"- tyhjä merkki voi tarkoittaa sitä, että kyseisen alueen asia on jo opeteltu, varsinkin jos vastamerkissä ei ole mitään planeettaa, asteroidia tai merkityksellistä herkkää pistettä. Se voi tarkoittaa yhtälailla myös sitä, että sen merkin asiat tulevat vasta jossain myöhemmässä elämässä käsiteltäviksi tarkemmin.
tyhjä merkki , Esim. Aurinko Oinaassa ja Vaaka tyhjä, voi tarkoittaa myös sitä, että Oinaan omien voimien, oman energian käyttöön saantia ja toimintaa Vaaán symboloimassa sosiaalisessa arvomaailmassa ei ole mitään planeettaa auttamassa. Jos siellä olisi esim. Merkurius, toimintaa helpoittaisi kommunikaation helppous.
Jos yhteen merkkiin on paljon kerääntynyt Planeettoja ja vastamerkki on tyhjä, Esim kimppu Ravussa ja Kauriissa ei mitään - on Ravun symboloiman emotionaalisen "kuoren" merkitys erittäin suuri ja toiset koetaan esteeksi, rajoitteeksi, reagoidaan kaikken - kunnes tullaan sinuiksi Kauriin ja Saturnuksen symboloimien asioiden kanssa.
Aina ja kaikilta planeetoilta kannattaa tutkia myös vastamerkki, koska se antaa osviittaa polarisaation - vastakkainasettelun tasapainottumiselle ja sehän on syy miksi tänne synnytään ! "
Que? Miten tuohon nyt pitäisi suhtautua kun puolet kartasta on tyhjää? Siis kaikki planeetat yöpuolella... Että vaikeeta on koko elämä ?
Toisessa ketjussa oli puhetta kartan painotuksien muuttumisesta elämän mittaan; tungen nyt tähän samaan kysymys/kommenttia siitäkin. Mun nouseva leijona oli erittäin näkyvä teini-ikään saakka. Siis olin oikea leijonan arkkityyppi, tungin joka näytelmään ja olin ensimmäisenä vieraillle tekemässä itseäni tykö. Nyt sitten olen .. jotain ihan muuta. Tuo mun aurinko-kauris pukkaa päälle vai miksi sosiaaliset tilanteet kammottaa ?