Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikä aiheuttaisi avautumista?  (Luettu 4585 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« : 30.10.2011 13:42:07 »

Eli mulla on taas uusi kysymys Smiley

Minkälainen aspekti, merkin sijainti tai joku olisi omiaan aiheuttamaan sen, että toiset ihmiset; vaikkapa ihan ventovieraat, kokevat helpoksi avautua henkilölle? Siis kertovat kaikki syvimmät ja kipeimmät asiansa tuosta noin vaan...ikäänkuin ihmisillä olisi suorastaan tarve purkautua juuri minulle.
Kenties  aurinko vesimies ja  askendentti jousimies?

Muita joilla sama "vaiva?#
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #1 : 30.10.2011 14:18:07 »

Minulle ovat monet avautuneet, ja pidän siitä, mutta olen kokenut sen enemmänkin heidän omasta persoonastaan johtuvaksi, ei minusta johtuvaksi. Toiset haluavat avautua, ja eivät minulle kaikki ihmiset avaudu kuitenkaan. Myös vaikutusta voi olla joillain mielialalääkityksillä, jotka pienentävät kynnystä avautumiseen.

Ehkä merkitystä on sillä kuinka vastaanottavaiselta vaikuttaa, siis  kalat esimerkiksi, tai kuinka ystävällinen ja sosiaalinen on, joihin taas tuo jouskari ja vesimies voisivat olla. Myös luonteesta huokuva voima voi houkuttaa avautumaan tai jopa tukeutumaan, siis nyt kyseessä  oinas ym.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #2 : 30.10.2011 14:33:11 »

Minulle ovat monet avautuneet, ja pidän siitä, mutta olen kokenut sen enemmänkin heidän omasta persoonastaan johtuvaksi, ei minusta johtuvaksi. Toiset haluavat avautua, ja eivät minulle kaikki ihmiset avaudu kuitenkaan. Myös vaikutusta voi olla joillain mielialalääkityksillä, jotka pienentävät kynnystä avautumiseen.

Ehkä merkitystä on sillä kuinka vastaanottavaiselta vaikuttaa, siis  kalat esimerkiksi, tai kuinka ystävällinen ja sosiaalinen on, joihin taas tuo jouskari ja vesimies voisivat olla. Myös luonteesta huokuva voima voi houkuttaa avautumaan tai jopa tukeutumaan, siis nyt kyseessä  oinas ym.

No  venus kalat ja  kuu oinas.

Olen kuulut muutaman kerran, että minusta ihan huokuu voimaa... Siltä se useimmiten tuntuukin, että kurjuutensa kuilussa olevat ihmiset tulevat hakemaan tukea ja apua...juuri eronneet, syöpäpotilaat, HIV-positiiviset, alkkarit...muutama suhdekin on tainnut saada alkunsa tälläisestä asetelmasta, että minuun halutaan tukeutua.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #3 : 30.10.2011 14:43:34 »

Isäni on  askendentti skorpioni , aurinko merkurius venus oinas , kuu mars jousimies , ja hän on kanssa kaikkien ihmisten tukipilari ja vetänyt tällaista kaikkea puoleensa. Hänen persoonassaan ei noin ensinäkemältä mitään pehmeää ole, eli enemmän jostain sisäisestä voimasta tuo veto on kiinni.

Ehkä siis tapa jolla kaloille kuin oinaille avaudutaan on erilainen?



muok. tuo venus kaloissa asetelma aika pitkälti on jo kuvaamasi kaltainen. Kun sitten vielä yhdistetään se että et ole ihan joka tuulesta kaatuva höyhen, niin edellytykset vain voimistuvat.
« Viimeksi muokattu: 30.10.2011 14:45:18 kirjoittanut Ave^^ » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #4 : 30.10.2011 15:13:49 »

Mielenkiintoista.
Eli toisten voimaan koetetaan nojautua.
Hohtaako se sitten apua kaipaaville, että tuolla on niin vahva olkapää  oinas, että jaksaisi ehkä kantaa minukin murheeni, eikä turhaan tuomitse  jousimies, ja saan myötätuntoa  kalat osakseni...?
Kaikki eivät välttämättä halua sen kummemmin  myötätuntoa, vain vaan purkaa jollekin sitä murhetta...
tallennettu
huhtikuinen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73


Elämäni vaikein ihminen - olen minä itse


Profiili
« Vastaus #5 : 09.11.2011 14:14:09 »

Alla näkyy merkkini.
Olen miettinyt voiko  kuu kalat olla herkistävä tekijä, oinastakin on paljon. Olen kuitenkin vuosien
saatossa alkanut suojautua näiltä tuntemuksilta oman herkkyyteni takia, väsyn ja rasitun kun suhtaudun
vakavasti ihmisten murheisiin. Omat vaikeat ja vakavatkin sairaudet ehkä opettaneet tuntemaan rajani.
tallennettu

Aurinko-härkä h2, kuu-kalat h1, nousu-kauris, merkurius-oinas h1; venus-oinas h2, rx-mars-skorpioni h8. Muita: jupiter-oinas h2, uranus-rapu h6, rx-pluto-leijona ja rx-saturnus-vaaka h7, rx-neptunus-vaaka h8, rx-chiron-kauris h12. MC-jousimies
Sininen Resonoiva Yö, Vesilohikäärme
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #6 : 11.11.2011 09:00:45 »

Sama vika. En tiedä onko se nousevan ravun pehmeä naama joka houkuttelee luokseen murheellisia ja haavoittuneita? Vai onko se kartallani olevat neptunuksen kolmiot (empatiaa) kuulle, auringolle, venukselle ja marsille? Vai onko se minusta kumpuava "voima" joka saa ihmiset uskomaan, että tähän on hyvä nojata; oinaassa aurinko, kuu, venus ja mars ja pluton oppositiot ja saturnuksen oppositiot, joka kai aikaan saa muille mielikuvan "sitkeästä pirulaisesta joka ei kaadu millään" Cheesy

En osaa sanoa  Smiley
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #7 : 11.11.2011 19:38:59 »

Tunnen vähemmän nais-Oinaita, mutta miesaineiston perusteella väittäisin, että ei se Oinaus ainakaan houkuttele tilittämän itseään. Mies-Oinaat kun ovat pääsääntöisesti maailman huonoimpia kuuntelijoita, yhtä hyvin voisi tilittää seinille.  Grin vesielementin AC (miksei myös DC), Kuu vesimerkissä tai akselilla (mieluiten AC-DC-akselilla) ja Neptunus AC:lla voisivat olla herkistää tällaiselle "kaatopaikkana" ololle. Vaaka-nousuisetkin ovat helposti lähestyttäviä, ja luulisi heilläkin olevan kokemusta tilittäjistä.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #8 : 11.11.2011 19:52:44 »

 neptunus 1.huoneessa kenties?  aspect_squ kuu  mars venus  aspect_sex aurinko ja  saturnus...
On siellä myöskin  pallas joka voisi tuoda sitä voiman tuntua...?
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: