Mun 1.huoneen
on oppositiossa toisen pojan retro
ja toisen saturnukseen, tytön kanssa on tää kuunsomukontakti.
Minä tosiaan olen vahva, selviytyjä, itsenäinen ja omillani toimeen tuleva. Ilmeisesti tässä on semmoista oppia, joita lasteni on tarpeen minulta saada. Millä elämänalueella, sitä kannattanee sitten pähkiä merkkisijaintien ja kyseessä olevien huoneiden kohdalla?
Onnettomuusalttius pitää paikkansa, ja sekin, ettei koskaan käy niin pahasti kuin oikeastaan pitäisi.
Tämä voisi koskea myös kaikenmaailman sähläystä, asioiden hajottamista ja hukkaamista?
AD/HD kuvio ?
Eli tuo
meidän kartallamme on ihan huomionarvoisa juttu. En kyllä tiedä, vähentäisikö jonkun aspektin yleisyys sen huomioarvoa sinällään?
Tällainen Uranus-Jupiter -tyyppi ei pidä siitä, että häntä yritetään pistää mihinkään muottiin ja jos sellaista yritetään, hän ottaa normaalisti hatkat. Jos hatkojen ottaminen ei niin vain onnistu, niin sitten hän ryhtyy kapinaan ja saa siihen yleensä mukaan myös koko joukon samassa tilanteessa olevia ihmisiä (=vallankumous!).
Tuo pitää tasan paikkansa...ja olisi minun syytä muistaa tämä tyttärenikin kohdalla!
No niin, minä olen viimeaikoina ollutkin sitä mieltä, että Suomi tarvitsisi vallankumousta...jos me tytön kasvettua sitten pistetään muiden uranus-jupiter tyyppien kanssa pystyyn vallanvaihto täällä, ja saadaan kaikki kynnellekykenevät vielä mukaan
Ja luotetaan jupiterin tuomaan onneen