Itse olen ottanut tämän elämän, siihen tulevat tapahtumat ja astrologisesti tulevat transiitit, oli ne sitten näistä isommista, elämää suuremmassa määrin muuttavista Uranuksen, Saturnuksen, Pluton tai Neptunuksen, kokemuksena joita tarvitsen.
Asioita, tapahtumia ja kokemuksia joita tulee eteeni sen takia, että voin kasvaa ihmisenä.
Jos minulta puuttuu ”järjellinen pitkäntähtäimen” toiminta, Saturnus tuo sen jollain tapaa ja palauttaa maan pinnalle ( olen silloin tarvinnut sitä) jos taas olen liian jäykkä ja kaavoihin kangistunut, Uranus rohkaisee vapautumaan ja olemaan välittämättä sovinnaisuussäännöistä, Neptunus herkistää ja antaa toiveet jos elämä potkii, Pluto poistaa sen mitä en enää tarvitse.
Aika lyhyen ajan sisällä on ollut paljon ns. vaikeita transiitteja, mm.
,
,
jne..mutta olen katsonut itseäni kuin ulkopuolinen, miettinyt elämääni ja todennut nauraen että just tuo ihminen ( minä) saa sen mitä tarvitseekin.
Mikään transiitti ei ole vaikea, kun sen ottaa haasteena vain ajatellen, että se on omaksi parhaakseen ja sitä se loppujen lopuksi onkin. Myös ne hetkittäiset vaikeat asiat.