Jos sinä tykkäät enkeleistä, voi sinulla olla niitä. Minun näkemykseni on, että kaikki ihmisten kuvaukset näistä olennoista, meitä tukevista olennoista ja omasta opassopastamme, ovat fyysisellä neliulotteisella (3 ulottuvuutta + aika) tasolla elävien ihmisten epätäydellisiä yrityksiä kuvailla moniulotteisia olentoja jotka aistimmekin havaitsevat epätäydellisesti. Meidän 4d aivomme yrittävät tulkita meille moniulotteisia olentoja, joita varten aistimme eivät ole edes virittyneet.
Kun kerran kaikki nimitykset/kuvaukset näille olennoille ovat joka tapauksessa ihmistulkintoja, voit nähdä omat oppaasi ja muutkin auttajat enkeleinä jos niin haluat. Se on ilmeisesti tällä hetkellä aika isolle osalle ihmiskuntaa sopiva tapa nähdä ne, kun se on niin laajalle levinnyt. (Tai sitten ammoinen miekkalähetys yms. on edesauttanut asiaa, mutta kuitenkin)
Minä annan omalle opassopalleni ihan ihmishamoja ja se on se heidän ja minun yhteinen sopimus, että minä vain annan ne ihmishahmot heille sen takia, että 4d mieleni olisi helpompi olla yhteydessä moniulotteisiin olentoihin, jotka lisäksi ovat yhtaikaa yksi ainoa ja äärettömän monta. Olen täysin tietoinen, että hahmot ovat ihan vain oma apuvälineeni yhteydessä olemista edesauttamaan.
Eli ihan kenellä vain voi olla mitä vain auttajina ja oppaina, kaikki ihmisten nimitykset ja kuvaukset ovat epätäydellisiä/epätäsmällisiä, sillä 4d olennon eli ihmisen aisteilla ei voi nähdä/kokea ne kuin epätäydellisesti. Koe enkeleitä jos sinusta on mukava kokea enkeleitä.
Tähän liittyen: Tiedättekös mitä keiju- maahis- yms. havainnot oikeasti ovat?
Tämän vuoden yhdessä Kryon-kanavoinnissa Kryon kertoi, että kun värähtelyt edelleen nousevat, ihmiset alkavat aistia Gaia-energiaa ja Gaiakin tekee itsensä tiettäväksi meille selkeämmin. Ja kun sekin on moniulotteista energiaa, niin kun ihmisen 4d mieli yrittää nähdä/tajuta sitä, niin se 4d tulkinta voi olla jotain, mikä esim. vaikuttaa keijulta tai maahiselta tai ihanmiltävaan luonnonhengeltä. Mutta se kaikki on siis Gaia-energiaa joka näyttäytyy meille. (Mutta kuten enkeleiden kohdalla, ei siitä nimeämisestä mitään haittaa ole.)