Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mc Jousimies?  (Luettu 6772 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
minävaan
Vieras
« : 09.10.2011 16:52:45 »

Tietääkö kukaan jotain julkkiksia joilla ois Mc jousimiehessä? Itelläni on tuo sijainti ja uraa ei meinaa löytyä millään. Hermo menee tickedoff
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #1 : 09.10.2011 18:29:03 »

http://www.astrotheme.com/celebrites/m10/sagittarius/1.htm

Itselläkin tuo MC jousimies ja  aspect_con merkurius, lievästi  aspect_con uranus , ja suuri kysymysmerkki oikeastaan yhä että missä näkyy. Cool
tallennettu
Suljin
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #2 : 09.10.2011 21:57:27 »

Itse koen/ olen ymmärtänyt, että meillä MC jousimiehillä on mielenkiintoa niin moneen
alaan, että tästä syystä ollaan pitkän aikaa "teillä tuntemattomilla", mutta kunhan
löydetään ala, joka todella kiinnostaa niin Jupiterin hallitsemana tullaan myös yleensä
sillä alalla menestymään Smiley
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija

Säh!

Profiili
« Vastaus #3 : 16.10.2011 20:17:28 »

Olen samaa mieltä, kokemukseni mukaan kiinnostuksenkohteita tosiaan on monia MC Jousimiehellä, eikä niistä sitten auta kuin valita se mieluisin, jos siis haluaa kunnolla keskittyä vain yhteen asiaan - mikä ei ole tietenkään mitenkään välttämätöntä. Itselläni on vielä Saturnus kymppihuoneessa, että onhan noita vaikeuksia ollut, lähinnä juuri päättämättömyyden saralla. Sitten kun tiedän mitä haluan, ongelmia ei ole.
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
minävaan
Vieras
« Vastaus #4 : 16.10.2011 20:53:09 »

Minulla on juuri tuo ongelma että kiinnostun liikaa monesta asiasta. Täytyisi tulla vaan joku asia mistä kiinnostuis ylitse muiden. Sitä odotellessa Undecided Mielestäni huono sijainti......Nii jooo. Minulla on tarkalleen uranus jousimiehessä tuon mc päällä. Vaikeuttaa työllistymistä varmaan pirusti.
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #5 : 16.10.2011 22:11:05 »

Mulla on  jousimies ssä  aspect_con ssä   keskitaivas ja  aurinko  sekä  saturnus ... ja ikuinen opiskelija oon enkä vieläkään tiedä mistä sen uraputkeni pään löydän ja eläkeikä uhkaavasti lähenee. Opiskelen nyt matkailualaa   :Smiley Levoton oon   Huh

En niistä julkuista tiiä ..
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Ave^^
Vieras
« Vastaus #6 : 17.10.2011 08:04:51 »

Nii jooo. Minulla on tarkalleen uranus jousimiehessä tuon mc päällä. Vaikeuttaa työllistymistä varmaan pirusti.

Eihän toi oo kiinni muuta ku vaan miten siihen asennoituu. Uranus ittessään tuo virkistäviä vaihteluita, joka muuten jousimiehen merkille on mukava juttu vaan. Ja niin niihin ongelmiinkin voi suhtautua monella tapaa. Itselläkin tuo uranus tuolla, kympin puolella, ja no, ohan mulla omat hankaluuteni sillä olen jostain syystä valinnut alan joka on tietyllä tapaa persoonallinen haaste mulle. Mutta ei sitä pidä luovuttaa.  Wink
tallennettu
Inda
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #7 : 30.10.2011 12:08:35 »

Joo monta on mielenkiinnon kohdetta. Opiskelen nyt ala-asteen opettajaksi, mutta olen ehtinyt kyllä käydä kouluja ja kyllästyä. Tämä tuntuu oikealta jutulta ja se innostaa. Haluaisin kyllä virlä monta juttua saavuttaa sen lisäksi. Temppu on siinä juuri, että pitää osata keskittää se mielenkiinto yhteen, päättää vaan radikaalisti et nyt keskityn tähän ja ens vuonna vaikka sitten johonkin muuhun niin saa paljon paremmin aikaiseksi (hankalaa on kyllä ollu Cheesy)
tallennettu
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija

Säh!

Profiili
« Vastaus #8 : 01.11.2011 11:35:18 »

Niin, ja sitten myös tuntuu, ettei mikään riitä, aina kun on saavuttanut jotain, pitäisi saavuttaa enemmän. Koskaan ei ole oppinut ja kehittänyt itseään tarpeeksi. Ei mikään paikoilleen pysähtynyt asema ainakaan...
tallennettu

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
minävaan
Vieras
« Vastaus #9 : 01.11.2011 19:44:11 »

Hopealohikäärme: Johtuisko tosta nousu kauriista, että haluat saavuttaa kokoajan lisää jotakin?
tallennettu
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija

Säh!

Profiili
« Vastaus #10 : 02.11.2011 20:45:44 »

On se varmasti sitäkin, mutta kyllähän Jouskarikin tähyää koko ajan uusia tuulia. "Laajentuminenhan" on Jousimiehen avainsana, joten ajattelin että liittyvät yhteen.
tallennettu

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11 : 02.11.2011 22:27:19 »

Minä myös MC Jousimies (ja ASC Kauris) ja edelleen lähempänä 30 ikävuotta etsin paikkaani. Minusta on mukavaa kokeilla uusia työjuttuja, vaihtaa maisemaa ja työtehtäviä. Kehittyä ja kasvaa ja kokea.

Minulla on onneksi Jupiter Jousimiehessä 10. huoneessa, joten työkuviot ovat aina järjestyneet jotenkin eikä minun ole koskaan tarvinnut tehdä mitään sellaista, mikä ei minua kiinnostaisi (yhtä työpaikkaa lukuunottamatta, jonne jouduin vastoin tahtoani, mutta koska Universumi järjestää asiat aina oikein siitä oli minulle enemmän hyötyä kuin haittaa). En koskaan ole myöskään tehnyt mitään duunarihommia, vaikka ne ovatkin hyvin yleisiä. Muiden ikäisteni ollessa kaupan kassalla tai Mäkkärissä minä olen tehnyt - ilman koulutusta ja sen kummempaa työkokemusta, ilman suhteita - mm. viestintäassistentin töitä kaupungille, suoraan kaupunginjohtajalle. Olen erittäin, erittäin kiitollinen tästä asetelmasta! Tiedän, että minusta ei vain olisi hanttihommiin, vaikka juuri ne ovat niitä töitä, joilla tämä yhteiskunta ja sen hyvinvointi pyörivät.

Tunnistan tuon laajenemisen tarpeen, sillä olipa työpaikka miten hyvä ja ihana tahansa, minun on pakko päästä jatkamaan jossain vaiheessa uusiin maisemiin. Pätkätyöt eivät haittaa, joskin ASC Kauriina toivon saavani itseni joskus positiiviseen uraputkeen työssä, joka on tehty juuri minua varten - mitä se sitten ikinä onkaan! Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: