tää on kyllä niin ihme keissi ettei mitään järkeä..
siitä lähtien kun tämä hyväksikäyttöasia tuli julki, olen ollut sitä mieltä, että se on vain jostain keksitty veruke millä auer saadaan telkien taakse.. sehän täytyy sinne saada takaisin hinnalla millä hyvänsä, koska joku on saatava telkien taa vaikkei sitten jukka s. lahden murhaajana, mutta melkein kuitenkin.. hullua..
tämä murha olis jo selvitetty aikaa sitten jos tuo CSI ulvila olis hoitanu sen tutkinnan alusta asti kunnolla.. mutta jos puolet jäi tutkimatta, niin onko ihme ettei homma oo ratkennu..
onkohan kukaan meedio ollut yhteydessä herra lahteen ja yrittänyt kysellä illan tapahtumista.. hmm.. onkohan murha mahdollista selvittää näin..
ja jos saa vielä oman mielipiteen tähän laittaa, niin itse uskon, että talossa on ollut ulkopuolinen, jonka auer on tuntenut.. toisinsanoen sovittu juttu.. molemmat syyllisiä.. kuitenkin niin hölmön tuuria, että kukaan ei oo jääny kiinni..
täysin ulkopuolista ihmistä ei ole voinut olla, koska silloin olisi se äidinvaisto tullut ihan kellä vaan esiin, että sitä lasta ei lähetetä katsomaan onko siellä vielä murhaaja, vaan ne lapset olis lähetetty ulos jo aikaa sitten.. lapset on ihan varmasti ollu sisällä vain sen takia, että he ovat nähneet ulkopuolisen joka tukee sitä, että Anneli itse on täysin syytön.. jos hän olisi itse yksinään tappanut miehensä, lapset eivät luultavasti olisi olleet kotona lainkaan ettei vaan kukaan heistä olisi kyseistä tapausta nähnyt.. hmm.. tämä siis vain oma ajatus asiasta..