Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Poikani syntymä/kuolinkartta  (Luettu 6378 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« : 26.09.2011 19:01:02 »

Olen vuosien varrella aika ajoin kypsytellyt mielessä ajatusta, että jonain päivänä kirjoittaisin kirjan pojastani, jonka menetin vuonna 2003 viidennellä kuulla raskaana ollessani. Nyt on aika tullut kypsäksi ja olen sitä jo aloitellut. Aiemmin on tehnyt liian kipeää lähteä pohtimaan ja tutkailemaan hänen synnyin-, ja samalla kuolinkarttaansa. Laskettu aika hänellä olisi ollut 20.10.2003, eli hänestä olisi tullut vaaka.

Toisin kuitenkin kävi ja hän syntyi ja kuoli Helsingissä 3.6.2003 klo 14. Eli siis  kaksoset. Itsellänihän on kuu  kaksoset  :Smiley

Ei oikeastaan ollut yllätys, että kartasta löytyy nämä kaikki erikoiskuviot Sepon tulkitsemana:

Mystinen suorakaide

Nimensä mukaisesti tässä kuviossa on muutamia mystisiltä vaikuttavia piirteitä. Kuvio muodostuu kahdesta kolmiosta, kahdesta sekstiilistä ja kahdesta oppositiosta, jolloin keskenään erittäin suuressa harmoniassa olevat planeetat ovat samanaikaisesti toisiinsa nähden oppositiossa eli riidoissa. Yleisesti ottaen tämä kuvio luokitellaan erittäin menestyksekkääksi kuvioksi, joka on löydettävissä vain ani harvoilta astrologisilta kartoilta. Mistään itsestään selvästä menestymisestä ei tietenkään voi olla kysymys, mutta kaikki edellytykset tehdä tavalla tai toisella historiaa ovat ehdottomasti olemassa. Olisi tietysti hauskaa jos pystyisin tässä suoralta kädeltä paljastamaan tämän mysteerion, mutta minulle se tulee säilymään ikuisena mysteerinä. Sinä sen sijaan voit paljastaa tähän kuvioon liittyvän alkemiallisen salaisuuden, jolloin sinä ja sinun menestymisesi elämässä tulevat olemaan monille muille suunnatonta kateutta herättävä mysteeri. Mysteerin avaimet löytynevät kahdesta oppositiosta, joiden tulkinnat löydät heti tämän tekstin perästä. Kun olet saanut oppositiot hallintaan niin kolmiot ja sekstiilit kyllä pysyvät liikkeellä ihan itsestään.

Jumalan sormi

Tervetuloa todella harvojen ja valittujen joukkoon omistamaan tällainen aspekti kartallasi. Kuten kuvion nimikin jo kertoo kysymys ei ole ihan pikku jutusta. Jumalan sormi eli �JOD� syntyy kun yksi planeetta muodostaa kahden muun kanssa 150 asteen kvinkunssi-aspektin ja nämä kaksi keskenään sekstiili-aspektin. Kvinkunssit ovat voimakkaita alitajunnan kautta vaikuttavia kulmia, joiden tiedostaminen ei ole lainkaan helppoa. Siksi tämän kuvion tulkinta on myös minulle melkoinen haaste. Ideana on kuitenkin se, että sinulla on voimakas alitajuinen tarve ellei suorastaan sisäinen vaatimus tehdä tässä elämässä muutamia hyvin merkittäviä ratkaisuja ilman että pystyt antamaan päätöksillesi mitään järjellistä selitystä. Elämäsi kulkee vääjäämättä johonkin tiettyyn suuntaan, josta voit tulla hiukan enemmän tietoiseksi lukemalla seuraavat tulkinnat Jodin muodostavista yksittäisistä aspekteista. Itse pidän tätä kuviota arvokkaana kunniatehtävänä, jonka toteuttamisesta jokainen tulee saamaan runsaan korvauksen. Rohkeutta tässä kyllä kysytään runsain mitoin samoin kuin henkistä kypsyyttäkin. Lue seuraavat tulkinnat mahdollisimman keskittyneesti ja koeta saada vaikka meditoimalla itsellesi visio siitä mistä tässä sinun kohdallasi on kysymys, sillä tämä tehtävä ei avaudu muuta kuin oman oivalluksen kautta. Kukaan muu ei sitä voi tulla sinulle esittämään, koska ohjaavana voimana on korkein voima, Jumala, Jod.

T-risti

Tämä kuvio saa nimensä siitä, että se muodostaa kartalle T-kuvion. Vähintään kolme planeettaa ovat keskenään neliössä ja kaksi näistä lisäksi keskenään oppositiossa. Tällainen kuvio on vahva viesti edellisten elämiesi aikana tapahtuneesta itsesi unohtamisesta. Tällä kertaa olet sitten vakaasti päättänyt keskittyä oman elämäsi henkiseen kehittämiseen, jotta pysyisit maailmanmenossa mukana. Jos edelleenkin otat velvollisuudeksesi huolehtia ensisijaisesti muista niin eipä käy sinua kateeksi, sillä todella kurjaksi tulee elämäsi sitä kautta muodostumaan. Voimasi riittävät juuri ja juuri omista asioistasi huolehtimiseen ja kaikki muu on ikävyyksien kerjäämistä. Tämän ristin alta ei pysty muita auttamaan tai parantamaan vaan pikemminkin päinvastoin. Muiden asioita hoitaessasi ajat vain nuokin ihmiset samaan ahdinkoon kanssasi, joten kaikkien kannalta olisi korkea aika hyväksyä tämä karmallinen läksy ja pitää nyt huolta itsestäsi seuraavien tulkintojen sisältämien ohjeiden mukaisesti.

Mahdollisuuksien kolmio

Tässä kuviossa vähintään kolme planeettaa on keskenään sekstiilissä ja kolmiossa samalla kun kaksi ulointa planeettaa muodostavat oppositio-aspektin. Parhaimmillaan kysymyksessä on mahdollisuus ottaa omat synnynnäiset valmiudet todella tehokkaasti ja tasapainoisesti käyttöön tämän elämän aikana. Kolmiota ja sekstiiliä yhdistävä oppositio nousee hyvin tärkeään asemaan sinun elämäsi ja menestymisesi kannalta, sillä sen sisältämän haasteen oivaltaminen ja toteuttaminen konkreettisessa elämässä tasapainottaa kaikki henkiset tavoitteesi helpoiksi saavuttaa. Tietysti joudut tekemään tosissasi töitä myös muiden haasteellisten aspektien kanssa, mutta tässä kuviossa sijaitseva oppositio saa elämässäsi tärkeän toiveiden toteuttajan roolin. Tutustu tarkoin myös kolmion ja sekstiilin edustamiin valmiuksiin, sillä ne ovat koko ajan käytettävissä kaikkien mahdollisten haaveittesi toteuttamiseksi.

Haasteellinen kolmio

Tämä kuvio saa nimensä siitä, että se muodostaa kartalle pienen kolmion, jonka sivut muodostuvat kvinkunssi, neliö ja kolmioaspekteista. Tämä kuvio sisältää vähintään kaksi kulmaa, jotka molemmat haastavat sinut tutkimaan jokapäiväisessä elämässäsi ilmeneviä vaikeuksia aivan uudesta näkökulmasta käsin. Sinulla on taipumus vaatia itseltäsi liikaa neliöaspektin osoittamalla elämänalueella, joka puolestaan helposti vaikeuttaa tärkeiden päätösten tekemistä kvinkunssi aspektin kuvaamalla alueella elämässäsi. kolmion kuvaama helppous ja toimivuus on tällä kertaa näiden haasteellisten kulmien takana. Kulminaatioiden laadusta johtuen tätä kokonaisuutta saattaa olla vaikea hahmottaa ensilukemisella, mutta muutaman tavauskerran jälkeen asiat varmasti valkenevat melkein kuin vahingossa. Jos saat tämän kuvion haasteet edes osittaiseen hallintaasi niin elämä on auki edessäsi koko ajan haastavana ja jännittävänä, mutta samalla aurinkoisena ja ehdottoman mielenkiintoisena. Myös etenemismahdollisuutesi tässä elämässä ovat todella upeat näistä muutamasta haasteesta selvitessäsi. Motiivia ainakin pitäisi olla; Elämäsi helpottuu huomattavasti ja saavutuksetkin alkavat pikkuhiljaa näkyä.

Nyt ottaisin kiitollisuudella vastaan kaikki kommentit pikku poikani karttaan liittyen. Oliko tämä hänen syntymäkuolemansa nähtävissä tästä kartasta? Mitä opittavaa tästä kenties nousee minulle? Itse olen syntynyt Helsingissä 24.4.1974 klo: 16.02. Mitä ajatuksia, näkemyksiä tästä kartasta ylipäänsä nousee? Mitä hän tuli kokemaan, mitä hän tuli opettamaan, oppimaan jne. noin lyhyeksi ajaksi? Liittyykö tuo mystinen suorakaide kenties usein tällaisiin tapauksiin? Mikä tekee siitä harvinaisen jne. minkälaisilla henkilöillä olette kohdanneet sitä vai oletteko? Tämä on nyt tällaista sekavaa tajunnan virtaa, antakaa tekin tajunnan virrata tässä kartassa ja voitte siten ehkä osaltanne auttaa ja tuoda lisää materiaalia ja näkökulmia tulevaan kirjaani... Sydämellisesti kiittäen.  smitten
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 26.09.2011 21:10:45 »

Hienoa, että olet nyt alkanut tutkimaan asiaa, se tukee sinun haavojesi parantumista ja auttaa paremmin ymmärtämään asiaa, jota ei ehkä lopulta voi täysin koskaan ymmärtääkään.

Rakkauden valo, voin tsekata hänen karttaansa paremmalla ajalla, mutta vastaan kysymykseen et millaisella ihmisellä tuo mystinen suorakaide voi olla, niin esimerkiksi minulla..  Smiley Minä olen kanssa syntynyt vähän poikkeuksellisesti 2 kuukautta etuajassa ja oli kaksosraskaus kyseessä, velipuoleni menehtyi keskenmenoon jo aikaisemmassa vaiheessa raskautta. Olen itsekin usein miettinyt, miten tuo mystinen suorakaide näkyy elämässäni, saamatta siihen tyhjentävää vastausta.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #2 : 27.09.2011 17:32:52 »

Kiitos  smitten Niin osa tästä(kin) asiasta jää varmasti mysteeriksi...
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #3 : 29.09.2011 11:49:38 »

En oikein tarkkaan ymmärrä näitä, mutta minun kartallani juuri tuolloin 3.6 oli voimakkaimmillaan ja tarkimmillaan  pluto sulkeutuva neliö  venus  Liittyneekö jotenkin asiaan?  :Smiley

Pojallani oli puolestaan tuon Sepon kuukausikartan mukaan tarkalleen 3.6  jupiter oppositio  neptunus. Sekä paljon yhtymiä, mutta eivätkö nämä kyseiset yhtymät liity muutenkin yleensä syntymän hetkeen? Ainakin molemmilla tytöilläni oli syntymäpäivänä samat yhtymät: merkurius yhtymä  merkurius, sekä  saturnus yhtymä  saturnus,  neptunus yhtymä  neptunus,  jupiter yhtymä  jupiter , pluto yhtymä  pluto ,  mars yhtymä  mars (joka oli näistä vaikutukseltaan voimakkaimpana)
« Viimeksi muokattu: 29.09.2011 11:51:45 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #4 : 29.09.2011 13:08:12 »

Täällä käydään samaa tuskaa yhä läpi.  Mun poika syntyi helmikuulla 2002 ja sai elää ja kärsiä viis viikkoa.  Voidaan vaihtaa ajatuksia yv:nä jos haluat.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #5 : 30.09.2011 03:33:05 »

Täällä käydään samaa tuskaa yhä läpi.  Mun poika syntyi helmikuulla 2002 ja sai elää ja kärsiä viis viikkoa.  Voidaan vaihtaa ajatuksia yv:nä jos haluat.

Voih...  Cry Voimia.  smitten
tallennettu
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #6 : 30.09.2011 11:21:28 »

Voih...  Cry Voimia.  smitten

Samoin sulle!  Nää on vaikeita asioita ja seuraa läpi elämän.  Välillä tuntuu että helpottaa, ja sitten suru ja ikävä iskee taas yhtäkkiä.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #7 : 30.09.2011 12:09:53 »

Täällä käydään samaa tuskaa yhä läpi.  Mun poika syntyi helmikuulla 2002 ja sai elää ja kärsiä viis viikkoa.  Voidaan vaihtaa ajatuksia yv:nä jos haluat.

Voih...  Cry Voimia.  smitten

Samoin sulle!  Nää on vaikeita asioita ja seuraa läpi elämän.  Välillä tuntuu että helpottaa, ja sitten suru ja ikävä iskee taas yhtäkkiä.

Kyllä... Lapsen menettäminen on sellainen asia ettei se suru ja kipu koskaan ihan täysin katoa, mutta onneksi aika tekee tehtävänsä ja sitä oppii elämään tuon menetyksen kanssa niin ettei se vaivaa jatkuvasti, jokapäiväistä elämää. Se myös helpottaa, kun tietää että pienokaisella on nyt kaikki hyvin.  smitten "Haavat paranevat, mutta arvet jäävät".
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #8 : 05.10.2011 23:01:23 »

smitten smitten

Rakkaat ystävät, Rakkauden valo ja meimi!
Kun perhepiiriinne syntyy uusi jäsen, hän saattaa olla tuo aiemmin menetetty rakas lapsi. Kuunnelkaa, mitä tällaisella pienellä on asiaa. Nyt syntyvillä on muistamattomuuden verho vedetty pois. Voin kertoa omalta kohdaltani, että tiesin pienenä, että olin Elma, vauvana kuollut äitini isosisko. Mummo puhui Elmasta, mutta ei ymmärtänyt, kuka olin.

Rakkauden valo, katselin karttaasi ja rakkaan poikasi karttaa. Ensimmäinen mielleyhtymä oli KAKSOISLIEKIT. Kartoissanne on niin paljon samaa. Hän rakasti Sinua niin paljon, että tuli käymään luonasi.

Kotiuduin tänään sairaalasta. Oireiluni joista tännekin toisaalle kirjoittanut johtivat sinne. Siitä lisää myöhemmin... Tulin tänne kurkkaamaan ja en toistaiseksi jaksa kirjoitella muuten kauheasti, mutta tähän oli pakko vastata. Sillä tähän kirjoitukseesi en voi muuta todeta kuin suoraan sanottuna:

EI HERRAN JUMALA!!!  Cry angel Cheesy smitten Siis... Oma vahva tuntemukseni ja epäilykseni asiasta on siis totta. Niisk...  Cry  smitten

Niin ja tuohon toiseen asiaan... Exälleni ja hänen nykyiselle vaimolle on kuulema tulossa... poika... Hmm...  :Smiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #9 : 05.10.2011 23:06:08 »

Kun menetin poikani... Kotimatkalla autossa tuli tämä biisi radiosta:

http://www.youtube.com/watch?v=ZdXMwYwMbOU

Arvatkaa itkinkö kahta enemmän?  Cry  angel
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: