Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä tarkoittaa jos jotkin huoneet ovat tyhjiä?  (Luettu 13470 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
täysikuu
Astroholisti

Elämä on seikkailu

Profiili
« Vastaus #15 : 19.02.2006 20:17:23 »

Hei Pallaskissa

No minun oinaat ja vaaka selittyyvätkin sitten juuri niin. Tyttäreni on vaaka, ja oppi tulee sieltä....... angel
Kaveripiiriin on nyt lapsuuden jälkeen tullut oinaita.......
Kyllä tää toimii Cheesy
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #16 : 19.02.2006 20:43:45 »

Hei Rakkauden Enkeli !!! Minulla on tyhjänä juuri samat huoneet ja vähän aikaa sitten juuri kyselin että onko sillä missä tyhjän huoneen kärki on merkitystä.Sain siihen ihan hyviä vastauksia joten lueppas sieltä ne .En muista otsikkoa tarkasti vaikka siitä ei varmaan oo ku pari päivää aikaa, mutta otsikossa mainitaan kuitenkin huoneiden kärjet  :idiot2:Otsikko on HUONEIDEN KÄRKIEN MERKITYS HuhHuhHuh?   smitten

Kiitos paljon Taiska!  smitten angel
tallennettu
on se niin väärin
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #17 : 20.02.2006 14:54:03 »

heh..se tarkoittaa,ettei sulla OLE niissä huoneissa mitään mikä merkitsisi...
tallennettu
sinima
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #18 : 20.02.2006 18:02:57 »

Pallaskissan huomio on mielenkiintoinen. Minulla on kartallani tyhjä pari leijona-vesimies (on leijonassa kuitenkin Juno), 3 ja 9 -huoneissa. Lapseni ovat nousuvesimiehiä, joilla on lisäksi vesimiestä ja leijonaa kartoillaan aika runsaasti. Ex-mieheni on vesimies, parhaat ja pitkäaikaisimmat ystäväni ovat vesimiehiä - itse asiassa elämässäni on aina ollut vesimiehiä.

Mutta minulle vesimiehet sopivat ainoastaan ystäviksi, eivät seurustelukumppaneiksi. Ehkä pitäisi löytää leijonamies...
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #19 : 21.02.2006 14:36:56 »

heh..se tarkoittaa,ettei sulla OLE niissä huoneissa mitään mikä merkitsisi...

No ei se voi kyllä tuota tarkoittaa.  Huh Ainakaan huoneen 4 kohdalla johon Sepon sisäinen soturi tukinnan mukaan kuuluu: syvin alitajunta, koti, perhe ja turvallisuus. Ne kaikki ovat minulle erittäin tärkeitä.
tallennettu
on se niin väärin
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #20 : 22.02.2006 12:18:43 »

mulla kun ei ole esim.härässä mitään niin turha minusta on härän piirteitä etsiä,paitsi että härkä naiset on kauniita..no,tulihan se..
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #21 : 24.02.2006 22:30:45 »

2funny  coolsmiley Kiss  2funny
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #22 : 25.02.2006 00:04:59 »

No niin,löytyyhän näihin ihmetykseni aiheisiin vastauksia. Cheesy
Juuri eilen ystävän kanssa ihmettelimme kartallani olevia tyhjiä huoneita.

Minulla olivat 1.2.3.4.

Neljännen ymmärsi liittyvän kotiin ja perheeseen.Muitten selityksiä pitänee taas etsiä. Wink
tallennettu

Hilmatar
Satunnainen astroilija
*

Maailmojen Sillanrakentaja

Profiili
« Vastaus #23 : 27.03.2006 22:06:18 »

"- tyhjä merkki voi tarkoittaa sitä, että kyseisen alueen asia on jo opeteltu, varsinkin jos vastamerkissä ei ole mitään planeettaa, asteroidia tai merkityksellistä herkkää pistettä. Se voi tarkoittaa yhtälailla myös sitä, että sen merkin asiat tulevat vasta jossain myöhemmässä elämässä käsiteltäviksi tarkemmin.
tyhjä merkki , Esim. Aurinko Oinaassa ja Vaaka tyhjä, voi tarkoittaa myös sitä, että Oinaan omien voimien, oman energian käyttöön saantia ja toimintaa Vaaán symboloimassa sosiaalisessa arvomaailmassa ei ole mitään planeettaa auttamassa. Jos siellä olisi esim. Merkurius, toimintaa helpoittaisi kommunikaation helppous.
Jos yhteen merkkiin on paljon kerääntynyt Planeettoja ja vastamerkki on tyhjä, Esim kimppu Ravussa ja Kauriissa ei mitään - on Ravun symboloiman emotionaalisen "kuoren" merkitys erittäin suuri ja toiset koetaan esteeksi, rajoitteeksi, reagoidaan kaikken - kunnes tullaan sinuiksi Kauriin ja Saturnuksen symboloimien asioiden kanssa.
Aina ja kaikilta planeetoilta kannattaa tutkia myös vastamerkki, koska se antaa osviittaa polarisaation - vastakkainasettelun tasapainottumiselle ja sehän on syy miksi tänne synnytään !
"

Que? Miten tuohon nyt pitäisi suhtautua kun puolet kartasta on tyhjää? Siis kaikki planeetat yöpuolella... Että vaikeeta on koko elämä  laugh?

Toisessa ketjussa oli puhetta kartan painotuksien muuttumisesta elämän mittaan; tungen nyt tähän samaan kysymys/kommenttia siitäkin. Mun nouseva leijona oli erittäin näkyvä teini-ikään saakka. Siis olin oikea leijonan arkkityyppi, tungin joka näytelmään ja olin ensimmäisenä vieraillle tekemässä itseäni tykö. Nyt sitten olen .. jotain ihan muuta. Tuo mun aurinko-kauris pukkaa päälle vai miksi sosiaaliset tilanteet kammottaa   Tongue?
tallennettu

Aurinko paistaa viidenteen huoneeseen,
siellä rakkauden jumalatar kauriin päätä silittää,
siellä Merkurius Neptunusta halaa;
leijona nousee heitä suojelemaan.
Yötaivaalla kaikki planeetat näet,kuu valaisee skorpionin.
(Tulikäärmettä ärsyttää kun runo ontuu)
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: