Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Lasten kartat / äidin kartta  (Luettu 6394 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« : 27.10.2011 22:00:39 »

Tein tuolla astro.comissa synastria-kartat ja sieltä löyty kaikenlaista...
mutta mitähän ne mahtavat tarkoittaa? Shocked
Voisiko joku kiltti kertoa, jos tästä saa mitään selvää.....

Tyttäreni kanssa löytyy
täsmällinen mun  pluto  aspect_con tytön  mars
Lähentelee mun MC:tä 10., tytön 1.huoneessa. merkki on  vaaka
Tää härdelli tekee aspektin mun kuunsolmulle.

asteen heitolla mun  saturnus  aspect_con tytön  venus
merkki on  skorpioni, mulla 10.huone, tytöllä 2.

Mun  saturnus ja  pluto perääntyy.

Tytön  pluto istuu suoraa mun kuunsolmua vastapäätä kauriissa( tää siis kai mun noususolmu? )

Tytön solmu ja mun  pallas on yhtymässä mun 1.huoneessa, tytön 3.huoneessa. merkki  kauris

Tytön  neptunus  aspect_con chiron istahtaa tasan mun  aurinko merkki  vesimies
Tytöllä noi molemmat perääntyy.

Sit sen perääntyvä urkki ja saturnus osuu mun  kuu vesta  aspect_con.

Sit tytön  kuu istuu tasan mun  askendentti, jolle tekee 8asteen yhtymän  uranus aspect_con jupiter (0)

^Tuohon härdelliin osuu muuten mun kaikkien lasten kuut jonkinmoisella aspektilla.
Kahella muulla oli pelottavia yhteyksiä mun lilith ceres  merkurius sekamelskaan,  vesta ja  saturnus  aspect_opp mun  pallas ja vaikka mitä,
mutta tää mun ja tyttären kartta oli jotenkin voimakas...tai enhän minä tiedä? Onko siinä silleen mitään epätavallista kun on äidistä ja tyttärestä kyse? Karmaa on vissisti iso kasa ainakin!






« Viimeksi muokattu: 27.10.2011 22:07:58 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 27.10.2011 23:42:52 »

Tyttäresi syntymä lienee muuttanut elämääsi ja vastaavasti sinulla on vakauttava ja arvoihin liittyvä vaikutus tyttäreesi... Paljon riippuu minkä ikäinen tytär on ja miltä yhdistelmä kartat näyttävät eli mitkä Huoneet ovat osallisina.  pluto aspect_con mars oliko sektio tai lapsi   lapsi  oinas..?

Jos lapsi on alle 25 -vuotias nämä viittaavat erittäin vahvaan ja hallitsevaan vanhempi-lapsi kontaktiin... pelkästään tietojen perusteella ja karttoja näkemättä ei voi oikeastaan sanoa tätä enempää...
tallennettu

Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #2 : 28.10.2011 09:20:24 »

http://www.astro.com/tmpd/ccdofileiSTeop-u1316425018/astro_61gw_01_04_aiti_tytar.22219.7147.gif?8270

Tuossa on synastria kartta, mikäli se nyt sitten onnistui tuohon tulemaan. Eilen ei onnistunut mitenkään   Undecided

Nyt löysin sieltä kaikkea muutakin jännää, ainakin muutaman opposition, joita en eilen katsellut jostain syystä ollenkaan Huh

Ei ollut sektio eikä  oinas...mutta liittyisikö tähän se, että tyttö enen kuin synnytys alkoi muljahti kyljeltä toiselle mahassa, ja ilmeisesti siinä kiepautti napanuoran kaulansa ympärille, ja sen tietää että se aiheutti kaikenlaista kriittistä.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 28.10.2011 10:30:26 »

Pistitkö muuten sen merkille, että myös tytöllä on kartallaan jupiter uranus-yhtymä, joka tekee yhtymän sinun Kuullesi? Eli kuvio toistuu molempiin suuntiin. Perityvänä aspektina näyttää olevan myös  venus mars-yhtymä. Kuunsolmut näyttävät olevan päittäin, siis yläsolmut vastamerkeissä.

Tuon kummallakin olevan Uranus-Jupiter -yhtymän liitän toisaalta levottomuuteen ja vapaudenkaipuuseen, mutta myös voimakkaaseen tiedonjanoon. Monilla opettajilla kyseinen kaksikko komeilee askendentilla. Parhaimmillaan voitte opettaa toinen toisianne, lapsen luontaiset vahvuudet ovat siellä, missä äidin kehityssuunta ja toisin päin. Yhteentörmäyksiäkin näistä voidaan saada aikaiseksi ja auktoriteetin haastaminen kuuluu tytöllä varmasti vahvasti kuvioon jossain vaiheessa (uhmaikä, teini-ikä). Jos olet matkustelevaa sorttia, kuten näillä kuvioilla voisi kuvitella, niin lapsi lähtee kyllä näppärästi mukaan, ellet sitten kaipaa vapautta tulla ja mennä ihan omin päin. Aurinko-Vesimies antaa mielellään kasvatusvastuuta myös lapsen isälle, tädeille, sedille ja isovanhemmille.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #4 : 28.10.2011 11:19:36 »

Hoksin sen juu...tytöllä ne perääntyvät molemmat, eli olisiko tässä hänellä joku karminen läksy sitten, jonka äiti jotenkin opettaa? Huone on 6. joten liittyneekö hällä sitten mahdollisesti työelämään...?

Minulla on kyllä aina ollut alituinen tiedonjano. Kun muilta lopuvat kysymykset, minulla on kymmenen lisää  Smiley Opettajaksi tosin olisin aivan liian kärsimätön, enkä pysty kiinnostumaan yksityiskohdista, hypin niiden yli suoraa lopputulemaan; tämä oli mm. matematiikassa ongelma. Sain aina oikeat vastaukset, mutta en oikein osannut sanoa, että miten siihen päädyin  idiot2

Minun tosiaan pitäisi kartan mukaan olla matkustelevainen, mutta en ole. Tosin olisin voinut valita senkin vaihtoehdon ratkaisevassa tienristeyksessä, mutta valitsin toisin. Toistaiseksi.
Tosin muuttoja on rutkasti, ja olen muutellut paikkakunnalta toisellekin monta kertaa...

 venus aspect_con mars on minulla ja kahdella lapsista. Mietinkin, että miten yleinen tuo yhtymä on?
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #5 : 28.10.2011 11:48:04 »

Venus-Mars -yhtymiä muodostuu noin kerran vuodessa, joten ei se mitenkään tavanomaista yleisempi aspekti ole.

Uranus-Jupiter -yhtymästä tulee mieleen myös tietynlainen onnettomuusalttius. Tuollaiset huolettomat, kärsimättömät ja suurpiirteiset ihmiset eivät aina muista katsoa eteensä ja heillehän sattuu ja tapahtuu. Silloin kun Jupiter on mukana kuvioissa, niin niistä onnettomuuksista yleensä selvitään lähes naarmuitta.

Tällainen Uranus-Jupiter -tyyppi ei pidä siitä, että häntä yritetään pistää mihinkään muottiin ja jos sellaista yritetään, hän ottaa normaalisti hatkat. Jos hatkojen ottaminen ei niin vain onnistu, niin sitten hän ryhtyy kapinaan ja saa siihen yleensä mukaan myös koko joukon samassa tilanteessa olevia ihmisiä (=vallankumous!).
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #6 : 28.10.2011 12:07:11 »

Mun 1.huoneen  pallas on oppositiossa toisen pojan retro vesta ja toisen saturnukseen, tytön kanssa on tää  kuunsomukontakti.

Minä tosiaan olen vahva, selviytyjä, itsenäinen ja omillani toimeen tuleva. Ilmeisesti tässä on semmoista oppia, joita lasteni on tarpeen minulta saada. Millä elämänalueella, sitä kannattanee sitten pähkiä merkkisijaintien ja kyseessä olevien huoneiden kohdalla?

Onnettomuusalttius pitää paikkansa, ja sekin, ettei koskaan käy niin pahasti kuin oikeastaan pitäisi.
Tämä voisi koskea myös kaikenmaailman sähläystä, asioiden hajottamista ja hukkaamista?
AD/HD kuvio ?
Eli tuo  venus mars meidän kartallamme on ihan huomionarvoisa juttu. En kyllä tiedä, vähentäisikö jonkun aspektin yleisyys sen huomioarvoa sinällään?  Huh


Tällainen Uranus-Jupiter -tyyppi ei pidä siitä, että häntä yritetään pistää mihinkään muottiin ja jos sellaista yritetään, hän ottaa normaalisti hatkat. Jos hatkojen ottaminen ei niin vain onnistu, niin sitten hän ryhtyy kapinaan ja saa siihen yleensä mukaan myös koko joukon samassa tilanteessa olevia ihmisiä (=vallankumous!).

Tuo pitää tasan paikkansa...ja olisi minun syytä muistaa tämä tyttärenikin kohdalla!

No niin, minä olen viimeaikoina ollutkin sitä mieltä, että Suomi tarvitsisi vallankumousta...jos me tytön kasvettua sitten pistetään muiden uranus-jupiter tyyppien kanssa pystyyn vallanvaihto täällä, ja saadaan kaikki kynnellekykenevät vielä mukaan Cheesy Ja luotetaan jupiterin tuomaan onneen  coolsmiley  Tongue
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #7 : 28.10.2011 12:53:38 »

Sitten tää ruuhkapiste:
Lilith  aspect_con ceres  kauris   aspect_con  merkurius vesimies.
Kaikki huoneessa kaksi.
Miten tämä toimii?

Tuo on vahvan oloisesti aspektoitunut  kahden lapsen kanssa, joskaan ei tytön.
Omalla kartalla se tekee aspektia ainakin retroplutolle ja MC.lle.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #8 : 30.10.2011 16:56:31 »

Ettei tuo tyttären  jupiter aspect_con uranus 6.  liittyisi jotenkin terveyteen? 
Joku karminen sairaus? Undecided 
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: