hämähäkit ovat jotain jumalaisia olentoja jotka suojelevat kotia eikä niitä saa vahingoittaa.  Smiley
tallennettu

Aurinko Leijonassa ~ Nousumerkki Leijonassa ~ Kuu Oinaassa
Kalevanneito
Kanta-astroilija

Oman tien kulkija - Etsijä

Profiili
« Vastaus #14 : 03.10.2011 18:50:15 »

Mitähän muurahaiset meinaa? Tai jos törmää jumalattoman isoon muurahaispeään?
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: