Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Auringonlasku?  (Luettu 3359 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Mystery Woman
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 21.10.2011 17:01:27 »

Kuka osaa kertoa mitä auringon lasku tarkoittaa astrologisesti? Kävin astrologin luona ja hän sanoi kertoessani aika haasteellisista viime vuosista, että tässä tapahtui auringon lasku. Onko muistamani termi oikein vai onko sille joku muu nimi?  Kiss
tallennettu

Aurinko vaaka, Kuu neitsyt, Asc Skorpioni
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 22.10.2011 17:17:22 »

Öh, minulla tulee vain mieleen, että Aurinko olisi siirtynyt progressiivisesti laskumerkille, mutta se ei ole todennäköistä kun Aurinkosi on Vaa´assa ja nousu Skorpionissa.

Mutta muuten Auringonlaskun aikoihin syntynyt henkilö saa syntymäkartalleen Auringon n. 7. huonen kärjen seutuville, mikä symboloi läheisiä ihmissuhteita, suhdetoimintaa, oikeudenmukaisuutta  ja avoimia vihollisia.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Mystery Woman
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 24.10.2011 16:57:18 »

Tuo  kuulostaa ihan samalta kuin mistä minulle kerrottiin.  Wink Aikaan liittyi ihmissuhteiden päättymisiä ja uudelleen arviointia. Osa heistä on nyt palannut takaisin muutaman vuoden paussin jälkeen.  smitten

Öh, minulla tulee vain mieleen, että Aurinko olisi siirtynyt progressiivisesti laskumerkille, mutta se ei ole todennäköistä kun Aurinkosi on Vaa´assa ja nousu Skorpionissa.

Mutta muuten Auringonlaskun aikoihin syntynyt henkilö saa syntymäkartalleen Auringon n. 7. huonen kärjen seutuville, mikä symboloi läheisiä ihmissuhteita, suhdetoimintaa, oikeudenmukaisuutta  ja avoimia vihollisia.
tallennettu

Aurinko vaaka, Kuu neitsyt, Asc Skorpioni
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: