Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuka tulee?  (Luettu 23007 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #30 : 14.10.2011 21:29:54 »

Njaahas, mulla on  mars  rapu  :Smiley

Onko miesihanteesi herkkä "koti-isi"? En kyllä itse ole paras analysoimaan Rapuja, ja herkkyyttä varmasti löytyy, mutta koviakin ne osaavat olla.

Sinun DC on Kaloissa eli taitteellisuutta ja herkkyyttä kyllä voisit miehessä kaivata, ja sellaista "sielujen sympatiaa"?
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #31 : 14.10.2011 22:43:57 »

Njaahas, mulla on  mars  rapu  :Smiley

Onko miesihanteesi herkkä "koti-isi"? En kyllä itse ole paras analysoimaan Rapuja, ja herkkyyttä varmasti löytyy, mutta koviakin ne osaavat olla.

Sinun DC on Kaloissa eli taitteellisuutta ja herkkyyttä kyllä voisit miehessä kaivata, ja sellaista "sielujen sympatiaa"?

Herkkyys ja se että viihtyy kotona(kin) ja perheen parissa on todellakin ominaisuus jota arvostan, sekä myös tuo taiteellisuus ja ehdottomasti "sielujen sympatia".  coolsmiley Sellainen henkinen, aito, syvällinen, luontoa ja kaikkea elämää kunnioittava mies olisi ihq.  Kiss
tallennettu
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173



Profiili
« Vastaus #32 : 15.10.2011 18:01:38 »

   Mistä sen nyt tietäisi, kuka seuraavaksi tulee? Toivottavasti ei tule kuin yksi ja on sitten se oikea smitten
   Minulla DC on  harka, taitaa olla 6 tai 7 huone.
   Eka aviomies oli  kauris
   Sitten suuri ihastus  neitsyt
   Seurustelu  kaksoset
   ja edelleen mielessä suuri ihastus: sama neitsyt

   Kenenkään kellonajoista ei ole tietoa, paitsi kaksonen oli suurella varmuudella nouseva  leijona

Terv. Iloinen lumikki  smitten
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #33 : 18.10.2011 15:27:56 »

Ja sen lisäksi katsoin proge kuu joka hänellä menee Oinaassa joten Oinaita voi tulla elämään...

Vihdoin löytyi joku astrologinen syy, miksi olen vesi- ja maaelementtipainotteisten miesten putken jälkeen ottanut miehen joka on
 askendentti jousimies  aurinko jousimies  kuu leijona  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars oinas
progekuu liikkuu jouskarissa..  Grin
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #34 : 18.10.2011 15:53:44 »

Alkoi kiinnostamaan.. voiko joku kattoa munkin karttaa, jotta mitä, kuka ja milloin? En suinkaan ole utelias, vain tiedonhaluinen Wink

 Cheesy Kyllikki

Niin sen verran vielä lisäisin, että kaksi aviomiestä on jo ollut, molemmat leijonia ja kolmatta odotellessa  angel
« Viimeksi muokattu: 19.10.2011 19:03:14 kirjoittanut Kyllikki6 » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #35 : 19.10.2011 15:04:43 »

Minä rupesin tässä pähkäilemään tuota  juno
Mulla se on  vesimies ja 2. huoneessa.

Sitten taas jos ajatellaan, että tämä suhde, jota tässä innolla odottelen (  Wink ), on se kolmas vakava suhde, niin sehän olisi sitten 11. huoneessa (?)
 Siellä on ihan tyhjää, mutta kun se kerran on  vesimies huone, ja  juno on siinä merkissä, niin voisiko tästä päätellä jotain?
 Huh Huh

Mun Junosta sanotaan näin:
Juno in Aquarius: You need a partner that's - well - different. They may be a genius, eccentric, or just plain insane (maybe all of the above). It may be the partnership that is different. Aquarius is a sign that is fanatic about independence and having enough space. A bi-costal marriage where the two people spend a good deal of time apart is a good situation for the Pallas in Aquarius individual.

Juno in the 2nd House: This is the house of money, possessions, and one's sense of self-worth. Marriage will likely bring an increase in the sense of self worth. They could also seek to get married to improve their sense of self worth, but of course that seldom works. In this case, they usually don't pick the best partner. They will tend to stay even in a bad marriage because divorce for them could be devastating. They could also marry for money or regard their marriage partner as a possession. On the other hand, they may literally be married to their possessions, spending most of their time accumulating more and more.

 kuu aspect_con juno :The attraction will be to emotional and nurturing partners, and domestic types. At least they will tend to be nurturing with the harmonious aspects

 merkurius aspect_sex juno : Well, your partner won't be quiet. Forget the silent type. Anyone who marries you will have to communicate, communicate, communicate. The harmonious aspects (conjunction, sextile and trine) indicate good communication between the two of you. It could also show that your ability to communicate improves with partnership.

 neptunus aspect_squ :juno:If you have a stressful aspect (conjunction, square, or opposition) between Juno and Neptune, please, PLEASE do not marry someone because you feel sorry for them or because you want to "save" them. Remember this magic number. If you do, you will never again have the problem of getting into a marriage for the wrong reasons. Please memorize it. It's 911. Dial that and have them taken away so they can be helped by a professional. Then, get into therapy yourself to cure your masochism.

 pluto aspect_kvi juno : Partners will tend to be intense and secretive. Sex can be volcanic. Pluto is the planet of extremes, death, and transformation. Either your power or that of your partner will be affected by marriage. One of you is likely to be transformed in some way. The harmonious aspects (sextile and trine) can bring out a strength you never thought you had. The stressful aspects (conjunction, square, and opposition) will bring out strength too, in the form of dictatorial attitudes and power struggles. One of you will try to dominate the other. The feelings towards the partner can easily go from "I love you" to "I hate you" to "I'm obsessed with you." Even if the two of you break up, this will be the partner you never forget (for better or worse).



Öö...ok.
Mitä näistä tulis?
Mun kumppanin tulis olla joku  luova hullu, ja ehkä yhteinen työ? Oma yritys tms.
Hellä ja hoivaava kaveri. Kauhee pälättäjä Cheesy
Neptunuksen  aspect_squ on  käyty jo läpi...
Ja plutoon on toi  kvinkunssi...en teidä miten se pitäs ajatella Huh

Aika paljon yhtäläisyyksiä siihen, mitä K-NRJ tuolla jo aiemmin povaili, vaikka ei ilmeisesti Junoa katsellutkaan?
tallennettu
andra
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5

rapu kauriissa


Profiili
« Vastaus #36 : 21.10.2011 16:24:14 »

Vau, täällähän on tietoa ja taitoa näistä asioista. Olen tainnut kysellä viimeksi n. 2007,ja sain hyviä vastauksia. 

Nyt on ihan uusi aika.

Olen tässä pohdiskellut kuun merkitystä parisuhteen ja läheisyyden kannalta ja kaikkea muutakin...

Yksi pitkä suhde  (takana) oli kuumerkiltään sama kuin minä,  vesimies . Ja nousumerkki oli sama kuin minulla eli  rapu .

Nyt harhailen, ja uuden miehen kanssa hankalaa, eikä oikeen tunnu oikeelta mikään. Hänellä on kuu leijonassa ja mm. venus kaksosissa.... nousua en tiedä, vaikka puoltoista vuotta tässä oltu...  Huh

KUmmatkin pitkät suhtet olleet  aurinko  harka ! Mutta onhan sielä muitaikin ihastuksia ja sellaisia ollut.

Mutta koen elämäni ja itseni tosi haastavaksi,olen depressiivinen ja kokoajan sillä kynnyksellä, että alkas jo se eheämpi elämä... Haluaisin löytää kumppanin, joka sopisi minulle oikeasti, eikä olisi sellasta oloa, että mitähän toi mun kanssa oikeen tekee...

Saisinko tietää myös kartastani noita juttuja ? Että mitä pitäisi osata katsoa... Tunnen hirveän harvat ihmiset edes mahdollisiksi, jos ketään, ja aina yhden kerrallaan. Kauris kun olen...

DC kauriissa 6. ja 7. huoneen välissä,  aurinko kauriissa, nouseva rapu 1.huoneessa,  mars  kalat 10.huone,  kuu  vesimies tosin lähellä  kalat 10.huoneessa, ja mitäs muuta ? Venus on   vesimies MC:n kohalla 9.huoneessa.  Mitä ne progressiiviset on ?

Osaisitko/haluaisitko sanoa mitään näistä ?

 smitten

tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #37 : 21.10.2011 17:19:54 »

Aika paljon yhtäläisyyksiä siihen, mitä K-NRJ tuolla jo aiemmin povaili, vaikka ei ilmeisesti Junoa katsellutkaan?

En katsellut Junoa koska itse en ole vielä löytänyt sen ja kumppanin väliltä yhteyttä.

Mutta katsoin Pääkkösen sivuilta: Juno Veskarissa: arvostaa vapautta ja yksilöllisyyttä mutta haluaa kytkeä elämänsä parisuhteeseen. On vapaa kokeilemaan uudenlaisia parisuhteen malleja, joissa yksilön roolimallit voivat olla päinvastaisia kuin perinteisesti. Jos yksilön vapaus kiistetään niin hän aloittaa taistelun vapatuakseen liitosta, epäluotettavuutta ja irrationaalista käytöstä alkaa ilmaantua.

Pääkköseltä myös Juno kakkosessa: materiaalisey arvot ja turvallisuuden tunne nousevat parisuhteen kantavimmaksi voimaksi. Keskinäinen riippumattomuus, edellyttäen kuitenkin kummankin tarpeiden huomioimista, on tärkeä osatekijä yhteensopivuudelle parisuhteessa. Pääkkönen ottaa esimerkiksi Elvis Presleyn Gracelandin.

Saatko tuosta mitään irti? Jokin yhteinen juttu jossa olette kuitenkin riippumattomia.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #38 : 21.10.2011 19:35:05 »



Mutta katsoin Pääkkösen sivuilta: Juno Veskarissa: arvostaa vapautta ja yksilöllisyyttä mutta haluaa kytkeä elämänsä parisuhteeseen. On vapaa kokeilemaan uudenlaisia parisuhteen malleja, joissa yksilön roolimallit voivat olla päinvastaisia kuin perinteisesti. Jos yksilön vapaus kiistetään niin hän aloittaa taistelun vapatuakseen liitosta, epäluotettavuutta ja irrationaalista käytöstä alkaa ilmaantua.

Pääkköseltä myös Juno kakkosessa: materiaalisey arvot ja turvallisuuden tunne nousevat parisuhteen kantavimmaksi voimaksi. Keskinäinen riippumattomuus, edellyttäen kuitenkin kummankin tarpeiden huomioimista, on tärkeä osatekijä yhteensopivuudelle parisuhteessa. Pääkkönen ottaa esimerkiksi Elvis Presleyn Gracelandin.


Tuon  juno vesimies allekirjoitan,  aurinko vesimies varmaan korostaa tätä vielä...
Mutta tuon 2. huoneen kanssa nousee sama ongelma kuin aina ( siellä on kaikenlaista ): Minä en ole kiinnostunut materiaalisista asioista kovin paljon, miten ihmeessä jostain sellaisesta voisi tulla parisuhteen kantava voima?
Yhteinen juttu jossa ollaan riippumattomia...no tulee mieleen se työ taas, mutta ansiotyö mitä ilmeisimmin? Ellei tuota sitten voisi ajatella suhteeseen yleisellä tasolla...sillä suhde, jossa ollaan riippumattomia mutta huomioidaan toistensa tarpeet, kuulostaa oikein hyvältä...äää.
Aika näyttänee Smiley
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #39 : 27.10.2011 22:07:34 »

Mulle ei sit taida tulla enää ketään...  Embarrassed

 buck2 Kyllikki
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #40 : 28.10.2011 22:04:44 »

Mulle ei sit taida tulla enää ketään...  Embarrassed

 buck2 Kyllikki

Ei mullekaan...  Undecided
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #41 : 28.10.2011 22:08:51 »

Johtuuko tää nyt perjantaista vai mistä? Ihme alakuloilua joka puolella! Niin paitsi Tiigriksellä oli vähän eri meininki Wink Mutta ikävä se oli silläkin...

Kyllä sieltä joku tulee! Sun tarvii vaan uskoa siihen  smitten
tallennettu
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371


Säh!


Profiili
« Vastaus #42 : 07.11.2011 13:55:49 »

Tuli tuota DC:tä mietittyä, kun minulla siellä on  rapu ja  mars, enkä tunne mielestäni kyllä minkäänlaista vetoa kyseisenlaisiin miehiin, melkein päinvastoin. Sittenpä tajusin, että nuo rapumaiset miehet tuntevat usein vetoa minuun - olen jopa epäillyt, onko minussa joku ihme nörtti-magneetti, joka kerää ihan vääränlaisia miehiä puoleeni tietämättäni.. Eli voisiko DC-merkki kertoa joillakin myös tästä puolesta, että minkälaiset ihmiset sinuun tuntevat vetoa, mutta sinä et välttämättä heihin?
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #43 : 09.11.2011 09:48:02 »

Hiphei..
Tuon Junon mäkin löysin skorpparista, mutta muuten nää hommat on aivan hepreaa  Tongue Jos joltain liikenis hetki katsomiseen?

 smitten Kyllikki
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: