Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tyttö vai poika?  (Luettu 23691 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
brown trout
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 05.09.2011 08:46:23 »

Heips.

Tirpalla olisi laskettu aika 24.11.2011.  smitten Ultrassa hän ei suostunut paljastamaan kumpaa sukupuolta hän on, joten kysyn nyt Teiltä, että miltä näyttää?  coolsmiley

tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1 : 05.09.2011 11:00:59 »

Poika.   smitten
tallennettu
joas
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 05.09.2011 11:02:19 »

Toivon kyllä syvästi ettet satu saamaan intersukupuolista tai transsukupuolista lasta. Hirveää syntyä perheeseen jossa jo ennen syntymää arvo määritellään sukuelimien mallin ja muodon mukaan. Sinuna menisin itseeni ja miettisin, onko noilla lähtökohdilla mahdollisuuksia hyvään ja LASTA TUKEVAAN vanhemmuuteen vai kannattaisiko lapsi anta pois jo laitoksella.

Sukupuoli ei ole syntymässä määrätty, siihen kasvetaan ja kasvatetaan. Mitäs siis jos odottelisit rauhassa kunnes tämä ihana, ainutlaatuinen ihmisyksilö syntyy, ja antaisit sen sitten rauhassa kasvaa sellaiseksi yksilöksi kuin mikä on, ilman mitään sukupuoliroolituputusta jo vauvasta alkaen. Ehkä aikuisena sukupuoli on jo nähtävissä. Harmittaa että lapsia annetaan niille joilla ei ole tarvittavaa kypsyyttä tehtävään.
tallennettu

Aurinko, nousumerkki, Merkurius ja Uranus Jousimiehessä
Kuu Vaa'assa
Venus ja Mars Vesimiehessä
Jupiter ja Neptunus Kauriissa
Saturnus ja Pluto Skorpionissa
Kuun Solmu Härässä
Gisella
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 05.09.2011 11:45:49 »

Sinuna menisin itseeni ja miettisin, onko noilla lähtökohdilla mahdollisuuksia hyvään ja LASTA TUKEVAAN vanhemmuuteen vai kannattaisiko lapsi anta pois jo laitoksella.

...

Harmittaa että lapsia annetaan niille joilla ei ole tarvittavaa kypsyyttä tehtävään.

Hei valoja päälle nyt, nansi!   Shocked  Mitäpä jos katsoisit itse peiliin ja miettisit, onko sinulla "tarvittavaa kypsyyttä" jakaa näitä neuvojasi täysin tuntemattomalle ihmiselle nettifoorumilla.  :Smiley
tallennettu

"Ihminen voi syyttää maailmaa läpi elämän, mutta hänen onnistumisensa tai epäonnistumisensa ovat yksin hänen vastuullaan. Ihminen voi yrittää pysäyttää ajan, mutta se on vain energian tuhlaamista."
Casperiina
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #4 : 05.09.2011 12:41:41 »

Harmittaa että lapsia annetaan niille joilla ei ole tarvittavaa kypsyyttä tehtävään.

Kaikin puolin valmiita ja kypsiä, täydellisiä, vanhempia tuskin täältä maan päältä löytyykään. Jokainen täällä on kasvamassa, vanhemmuus on mun nähdäkseni yksi niistä kasvunpaikoista, joissa väistämättä joutuu kohtaamaan omat riittämättömyyden tunteensa. Samoin kun lapsetkin valitsevat ne elämänsä haastavat lähtökohdat, jotka ovat kaikki merkityksellisiä sielun suunnitelmassa. Smiley

Eikös samalla kielletä koko lisääntyminen.  buck2
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
unelmassa
Vieras
« Vastaus #5 : 05.09.2011 13:12:04 »

Minusta tuossa ois nöyrä anteeksi pyynnön paikka.  idiot2 Kuka meistä on niin täydellinen ja hyvä ihminen, että voi kirjotella tuommosia juttuja. Minustakin oli ihan hauska tietää,et kumpia ootin,kun sain kaksoset. Ei se ultra kyllä sitten oikeen näyttäny  Grin
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #6 : 05.09.2011 14:00:28 »

Kun osaa olla tuomitsematta, osaa olla myös loukkaantumatta toisten ymmärtämättömyydestä.  smitten
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
tari73
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #7 : 05.09.2011 14:04:29 »

Kyllä minäkin tässä heilurilta kysyin ja tosiaa poikaa tääkin näyttää. Eli pikkuinen prinssi masussa köllii. Ja näihin sukupuoli kyselyihin olen tuolla toisaalla vastannut useampiin. Ja kukaan niistä ole sitä kysynyt siksi että haluaa juuri just tytön tai pojan vaan ihan vaan siksi että uteliaisuus on voittanut.  Smiley
tallennettu
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 05.09.2011 16:04:43 »

poika mullekkin tuli mieleen. mutta enhemmä mua ihmetyttää moinen, miksei muka kerrota ultrassa kumpi tulee? sydämenlyönneistäkin sen "kuulee" enny vaan muista mimpäi meni, nopeet vai hitaat   Grin mutta sen perusteella omaani veikkasin tytöksi ja näin oli.. toki varmistus saatiin 4D ultrassa, se vasta veikee on. saa kuvan 3D:nä vauvan naamasta. mä tarvin sitä koska en saanu muutoin yhteyttä lapseeni, omien traumojeni vuoksi. suosittelen  smitten
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
brown trout
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #9 : 05.09.2011 17:28:07 »

Luettuani nansin vastauksen mietin hetken, että itkenkö vai nauranko... mutta kyllä nauru voitti!   Grin Eihän tuolla sukupuolella muuten niin väliä ole, mutta koska koko maailma ei ole vielä muuttunut sukupuolineutraaliksi (onneksi, ja toivottavasti ei koskaan muutukaan), niin oishan se hauskaa kun "meidän poika" haluaa mieluummin käydä koulussa "tyttöjen suihkussa"... Selitteleppä siinä sitten opettajille, että ei ole tyttöjä ja poikia vaan kaikki on vaan kavereita ja ystäviä!  2funny

Ja ironialle: Kyllä ultrassa olis kerrottu, mutta kun Tirppa  smitten itse ei suostunut näyttämään "sukuelimien mallia ja muotoa" nansia lainaten....  Wink

Uteliaana jatkan odotusta vielä viimeiset kuukaudet!
tallennettu
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #10 : 05.09.2011 17:34:17 »

no näköjään lukihärö iski tännekkin  2funny
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
brown trout
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #11 : 05.09.2011 17:35:19 »

Älä välitä. Mullekin tulee joskus kirjoitusvihreitä!  Wink
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #12 : 05.09.2011 17:47:45 »

Uskokaa tai äläkää,mut nauru pidentää ikkää...Ja oo iha tervellistäki.. smitten

Jotenka ei muuta ku nauramaan vuan. Tongue Vaekka väkisi.. Cheesy  angel
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #13 : 05.09.2011 19:15:43 »

Minulla on siitä ihana tilanne, että sain olla lapsena juuri sitä mitä halusin. Olin poikatyttö, luita ja ytimiä myöten. Leikin poikien leikkejä, rakastin pikkuautoja ja kaivureita. Kuulemma 3-vuotiaana sain vauvanuken, jonka hajotin palasiksi ja sotkin kenkälankilla ja äidin huulipunalla 2funny Olin laskemassa hyppyrimäkiä muiden poikien kanssa, heittelin vuorenkunkussa ja painissa poikia lumihankeen ja taklasin poikia mustassa miehessä. Nyt ei enää onnistuisi tämmösellä 153cm varrella moinen  Grin Kerroin tästä lukiossa psykan opettajalle, joka tuijotti silmät suurina ja sanoi, ettei ole koskaan ikinä törmännyt moiseen, kun poikamaisuus tuli luonnostaan (ehkä  aurinko oinas on vaikuttanut asiaan).

Näytinkin pojalle! Tukkani oli lyhyt siili ja minulta kyseltiin aina, että kenen poikia olen. :Smiley Pidin poikien vaatteita pitkälle lapsuuteen - oikeastaan aloin vasta joskus 22-vuotiaana opetella enemmän naisille kuuluvia juttuja ja nyt lähempänä 30.ikävuotta alan mielestäni olla hyvällä tasolla feminiinisen puoleni kanssa. Ennen niin jumalattomasti vihaamani hamekin on muodostunut vakiovaatteeksi niin, että en ole liikuskellut housut jalassa vuosikausiin enää muualla kuin kotonani, kun vetelen rennosti olohousuissa pitkin asuntoa.

Minussa on edelleen - kenties juuri sen  aurinko oinas asetelman vuoksi - ripaus miestä. Se ei näy enää ulospäin, koska näytän varmaan ikuisesti 17-vuotiaalta teinitytöltä tahtomattanikin. Pidän silti asioista, jotka mielletään miesten jutuiksi, esimerkiksi panssarivaunuista, jotkut suosikkibändini ovat täysin miesfanivoittoisia, kauniista naisista siinä missä miehistäkin (taiteilija tunnistaa kauniin naisen, kun näkee sellaisen  Cool ) ja naisille tavallisesti niin kammottavat kauhuelokuvat ovat minulle parasta komediaa.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #14 : 06.09.2011 08:30:03 »

Siis pojat on poikia ja tytöt tyttöjä, jos ovat ollakseen.
Meidän pojat on ilman minkäänlaista ohjausta kiinnostunu autoista ja pyssyistä yms. poikien jutuista heti kun olivat niin vanhoja, että kiinnostua osasivat. Ammuskeltiin kaksveenä puutarhaletkun päällä ohi ajavia autoja  Smiley Ja tyttö jo tällätavalla vauvaiässä kiinnostuu luonnostaan kaikesta pörröisestä ja herttaisesta, niinkun nyt vaikka eläinten poikasista töllössä, aivan eri tavalla kuin pojat. Se nyt vaan on niin. Minä en ole mielestäni äiti joka tunkee muksujaan mihinkään roolimuottiin, mutta niillä on se jo luonnostaan. Eli sama havainto kun *Mariella*.
Pojat voivat kuitenkin vaikka viedä päiväkotiin hyvillä mielin ällösöpön vaaleanpunaisen pehmopupun, ja seuraavana päivänä hirveän supertaistelijan miekan, siinä ei ole mitään ongelmaa Smiley Ja pinkkejä vaatteitakin haluaa nuorempi käyttää; käyttäköön. Mikään ei ole niin terveellistä kuin vetää pinkki paita päälle hoitoon, ottaa kavereiden iva vastaan ja sanoa, että en minä piittaa mitä te ajattelette, minä itse pidän tästä ja piste Smiley Vanhempi ( oinas/härkä mix) ei ihan tälläistä tekisi, se on paljon enemmän laumasielu kun tää nuorempi veskari, ja menee muiden mukana enemmän. Menköön, kun se on sen luonto. Ehkä vanhempi pojista tosiaan on enemmän semmoinen perinteinen poika, ja se saattaa johtua just siitä, että se menee sinne minne kaikki muutkin.

Ja meni ihan OT  Cheesy Cheesy
Musta tuntu het että tyttö WinkTongue
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  

Siirry: