Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Neptunus neliö aurinko  (Luettu 4531 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Maa-akka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« : 19.10.2011 22:00:39 »

höh... ilmeisesti mokkula teki temput ja katkaisi yhteyden, ennen kuin kysymykseni ehti eetteriin...
Kysympä uudemman kerran...Miten kyseinen transiitti on vaikuttanut elämäänne?
Itsellä vaikuttanut mitä monimuotoisimmin lähes vuoden. Ja vaikuttaa vielä jonkin aikaa...
tallennettu
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 757



Profiili
« Vastaus #1 : 20.10.2011 07:01:09 »

Se voinee sumentaa näkemystäsi auktoriteeteistä.. Auktoriteetti voi "kadota"
(en meinaa kuolemaa) ja romantisoitua. Oma tahtosi voi sumentua, et oikein
enää yhtäkkiä tiedäkkää, mitä tahdot ja tahdon kadottaminen usein johtaa
itsensä tutkiskeluun, joka voi neliön alla olla turhauttavaa, jopa itsetuhoista.
Saapuu läjä haaveita, joista ei meinaa saada kunnolla kiinni. Ole varovainen
päihteiden kanssa. Inspiraatioiden, luovuuden ja idealistisuuden aikaa.

Riippuu tietysti sitten myös kartan muista osista Smiley
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Maa-akka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #2 : 01.11.2011 19:30:35 »

Kiitos  Smiley
Löytyisikö muita kokemuksia?
tallennettu
Laksmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 136



Profiili
« Vastaus #3 : 18.11.2011 16:39:05 »

Kysytkin vielä! Elämäni sitkeimpia, sekavampia ja raskaimpia jaksoja.  neptunus aspect_squ aurinko muistaakseni 2009 alkaen ja vielä tän vuoden alussa. Käväsi lähellä 27  harka  aurinko, mutta ei se enää ollut sellaista ku aiemmin. Tosin mulla on nyt pluto oppositio proge aurinko ja se vasta rankkaa onkin. Ihan erilailla joten mennään siihen nepparijuttuun.

Sekavuutta siis. Työpaikalla ennenkokemattomia ongelmia, burn out, sairasloma ja työpaikan vaihto. Niin ja mulla ei ollu samanaikaisesti mitää rankkoja  saturnus transiitteja. Aurinko on mulla seiskassa joten minulle ennustettiin suhde alkoholistiin. Eräs astrologi siis. No siinä mielessä hyvä että kun on ollu sinkkuna yli 5 v niin vähäksi aikaa juoppokin kelpaa. Meillä oli mukavaa kaikin puolin mutta. Itseknin join sen transiitin aikana enemmän kuin norm.Minä siis olen lähes absolutisti joten vähäinen riittää. Mielialaongelmien takia jouduin lääkitykselle ja parhaat lääkkeet minulle olivat huumausaineiksi luokiteltavat. Niin että oikein  neptunus meininkä, ja minä siis varsin jämähtänyt härkätäti. Wink

Asumistilannekin sekava mutta siitä syytän uranusta joka seikkailee neloshuoneessani. Tosin se meinaa majailla siellä niin kauan että en tiedä.

Mullistava kokemus, elämä tietyllä tavalla risaksi vaikka rahallisesti se ei ollut huono jakso. Tein poikkeavia juttuja. Kiinnostuin myös enemmän astrosta ja psykologiasta.
tallennettu
Maa-akka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #4 : 02.12.2011 16:59:10 »

Kiitos vastauksesta!

Kuulostaa niiiiiiiin tutulta. En äkkiseltään keksi mitään elämän osa-aluetta, jossa ei olisi viimeisen vuoden aikana rytissyt ja niin maan perusteellisesti. Ja lunta tupaan (eli nepparia nassuun) tulee vielä tammikuussa. Mielenkiinnolla odotan mitä tuleman pitää. Tosin en tiedä, yllätynkö enää mistään näiden viime aikaisten kokemusten jälkeen...

"No siinä mielessä hyvä että kun on ollu sinkkuna yli 5 v niin vähäksi aikaa juoppokin kelpaa."  2funny (saihan tässä kohtaa nauraa, saihan).

Ja kyllä, myös minä olen tämän vaiheen aikana selvitellyt elämääni astrologian kautta.
tallennettu
Laksmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 136



Profiili
« Vastaus #5 : 20.02.2012 13:03:46 »

saa nauraa Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: