Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuka tulee?  (Luettu 23048 kertaa)
0 jäsentä ja 26 vierasta katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #15 : 13.10.2011 21:17:57 »

Onkos sinne tulossa miehiä??  coolsmiley 2funny

Hii, kyllä, ja eiköhän sitä voisi jatkaa iltaa jossain...  :Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #16 : 13.10.2011 21:24:46 »

Voiskos joku kiltti ihminen tulkita mullekin mun kartasta noita kumppanijuttuja, ja tottakai muutenkin saa tulkita että mikä minä yleensäkään olen? Mutta ihan yyveenä kuitenkin, kun en tiedä haluanko julkisesti kaikkien nähtäville laittaa omia tietoja syntymäajoista ja paikoista. Wink

Kiitollisin mielin ja mielenkiinnolla oottelen yyveetä, jos jollain on halua ja aikaa tulkita mun karttaa? Smiley

Enkö mä ole sulle näistä puhunut? Sulla oli se DC härässä ja venus eli naisihanne kaloissa.
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #17 : 13.10.2011 21:27:27 »

Täähän on mielenkiintoista. En vaan ymmärrä, mun DC on  kaksoset, samoin  mars  kaksoset, mutta kaksosmiestä ei ole mulla ollut koskaan - eikä tule!  Grin

Juu, mielenkiintoista tämä juuri on!

Mutta ei tosin aina niin selvää että se merkki on sama kuin kumppanin  aurinko-merkki. Sinulla Tiigris tuo voisi kuvata sitä että ihannemiehesi ominaisuuksia ovat kommunikointikyky, eloisuus ja kaikki se mitä nyt  kaksoset liitetään... se  aurinko voi olla jokin muu kunhan miehessä on noita piirteitä.

Onhan esim. minulla DC Kauriissa ja joo, eka mies oli kyllä Kauris mutta en kyllä enää niihin näppejäni iske!  idiot2 Mutta se ei miksikään muutu että kaipaan kumppanilta jonkinlaista vastuuntuntoa ja huolenpitoa ja sellaista...
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #18 : 13.10.2011 21:33:38 »

Tosin se mun  venus/ jupiter keskipistehän on 5 astetta vesimiestä, joten mun progekuu on siinä tarkkana vasta ensi huhtikuussa.  Huh

Niin onkin!  buck2  Katsos, minä kun toiveikkaana sitä ens kevättä odottelen niin olin katsonut tuon sinun progen yms myös huhtikuulle.

No, ompa sulla sitten ainakin hauskaa!  Wink  Tosin on kyllä varmaan niissä pikkujouluissakin...  Wink
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #19 : 13.10.2011 21:36:28 »

Ja ihan OT:ksi nyt vedän, mutta missä ja milloin ne pikkujoulut on?


Ps. mun elämässä ei ole ollut yhtään veskaria eikä kaurista (DC  vesimiesmars kauris ), mutta useampi rapu ja jousimies, jopa kaksonen sekä skorpioni.

 :Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #20 : 13.10.2011 21:41:45 »

Onko siihen olemassa joku sääntö, että kuka lasketaan vakavaksi suhteeksi ja kuka ei? Huh Vai silleen vaan kun jokaisesta itsestä tuntuu? Mikä kellekin vakavaa on...Ja näkyykös nuo vähemmän vakavat suhteet sitten jossain erikseen?  Ei kai?

Ei ole mitään sellaista sääntöä että esim. vakava suhde vaatisi avioliittoa. Suhde voi olla vakava ja merkityksellinen vaikkei ole naimisissa. Sen tietää itse parhaiten onko suhde merkityksellinen vai onko se hauskanpitoa tai sellaista seurustelua joka ei sitten johda mihinkään... 

Hmm. Voisiko se sääntö olla siinä että jos rakastaa kunnolla toista niin suhde on merkityksellinen?  :Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #21 : 13.10.2011 21:45:04 »

Ja näkyykös nuo vähemmän vakavat suhteet sitten jossain erikseen?  Ei kai?

Sellainen hulluttelu ja hauskanpitohan lasketaan 5.huoneen jutuiksi...
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #22 : 13.10.2011 21:50:09 »

Tosin se mun  venus/ jupiter keskipistehän on 5 astetta vesimiestä, joten mun progekuu on siinä tarkkana vasta ensi huhtikuussa.  Huh

Niin onkin!  buck2  Katsos, minä kun toiveikkaana sitä ens kevättä odottelen niin olin katsonut tuon sinun progen yms myös huhtikuulle.

No, ompa sulla sitten ainakin hauskaa!  Wink  Tosin on kyllä varmaan niissä pikkujouluissakin...  Wink

Tää alkaa mennä jo ihan OT:ksi, mutta katsoin myös oinaan progekarttaa, ja siellä progekuu oli tarkkana marsin päällä kun tavattiin! Mietin tässä, että olenko ollut hänelle vain jotain hetken huumaa menevässä elämänvaiheessa.  Huh
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #23 : 13.10.2011 21:51:12 »

Voiskos joku kiltti ihminen tulkita mullekin mun kartasta noita kumppanijuttuja, ja tottakai muutenkin saa tulkita että mikä minä yleensäkään olen? Mutta ihan yyveenä kuitenkin, kun en tiedä haluanko julkisesti kaikkien nähtäville laittaa omia tietoja syntymäajoista ja paikoista. Wink

Kiitollisin mielin ja mielenkiinnolla oottelen yyveetä, jos jollain on halua ja aikaa tulkita mun karttaa? Smiley

Enkö mä ole sulle näistä puhunut? Sulla oli se DC härässä ja venus eli naisihanne kaloissa.

KV, juuri noin se menee, eli miehillä  venus kuvaa naisihannetta.

Se ei myöskään ole niin yksiselitteistä että se naisen  aurinko on Kaloissa, vaan että naisessa on kalamaisia piirteitä, esim. taiteellisuutta, luovuutta, herkkyyttä yms. Itse  aurinko voi olla muukin.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #24 : 13.10.2011 22:32:53 »


Koska sulla 1. mies on koettu niin 2. mies osuu sulla Oinaaseen, niin seuraava voisi olla joko Oinas tai ainakin sellainen reipas, mutkaton kaveri. Proge kuu liikkuu Veskarissa eli voipi olla myös  vesimies, mutta jollain lailla oinastyyppinen...  mutta intohimoinen.


Tästä vielä jäin ihmettelemään, että miten tämä oinas näkyy kartallani? Onko ideana laskea merkkejä dc:ltä;  kalat 1. mies,  oinas 2. mies,  harka 3. mies ? Huh

Tuo  mars skorpioni varmaan liittyy myös siihen, että miehillä voimakas  mars/ pluto kartallaan. Nimittäin sekä exällä että oinas-miehellä on kartallaan  mars oinas aspect_opp pluto. Exällä  pluto aspect_con askendentti ja oinaalla (suurella todennäköisyydellä)  pluto aspect_con keskitaivas.
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #25 : 14.10.2011 14:37:16 »

No, ainakin mulla siellä vitoshuoneessa möllöttää  chiron ja  harka, ja on tosiaan ollu sellanen kevyt, hoitava laastarointisuhde härän kanssa...onpas suoraviivasta tosiaan jos se noin on  Grin
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #26 : 14.10.2011 19:26:09 »

Ja ihan OT:ksi nyt vedän, mutta missä ja milloin ne pikkujoulut on?


Ps. mun elämässä ei ole ollut yhtään veskaria eikä kaurista (DC  vesimiesmars kauris ), mutta useampi rapu ja jousimies, jopa kaksonen sekä skorpioni.

 :Smiley

Mielestäni olin sulle jo eilen vastaamassa mutta vastaus taisi kadota jonnekin... ?

Mutta noista pikkujouluista: Mitään varsinaisia ei olla varmaan tänä vuonna järjestämässä, mutta olemme kaveriporukalla lähdössä hieman sentyyppistä juhlistamaan. Voin laittaa sulle yv:nä päivän ja kerron mitä olemme suunnitelleet. Olet tervetullut mukaan jos päivä sopii.

Noista miehistä. Jos DC on Veskarissa ja  mars Kauriissa niin voisiko olla että yleisesti kaipaat kumppanilta esim. jalat maassa -asennetta ja järkevyyttä ( Kauris) mutta samalla uudistusmielistä ajattelua ja älykkyyttä? Aurinkomerkkihän voi olla sitten tosiaan joku muu.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #27 : 14.10.2011 19:31:32 »

Njaahas, mulla on  mars  rapu  :Smiley
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #28 : 14.10.2011 19:35:18 »

Itseäni olen vähän ihmetellyt, kun välillä tuntuu että nuo kaikki omat merkit tuntuu olevan jotenkin niin ristiriidassa keskenään, tai sitten en vaan muuten aina ihan kaikkea heti tajuakaan. Kieltämättä kyllä taiteellisuus kiinnostaa muakin, että miksei sitten kumppanissakin samoja piirteitä arvostaisi, kun liialliset rutiinit varmaan puuduttaisi ja tappaisi ne loputkin tunteet siinä suhteessa.

Sulla kun DC on Härässä niin voihan se olla että sinun kumppaniksi valikoituu sitten sellainen maalaisjärkeä omaava nainen joka palauttaa sut maanpinnalle tarvittaessa? Voihan se olla sellainen taiteellinen realisti.  Wink

Ainakin jos nyt taas otetaan esimerkki, niin Ravulla on  venus Leijonassa ja vaikka minä en ole  aurinko leijona niin omaan kuitenkn sellaisia ominaisuuksia (vahvan 5. huoneeni ansiosta varmaan) että ne jutut paistoivat minusta läpi kun Rapu minuun ihastui.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #29 : 14.10.2011 20:46:39 »

Tästä vielä jäin ihmettelemään, että miten tämä oinas näkyy kartallani? Onko ideana laskea merkkejä dc:ltä;  kalat 1. mies,  oinas 2. mies,  harka 3. mies ? Huh

Käytin tuossa sellaista logiikkaa että DC olisi 1. avioliitto (tai avoliitto), ja sinun kohdallasi tosiaan se menisi Kalojen alkuun. 2. avioliitto taas näkyy 9. huoneen kärjen merkissä (joka sulla on siis se Oinas). 3.liitto taas on sitten 11. huoneen kärki.

Tosin tuossa kun yöllä mietiskelin näitä niin ei se huoneen kärki välttämättä kuvaa sitä kumppania vaan ehkä paremmin avioliittoa (tai suhdetta).  Esim. itselläni 7. huoneen kärki (=1.liitto) Kauriissa, ja joo, eka mies oli Kauris, mutta Kauriin hallitsija  saturnus oli vahvasti pelissa eli koko suhdetta kuvasi vahvasti  saturnus. Sitten 9. huoneen kärki on mulla  vesimies, ja toinen kumppani ei ole  vesimies mutta koska Veskarin hallitsija  uranus liittyy esim. yllätyksiin niin siitähän tässä on kyse. Tavattiin keskellä työpäivää ja parin viikon seurustelun jälkeen päätettiin että naimisiin mennään (heti kun oma avioeroni on selvä) eli sellainen  uranus-maisuus tässä on mukana. Siis suhteessa, Rapuun en hirveesti tuota Uranusta henkilönä liitä.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: