Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: pattitilanne  (Luettu 4902 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Laksmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 136



Profiili
« : 06.09.2011 12:12:52 »

Moi,

minä olen varsinaisessa pattitilanteessa ihmissuhdekuvioissa. Työssähän menee hyvin, kaikki nopeat planeetat nyt 10. huoneessa, eikä mikään häirikkö paikkalla.

Ihmissuhderintamalla meni lujaa kuin  aurinko mars merkurius neptunus venus jupiter kaikki aspektoivat omaa  venus ja  merkurius vitoshuoneessa, alkukesällä.  Mutta loppui lyhyeen...

ongelmia aiheuttaa  pluto  aspect_opp proge aurinko joka kiusaa oikein kunnolla  tickedoff ajattelin kans että pakittava  merkurius  aspect_squ aurinko aiheuttaisi kaiken maailman hidastuksia ja tökkimistä mutta nythän merkkari on jo etenemeässä ja kaikki senkun tökkii vaan.

Nyt en saa enää edes mitään astrologiasta irti, täysi patti päällä siis! Koska mulla ei ole mitään transiitteja henk.koht syntymäkartan planeeteille, eikä edes akseleille niin mitä tehdä?  On vaan toi proge aurinkoon kohdistuvat, taisi olla  uranus aspect_squ kans.  Muutamien viikkojen kuluttua tulee kyllä  mars aspect_opp mars ja  jupiter aspect_squ mars . Siitä edellisestä jupiterin neliöstä en tiedä, olin ihan raivona mutta eräs astrologi sanoi että se oli se pluto opp proge aurinko...

Että mitä tehdä? Tsiigailin noita ostettavia tulkintoja netistä mutta ei auta ostaa mitään  neptunus pluto uranus suhteessa persoonallisiin planeettoihin, transiitteja koskevaa tulkintoja ku niitä ei kertakaikkiaan oo, ainakaan puoleen vuoteen. mars-tulkintoja riittää mutta sse on niin nopee, en minä siitä hetkahda. Harvemmin yksinomaan  :mars:ohituksesta

Talvella tulee  pluto aspect_sex kuu ja  neptunus aspect_sex venus.  Onko sitä ihan hullu,  saturnus-transiittikin kelpais  buck2

tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #1 : 20.07.2012 23:10:09 »



ongelmia aiheuttaa  pluto  aspect_opp proge aurinko joka kiusaa oikein kunnolla  tickedoff ajattelin kans että pakittava  merkurius  aspect_squ aurinko aiheuttaisi kaiken maailman hidastuksia ja tökkimistä mutta nythän merkkari on jo etenemeässä ja kaikki senkun tökkii vaan.


tämä osui silmääni niin laitanpa tähän vielä et silloin kun merkkari on lähtenyt etenemään niin se on varjoalueella vielä kunnes on poistunut siitä asteesta mistä aloitti joten ennen ja jälkeen perääntymistä on aina aika jolloin samaa härdelliä tapahtuu mitä perääntyessäkin.

Minsa
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #2 : 20.07.2012 23:31:09 »


ongelmia aiheuttaa  pluto  aspect_opp proge aurinko joka kiusaa oikein kunnolla  tickedoff

Nyt en saa enää edes mitään astrologiasta irti, täysi patti päällä siis! Koska mulla ei ole mitään transiitteja henk.koht syntymäkartan planeeteille, eikä edes akseleille niin mitä tehdä? 
Muutamien viikkojen kuluttua tulee kyllä  mars aspect_opp mars ja  jupiter aspect_squ mars . Siitä edellisestä jupiterin neliöstä en tiedä, olin ihan raivona mutta eräs astrologi sanoi että se oli se pluto opp proge aurinko...

Talvella tulee  pluto aspect_sex kuu ja  neptunus aspect_sex venus.  Onko sitä ihan hullu,  saturnus-transiittikin kelpais  buck2



Kyllähän Pluto Progella on aina jonnin aikaa mutta on siellä paljon muutakin.. Pluto on se mikä muokkaa sua syntymään uudeksi paremmaksi ihmiseksi ja Mars taas se dynaamisuus, ja toki tietty tulisuus (mutta se riippuu vähän siitä mitä on jo oppinut ja/tai millainen oma kartta on) ja minähän en muutu tai haluaa tapella jonkun kanssa joka ei ole samaa mieltä, sitähän se on tuo aspekti jos ei vielä ihan hallitse itseään..

Marsin transiitit on aina lyhyitä, päivän pari kiusaa, ei sen kauempaa, liian hätäisiä ratkaisuja pitäisi välttää jos vaikka natalilla
mars aspect_con uranus niin silloin kannattaa harkita pitkään..
Mars on tulinen mutta onko sun radix myös Oinasmainen vai minkä vuoksi olet tuota miettinyt ?

Mitä aspekteja olet katsonut kun sulla ei ole ollut mitään transiitteja kartallasi???

Olet varmaan jo huomannutkin, että nuo sekstiilit on helppoja aspekteja kun ne on niitä mitä jo osataan eli menee omalla painollaan.

Vastasin nyt tähän kun huomasin, että kukaan ei ole kommentoinut eli tulee myöhään mutta joku sentään nytkin kun huomasin  Wink

Päiväniloja, ja nauti elämästä, jokaisena päivänä oppii jotain uutta Smiley Mä lähden aamulla Jyväskylään moikkaamaan Emeliaa  smitten

Minsa
tallennettu
Laksmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 136



Profiili
« Vastaus #3 : 24.07.2012 13:32:22 »

Ehkä  merkurius retro aiheutti vastauksen ?

Kiitos kuitenkin.

mars on minulle tärkeä, se on 5.huoneen hallitsija ja syntymäkartalla kolmiossa uranukseen, voimistuu tämä  vesimies- teema.
Nyt on vuos kulunu ja jupiter tekee kolmiota marssille ja neliötä kuulle. Tiedä häntä. Pattitilanne tosin oli päällä PITKÄÄN, mutta niin oli tuo  pluto  aspect_opp p.  aurinko , koko loppuvuoden.

Sextiilit nyt ovat mitä ovat, en oikein osaa sanoa juuta enkä jaata. Tai ehkä juuri niiden kautta olo on helpottunut viimeiset muutama kk. Koko tämä vuosi on  neptunus aspect_sex merkuriusuranus aspect_sex mars ja tuo pluto-kuu homma tulee ja menee...

 saturnus tekee transiittia sitten loppuvuodesta. Niin oli, ettei viime vuonna ollut mitään isompia transiitteja syntymäkartan persoonallisislle planeetoille. Oli ne sextiilit. Ainahan voidaan miettiä esim  saturnus aspect_opp chiron viimevuonna ja lähiaikojen jupiter sekstiili  chiron ? Samoin mietin jupiterin tulevaa neliötä mc:lle. Mitä lie tarkoittaa, mistään en ole mitään "sopivaa" tulkintaa löytänyt. Vaikka tämän sivuston astrokalenteri on ihan hyvä, ei sen texti esim  saturnus aspect_opp venus ole niin hyvä kun se puhu vaan avioliiton hankaluuksista ... sellaisesta kun en tiedä juuri mitään  Wink
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #4 : 24.07.2012 14:24:27 »

en tunne sun karttaasi mutta ehkä enemmänkin tunnepuolen juttu mikä yhdisti transiitin muodossa meitä kun
kiinnitin tähän huomiota yhden kommenttisi vuoksi eli olisko ollut solmuni tai vaikka kuuni yhteydessä karttaasi
tuona hetkenä..

Pluto on juu usein erittäin syväluotaava ennen sanois maata myöden möyrintää mutta sieltä noustaan kuin Fenix lintu kyllä  Grin
Vaikeiden aikojen jälkeen kolmiokaan ei ole aina helppo ja kannattaa ehkä muistaa et se on vähän sellainen laiskan miehen merkki tuo kolmio eli ei useinkaan pistä tikkua ristiin vaikka ehkä olis ihan hyväkin pistää asioita järjestykeen silleen positiivisessa mielessä etiäpäin elämässä meiningillä..  Wink

Juuri noin, sekstiilit on niitä mitkä osaa, hallittee eli menee ihan omalla painollaan, uskoa löytyy asioihin niillä saroilla niin ei tuu silloin ongelmiakaan niissä asioissa..

Saturnusta ei kannata pelätä, se tuo muutosta huoneen asioihin kun se suorastaan huutaa sitä mutta asiat menee myös yleensä huomattavasti parempaan suuntaan.. sehän tuo ja antaa rajoja niin itselle kuin muillekin eli jonkinlaista rajoittuvuutta mielipiteissä ja ajatuksissa ja toimissa on silloin havaittavissa, niiden tunteiden pitää vaan antaa tulla ja sit tehdä niin kuin haluaapi..

Elämässä kannattaa aina pyrkiä siihen mikä tuntuu hyvältä, kun niin toimii niin ei voi kauheesti mettään mennä ja silloin elämä myös helpottuu kun tekee niin kuin itse haluaa. Itsehän me tätä elämää eletään täällä  Cheesy

Saturnus oppo Chiron
Saturnus on ne rajat ja rajoittuneisuus, sellainen voima siitä kuvastuu aina kun se asia lähtee käyntiin, sen usein huomaa..
Chiron on parantaja / opettaja

Eli siinä laitetaan niitä rajoja niin itsellesi / muille miten sun mielestä pitäs elää mutta kuitenkin niin et pitää toimia myös muiden kanssa nämä jutut eli maailmahan ei pyöri yhden ihmisen ympärillä joten tuolla voidaan opettaa vaikka sitä, ettei saisi olla liian omanapainen tai diktaattori jolloin siis Chiron on se ihmissuhteiden opettaja tai sitten parannetaan jotain niistä rajoista, useinhan ensin opetetaan ja sit parannetaan kun kyse Saturnuksesta joka on kuitenkin se kartan suurin kouluttajamme kun on karmallisuuden planeetta. Käytännössä usein meidän lapsuutemme ongelmia tai parisuhdeasioita siinä käsitellään. Näin lyhyesti sanoen.

Jupiter sekstiili Chiron on taas se helppo eli sekstiili on juuri se opittu juttu eli vois mieltää elämään vaikka niin et testataan et oppi on mennyt perille mutta pääasiat on varmasti siis opittu haastavasta kulmasta koska sekstiilivaihe. Jupiter haastava kulmahan tarkoittaa sitä laajentumista eli jos sitä ei hallitsee niin tulee tehtyä sitä vastakappaletta liikaa, siis opettamista tai parantamista..

Jupiter MCllä siis tulee laajentamaan ura-akseliasi ja päämääriäsi, voidaan mieltää niin et vaikka työsi kasvaa, haluat laajentua vaikka uusia bisneksiä lisää työsarkaasi eli haluat itse lisää haastetta tai muuten vaan tulee vietettyä liikaa töissä. Siinä kannattaa muistaa ettei tee sitä oman itsen liiallisella rasituksella eli tutkaile tuota kun joskus liian kilttiä ihmistä tuo rankaisee siten et antautuu liiaksi työhön ja unohtaa muun elämän eli tuon aspektin kanssa kannattaa muistaa se et on muutakin kuin työ vaikkakin painopiste keskittyy kyllä tuonne vahvasti toki.. mulla oli hiljattain ja opiskelin 24/7 tyyliin kun niin innostunut niin siksi kerron tuosta kääntöpuolesta mutta mä olen siis melkoinen työnarkomaani kun kuu kauriissa 6. huoneessa..

Oppositio on aina ihmissuhdeaspekti jollain tasolla. Saturnus pistää rajoja ja Venus on rakkaus, arvot ja raha eli omaisuus joten kyllähän se pitkälti arvomaailman muutosta, rakkauden ja rahatilanteen hankaluutta pistää kun Saturnus on se tahdonvoima mä haluan et se on noin kun taas Venus sanois sen nätimmin kun haluaa vaikka arvomaailman muutosta kaikessa kauneudessaan eli ristiriitaiset planeetat tahto vr rakkaus, siinä hiukan haastetta mutta miten hyvän elämän se tuokaan kun tekee niitä muutoksia mitä itse haluaa elämäänsä tai siitä pois.. ymmärtäisitkö paremmin kun väännän asiaa näin kuvainnollisesti ?

No kuule täällä on yks joka on vielä 41v ikisinkku niin haitanneeko tuo mittään  knuppel2 hih  smitten

Rakkautta ja rentoa otetta elämään, sitä tämän päivän kiireisessä maailmassa tarvitaan Wink

Minna
tallennettu
Laksmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 136



Profiili
« Vastaus #5 : 24.07.2012 15:15:23 »

meitä siis yhdistää 41 v ikisinkku   buck2

Nimenomaan rajoista oli kyse  saturnus aspect_opp chiron aikana, vaikka en minä sitä sitä silloin heti tajunnu.

Pienempiin ansioihin olen jo varautunut, sillä olen ollut tähän asti aika työnarkomaani ( syntymäkartan hallitsija pluto 10. huoneessa,  urapiste  neitsyt) - ja nyt siis haluan höllentää JA vaihtaa alaa...

kaikkea hyvää  kesääsi!  coolsmiley
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #6 : 24.07.2012 19:52:34 »

Oppia ikä kaikki, Saturnus voi olla välillä kova opettaja mutta ilman kovaa
ei tulis sitä ihanata, parempata elämätä..

Hyvä, eli olet jo tiedostanut sitten hyvin sen sit sinäkin ettei työ ole kaikki
kaikessa, taidetaan sit olla todellisia ikäsyklilapsia joilla ollut ehkä pitkälti
sama ongelma.

YES, elämä on siis sielläkin muutosvaiheessa, loistavaa, annan mennä juuri
niin kuin tuntuu, vain siten saat sen mitä haluat eikä elämä junnaa paikoillaan
enää sen jälkeen. 

Voimahalit muutokselle !!!  angel

Minna
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: