Päätinpä tehdä tästä asiasta aiheen, kun en toista tällaista löytänyt. Olen kyllä tosin uusikin täällä, saapa nähdä osaanko tätä foorumia kuinka käyttää
Mutta tosiaan. Kävin tässä pari sunnuntaita takaperin kirkossa. Täytyy myöntää, etten siellä kauhean ahkerasti käy, vaikka kristitty olen ja uskon. Siellä saarnan kuullessani kyllä havahduin ja järkytyin!! Pappi kun puhui New Age ilmiöstä, tähtikarttojen tulkitsemisesta ym. tällaisesta, kuulemma "omahurskaudesta". Kaikki tarotit, ennustukset, ajatus siitä että itse omilla ajatuksillaan voi vaikuttaa, telepaita, kaikki tämä kuulemma aivan haihattelua. Kaikki mihin uskon. Tuntui, että on täysin mahdoton ajatus uskoa näihin, sekä Jumalaan yhtä aikaa. Kuulemma ne eivät edistä minua kristittynä tai ohjaa minua lähemmäs Jeesusta. (jotenkin näin siinä sanottiin). No,olen puhunut tästä asiasta isäni kanssa. Hän oli samaa mieltä, ettei tosiaankaa voi uskoa tuollaiseen 'soopaan' ja Jumalaan. Hmph. Ja tietysti kyse oli vielä siitä, kun minä olen vielä nuori ja tyhmä! No nuori minä olen, mutta en kai sentään tyhmä?
Nyt kysyn sitten teiltä, mitä mieltä te olette? Onko todellakin mahdotonta yhdistää nuo asiat ja Jumala? Kyllä tässä on nyt pieni pää aivan sekaisin! Kyllä minä kirkossa aivan säikähdin, kun tuollaisia 'totuuksia' kuuli!