Kysytkin vielä! Elämäni sitkeimpia, sekavampia ja raskaimpia jaksoja.
muistaakseni 2009 alkaen ja vielä tän vuoden alussa. Käväsi lähellä 27
, mutta ei se enää ollut sellaista ku aiemmin. Tosin mulla on nyt pluto oppositio proge aurinko ja se vasta rankkaa onkin. Ihan erilailla joten mennään siihen nepparijuttuun.
Sekavuutta siis. Työpaikalla ennenkokemattomia ongelmia, burn out, sairasloma ja työpaikan vaihto. Niin ja mulla ei ollu samanaikaisesti mitää rankkoja
transiitteja. Aurinko on mulla seiskassa joten minulle ennustettiin suhde alkoholistiin. Eräs astrologi siis. No siinä mielessä hyvä että kun on ollu sinkkuna yli 5 v niin vähäksi aikaa juoppokin kelpaa. Meillä oli mukavaa kaikin puolin mutta. Itseknin join sen transiitin aikana enemmän kuin norm.Minä siis olen lähes absolutisti joten vähäinen riittää. Mielialaongelmien takia jouduin lääkitykselle ja parhaat lääkkeet minulle olivat huumausaineiksi luokiteltavat. Niin että oikein
meininkä, ja minä siis varsin jämähtänyt härkätäti.
Asumistilannekin sekava mutta siitä syytän uranusta joka seikkailee neloshuoneessani. Tosin se meinaa majailla siellä niin kauan että en tiedä.
Mullistava kokemus, elämä tietyllä tavalla risaksi vaikka rahallisesti se ei ollut huono jakso. Tein poikkeavia juttuja. Kiinnostuin myös enemmän astrosta ja psykologiasta.