Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hassut unet. Osaako joku auttaa?  (Luettu 2603 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
leijonaharjainen
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 07.09.2011 08:29:03 »

Jos joku osaa auttaa hiukan selventämään uniani, niin kiitos. En itse oikein ymmärrä.
Eli olen nyt kahdesti ihan lyhyen ajan (alta viikko) sisällä nähnyt unta, jossa minulla on lapsi. Molemmissa unissa ollut poika. Ensimmäisessä unessa hän olin oin 5v, toisessa (viime yö) lapsi oli aivan pieni. Tai siis vauva. Sitten kuitenkin kerkesi unen aikana kasvaa noin 5v:ksi. En tiedä oliko sama poika molemmissa unissa, mutta ainakin tosi paljon heissä oli samaa. Ja oli ihan selkeästi semmoinen tilanne, että olin heidän äitinsä. Ei tapahtunu mitään tavallista elämää ihmeempää unissa, kunhan vaan hoitelin lapsia ja vietin aikaa heidän kanssaa. Ja se, mikä on "jännää", niin tunsin unessa kuinka paljon rakastan lapsiani. Oli todella suuri hoivaamisenhalu ja suojelusvietti tms niissä. Molemmissa unissa sama. Aamulla kun noiden unien jälkeen heräsin, niin oli oikein semmonen rakkaudentunne jotenkin vielä. Ja vähän jopa haikeus, kun unet loppuneet.  Grin

En keksi oikein yhtään mistä nuo unet tulevat, koska olen nuori (22), minulla ei ole lapsia, en ole haaveillut ikinä oikeastaan omista lapsista. Aina ajatellut vain, että joskus reilu 3+ vuotiaana sitten EHKÄ mukulan pari jos pyöräyttäisi. Eikä ole oikein lähipiirissäkään lapsia, jotka jotenkin olisivat voineet ajatuksia ohjailla näkemään sitten unia lapsista. Ja vielä se, että kun molemmissa unissa pojat tosiaan olivat minun, ja se tunne oli niin eläväinen, kun tunsin niin suurta rakkautta molempia kohtaan. Hassua.  Grin Mutta aika mukavia unia nuo kyllä oli.  Smiley Selventäkää kiitos, jos joku yhtään osaa auttaa!  Smiley
tallennettu

Nousumerkki Neitsyessä, Aurinko Leijonassa, Kuu Oinaassa, Merkurius Leijonassa, Venus Leijonassa, Mars Leijonassa.
leijonaharjainen
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1 : 07.09.2011 21:04:13 »

Kiitos vastauksesta! Aika mielenkiinotinen oli tuo sinun tarinasi.  Cool Tai en nyt sano että on mikään "tarina", siis uskon kyllä täysin.

En muista oikein kunnolla, että mitä pojan kanssa puhuin. Ensimmäisessä unessa tosin oli semmoinen juttu, että poika itki hiukan, oli ehkä kipeä tms. Ja sitten minä lohdutin häntä ja halasin, ja siinä samalla sanoin jotain tyyliin "ei huolta, äiti auttaa" jne. Eli lohduttelua lähinnä. Toisessa unessa ei paljoa kyllä edes puhuttu. Aluksi poika oli vauva, jonka siis jopa synnytin minä. Cheesy Mutta kasvoi jossain vaiheessa unta hiukan isommaksi, noin 5 vuotiaaksi arvioisin. Tämä uni jossa poika kasvoi, niin oli ehkä hiukan "iloisempi" kuni aiempi, siinä naureskeltiin ja ihan "niitä näitä" taidettiin porista, mutta oli myös jossain vaiheessa taas semmoista lohduttelu meininkiä minun, eli äitin puolelta kun poika taisi itkeä. Molemmissa unissa poika oli fyysisesti kunnossa. Ja ensimmäisessä unessa poika oli vaaleahiuksinen, muistan sen tosi selkeästi. Oikein suloinen poika. Ja jos en nyt väärin muista/ymmärrä, niin oli tässä toisessakin unessa aika vaalea poika, mielestäni jopa sama joka ensimmäisessä.

En tiedä oikeasti että tarkoittaako unet mitään, mutta hyvin kummallisia unia minulta. Ja vieläpä se, kun se tunne molemmissa unissa oli jotenkin niin aitoa ja semmoista pysäyttävää. :O Ja se olo jäi vielä päälle jollain tapaa unen jälkeen.
« Viimeksi muokattu: 08.10.2011 11:50:35 kirjoittanut *Aminthir* » tallennettu

Nousumerkki Neitsyessä, Aurinko Leijonassa, Kuu Oinaassa, Merkurius Leijonassa, Venus Leijonassa, Mars Leijonassa.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: