Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: asunnon "puhdistus"  (Luettu 11091 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
siala
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 27.09.2011 16:25:55 »

Heipsan..
kertokaas mites sais tehtyä puhdistuksen asuntoon. kesäkuussa muutettiin uuteen paikkaa ja on alkanu nyt tuntumaan tosi ahdistavalta olla täällä, ukko on huomannut saman asian joten ei ole vain mun pään sisällä.. ja myös 5 vuotias lapseni on huomannut jotain omituista koska on alkanut näkemään melkein joka yö painajaisia, joita ei siis ole aikasemmin juuri nähnyt. muualla ollessa ei juuri näe painajaisia, vain kotona ollessa..

tallennettu
Mustikka46
Vieras
« Vastaus #1 : 27.09.2011 17:27:34 »

Heips!
Asunnon puhdistuksessa perusteellisella siivouksella, jalkalistoja myöden sekä kaapit, ulko- ovi ja kynnykset ym. Itse olen saanut joskus sellaisen vinkin, jotta merisuolaa seinän vierustoille ja nurkkiin. Kynttilt sekä suitsukeet on oiva keino "kirkastaa" asuntoa.  smitten
Yksi vinkki on myös suihkupulloon eteeristä öljyä ja vettä. Siivouksen jälkeen supsauttelee sitä sekä muutoinkin raikastaa kotia.
Siivouspyyhkeet kannattaa pestä siivouksen jälkeen ja oma puhdistautuminen on erittäin suositeltavaa.
Ja onhan...  angel...apujoukkoina.
Eiköhän ne hyvät energia kentät tule rakkaudella!  Smiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #2 : 27.09.2011 17:48:15 »

Juu, valoa ja rakkautta vain kehiin ja ne pyynnöin tai rukouksin kutsutut  angel apujoukot paikalle.  smitten Ja juurikin eteeriset öljyt, suitsukkeet yms. sekä ehdottomasti salvia ovat puhdistavia ja energioita kohottavia. Tosin kuivattua salviaa lienee vaikeaa nykyisin löytää "savustamiseen", koska sitäkin kun voi kuulema käyttää väärin.  Undecided Myös kynttilät, suolakidelyhdyt, parantavat kivet ja kristallit auttavat/kohottavat värähtelyitä. Kristallin voi laittaa vaikka roikkumaan joka ikkunalle. Myös "pyhitetty", puhdistettu, rakkaudella ja valolla täytetty vesi puhdistaa. Sitä voi käsin myös pirskotella huoneiden nurkkiin ja muuallekin.Tämän lisäksi kaikki kaunis ja harmoninen musiikki on puhdistavaa ja kohottavaa. Kukat ja eläimet tekevät myös puhdistustyötä. Mitäs vielä...  :Smiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 27.09.2011 20:46:22 »

Ympäröi kotisi asioilla, jotka ovat sinusta kauniita ja ihania. Esimerkiksi minulla on edelleen oikein opiskelijakämppämeiningillä kuvia ympäri asuntoa seinillä - jääkaapin ovi on tilkitty täyteen kuvia, magneetteja ja kortteja! Pääasia, että sinua ympäröi sellainen mistä pidät (vaikka verhot lempivärillä), sillä kaikki vaikuttaa kaikkeen. Jos koti tuntuu ulkoisesti "rumalta", on oma olo sisäisestikin "ruma". Ja jos oma olo on kamala, asuntokin on energioiltaan kamala (varsinkin,kun kaikki mihin kosket latautuu omalla energiallasi).

Mitäs vielä... Kodin puhdistukseen tai sellaiseen yleiseen hyvän energian ylläpitoon voi tehdä ns. kotialttarin. Alttarin ei tarvitse siis olla mikään rukoilualttari, vaan se voi olla paikka, jossa on kauniita esineitä: kiviä, kynttilöitä, kukkia, suitsukkeita, kortteja, simpukoita, koruja... Ihan mitä vain. Minulla itselläni kotialttariksi on pyhittynyt ikkunalauta, jossa minulla on muun muassa pieniä viherkasveja, kynttilöitä (pitkiä, tuikkuja ja tuoksuvia), koristekiviä, onnea tuova Manekineko-kissa, pieni Buddha-taulu, ystäväni minulle tekemä enkeli, temppelikoirapatsas... Esineet vaihtuvat aina sen mukaan mikä tuntuu itsestä hyvältä. Ikkunalaudalle pääsy täytyy "ansaita" eli vain erityiset esineet tai siihen soppaan mukaan sopivat esineet pääsevät mukaan kotialttarille. Muuten se muuttuisi vain yhdeksi tavaransäilytyspaikaksi  :Smiley

tallennettu
faerie
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #4 : 30.09.2011 12:48:48 »

Ja tietysti reikillä voi puhdistaa talon ja huoneet Wink
tallennettu
Solnishko
Vieras
« Vastaus #5 : 16.12.2011 11:50:27 »

No minä justiinsa pari viikkoa sitten häädin tämmöisen ystäväni talosta, mökkälöi siellä, pelotteli lapsia ja ystäväkin oli ahdistunut kun ei alakerrassa enää voi olla eikä mitään tehdä kun vaan ahdistaa siellä. Mulla ei ollut tarvikkeina muuta kuin kynttilä, heiluri ja sellanen Let's go lehmä nyt, navetta palaa -mentaliteetti. Eklektikko tuolla toisessa pinossa kirjoittaa että heilurilla kysellään vaan itseltä, mutta minä olen kyllä muutaman kerran käyttänyt sitä yhteysvälineenä näiden jumittavien kanssa. Kynttilälle ei tainnut olla muuta virkaa kuin tunnelman tuoja, ei se vaan ole sama asia sähkövalossa.. Wink

Kunnon suojaukset ja muut vastaavat päälle ja sitten pyysin tätä häiriköijää vastaamaan heilurin kautta muutamaan kysymykseen, (hän oli talon entinen asukas, oli äänillään halunnutkin saada yhteyden, ei tiennyt olevansa kuollut ja oli erittäin hämmentynyt ja ahdistunut kun sen hänelle kerroin.) Kerroin hänelle että ystäväni perhe asuu nyt tässä talossa ja he ovat ahdistuneita tästä toiminnasta ja haluavat elää siellä rauhassa. Kehotin häntä lähtemään sieltä valoon päin lepäilemään nyt kun sai kuulla ettei hällä tällä puolella enää kehoa tai asuinsijaa ole yms. Lähtihän se sieltä, luulin että siinä tarvitaan varmaan useampi käsittely kun oli niin voimakas energia, mutta ehkä kyse sitten oli vaan siitä, että ei tiennyt olevansa se "vieras" siellä talossa.

Tässä meidän talossa oli tänne muuttaessamme erittäin pahat negat tuolla yhdessä yläkerran huoneessa ja sieltä sitten paljastuikin sellainen tarina nuoresta miehestä, joka oli päivänsä päättänyt sinne huoneen nurkkaan ampumalla itseänsä päähän. Hän lähti yhteyden saatuaan sieltä kyllä eteenpäin, mutta jäännösenergiasta päästäkseni mun oli pakko repiä sieltä kaikki vanhat tapettikerrokset pois, pestä ja maalata ne seinät ja tapetoida uudestaan ennenkuin tunsin sen huoneen täysin puhtaaksi.
tallennettu
Solnishko
Vieras
« Vastaus #6 : 16.12.2011 13:28:51 »

Oiskohan apua jos pienellä luudalla tai millä nyt vaan huispalla tekis siivouksen siinä nurkassa? "Käskyttäis" ja keräis sen negan sieltä siihen luutaan ja sitten ravistais ikkunasta ulos tai vielä parempaa jos sen luudan vois polttaa kokonaan sen jälkeen? Valoa tilalle ja kaikki lävet auki kunnon tuuletukselle hetkeksi. Jos siellä ei siis varsinaista lakanahemmoa ole. 
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 16.12.2011 16:54:23 »

2funny En ole noitien Jimi Hendrix.

*A*

Grin Grin
tallennettu
Kalevanneito
Kanta-astroilija

Oman tien kulkija - Etsijä

Profiili
« Vastaus #8 : 19.12.2011 00:36:06 »

Yleensä teen niin joka tilassa mihin menen hihhuloimaan Smiley Eli kyllä, vois. Mutta luutaani en polta! Wink

2funny En ole noitien Jimi Hendrix.

*A*

2funny 2funny 2funny Aika hyvä!!
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Solnishko
Vieras
« Vastaus #9 : 19.12.2011 11:02:01 »

Minä olen tuommosiin tapauksiin tehnyt vartavasten siihen tarkoitetun luudan/huispan ja sitten kotiin päästyäni polttanut sen kodassa tai uuninpesässä ilman sen kummempaa showta. Itse koen tulen kaikista puhdistavampana elementtinä. Mulla on muutenkin paljon erilaisia luutia eri tarkoituksiin, ulkona on omansa ja esim. keittiössä omansa jolla huiskin silloin tällöin lieden ja uunit puhtaaksi ennen ruoan laittoa.  Smiley
tallennettu
Verninia
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #10 : 18.09.2012 15:07:21 »

Kaikki mihin kosket latautuu omalla energiallasi.
Tämä on kyllä täysin totta. Oli pakko napata tuo lyhyt lause tuolta, kun osui silmään muun tekstin seasta! Smiley

Mun lähikokemus koskee myös puhdistusta, jota en itse pystynyt tekemään, joten ulkopuoliset ihmiset hoitivat sen tietämättään. Mulla on upea noin satavuotias käsintehty viulu, joka on ollu mun omistuksessa nyt kymmenisen vuotta.  Olen aina rakastanut tätä soitinta, mutta sen saundi ei ole auennut ja lähtenyt soimaan aikoihin. Olen aina syyttänyt siitä huonoa tekniikkaa ja liian vähää reenaamista. Nämäkin asiat tietysti osasyynä.

Viime syksynä kahdella taitavalla viulistikaverillani oli soittimet huollossa ja mun viulu sai osakseen kolme soittajaa. Noin kuukauden mittaisen aktiivisen soittamisen jälkeen viulun äänimaailma muuttui kirkkaaksi. Tämä johtuu tottakai myös siitä, miten puu reakoi ääneen ja käyttöön.

Näin sen voisin selittää kenelle tahansa leimaantumatta kummalliseksi. Mutta minä tiedän, että osasyy viulun tukkoisuuteen on sen sisälle varastoituneet negatiiviset energiat, joita sinne ehti kertyä useiden vuosien aikana. Viulu oli kaiken negaation ympäröimänä, ja mun käsistä ei niinä vuosina paljon hyvää irronnut- tottakai se tarttuu tavaraankin. Varsinkin vanhaan hengittävään puuhun ja kaikukoppaan.

Tiedän etten olisi tätä negaatiota pystynyt itse ainakaan tässä vaiheessa viulun sisältä poistamaan. Se vaati paljon valoa, hyviä ajatuksia, taitoa ja käytäntöä. Huomaan selkeästi, ettei soittimesta säteile minuun enää pahoja muistoja. Itseasiassa tänään tunnustelin käsilläni viulun energioita ja soittamisen jälkeen tunsin sen pinnassa käsiäni vasten väreilyä. Hyvää väreilyä.
« Viimeksi muokattu: 18.09.2012 15:10:22 kirjoittanut Verninia » tallennettu
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #11 : 18.09.2012 15:18:24 »

Muuttaessani uuteen kotiin, tein seuraavanlaisen jutun.

Avasin sekä ulko- että terassin oven kolme kertaa ja jokaisella kerralla sanoin: "Vanha pois uuden tieltä" / "Vanha ulos, uusi sisään".

Tämä auttoi meillä. Olen myös pyytänyt enkeleiltä siunauksen kodilleni.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Verninia
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #12 : 18.09.2012 18:32:57 »

Mä teen aina säännöllisin väliajoin energeettisen puhdistuksen asuntoon, kun asun kerrostalossa niin olen puhdistanut samalla rappukäytävän yms. yleiset tilat. Mun eräs ystävä huomasi tuon puhdistuksen siitä, että ilma oli jotenkin kirkkaampaa. Mielenkiintoista.
Aika ihanaa! Vois myös kokeilla! Meidän (kerros)talon yleisissä tiloissa on lähinnä pysähtynyt ilma, ei sellanen tuulahdus että joku olisi juuri kävellyt ohi, vaan sellanen tunne kun kukaan ei olisi kulkenut pitkään aikaan mihinkään.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: