Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Meillä tais käydä enkeli  (Luettu 2929 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« : 26.10.2011 18:17:22 »

Olin justiinsa katsomassa enkeliviestiä, kun alko kuulua ihmeellinen kilinä....paikallistettiin ääni pesuhuoneeseen, ja arvatkaa mikä siellä helisi  Grin

Semmonen metallinen pyykkiteline; tidättehän? Se oli laitettu kasaan pesukoneen viereen könöttämään, ja siinä se helisi niin kuin harppu ikään  Grin
Minusta se ei liikkunut, vaikka katsoin tarkkaan, ja poika koskettikin sitä pimahtanutta hökötintä, mutta se jatkoi heilnäänsä  smitten
Tuli hyvä ja lämmin olo  Smiley

Niin ja se enkeliviesti oli sitten kun sen luin,
että pitäis iloita ja nauraa smitten

Ja nyt just se kutittaa mua niskasta...

Muistaako kukaan kun epäilin niitä ketjukirje - enkeleitä tuolla yhdessä ketjussa pari päivää sitten? Että eikö ne voi tulla, ihan noin vaan, jos joku haluaa? Cheesy
Mahtavatkohan liityä toisiinsa? :Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 26.10.2011 19:16:00 »

Äsken kävi tuulahdus, ja ovelta kuului ääni...kävin katsomassa, että jätinkö sen auki, niin kiinni se oli.
Taisivat enkelivieraat läksiä.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 26.10.2011 19:50:21 »

Onneksi oltiin pojan kanssa molemmat sitä tuijottamassa, muuten olisin kyllä epäilly että päässä vaan kilisee  Wink

Mun mielestäni enkulit olisivat kyllä voineet soitella ennemmin vaikka kitaraa...vai halusivatko samalla muistuttaa mua kasvavasta pyykkivuoresta tuolla pesuhuoneessa  Grin  Wink
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: