Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kuu kauris?  (Luettu 21047 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
eppana
Astroholisti

Profiili
« : 18.02.2006 16:44:52 »

millainen on kuu kauris? miten se vaikuttaa, jos aurinko on jousimies? Smiley
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Hansuli
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1 : 18.02.2006 16:51:56 »

Pitäisin itse kuun asemaa kauriissa melkein haastavimpana merkki aseman kuulle.

Kauris ottaa niin älyttömän tosissaan kaikki, ei puhu asioistaan (koska kuvittelee, että ne ei ketään kiinnosta ja jos puhuu niin ei puhu oikeista asioista oikeasti), loukkaantumiskynnys on tosi matalalla, suuttuu helposti ja kuvittelee, että toinen tarkoitti pahalla ja kun ei saa suutaan auki, niin on jo jonnin aikaa ehtinyt murjottamaan ennenkuin vihdoin uskaltautuu ja sit huomaakin, ettei kukaan oikeasti tarkoittanut pahalla.. get it?

Tunnekylmyyttä voi näkyä ja älytöntä analysointia kaikesta.. Rakkauselmässä vie paljon aikaa ennenkuin luottaa toiseen ja uskaltaa olla omaitsensä, myös vaarana, että uhraa "onnensa" parisuhteessa materian edelle, koska materia luo turvallisuutta.

Siinä kuukauris näin nopeasti koostettuna.
tallennettu

Aurinko kalat, AC leijona, kuu kauris, venus/merkurius vesimies, mars kaksonen
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 18.02.2006 17:39:47 »

Mieheni on kuu kauris ja tunnen erään toisenkin kuu kauris miehen. Molemmat voivat olla aikamoisia kivikasvoja ulospäin mutta sisältä herkkiä, sitä eivät vain halua näyttää muille. Saattavat myös olettaa kaikkien tietävän itsestään selvänä heidän tunteensa vaikka oikeasti kukaan ei ehkä tiedä mitä he edes ajattelevat. Eivät puhu tunteistaan kovin helposti, sellaisia jurottajia  Smiley
tallennettu
taiska
Astroholisti

Silmät ovat sielun peili :)!

Profiili
« Vastaus #3 : 18.02.2006 20:43:50 »

Itse olen kuu Kauris ja pakko sanoa, että vaikka puhun paljon ei minua taida oikeasti tuntea kukaan  Grin.Olen todella pidättyväinen itselle tärkeiden asioiden suhteen eikä se aina ole helppoa ja tunteiden ilmaisu onnistuu parhaiten lasten ja eläinten kanssa.Jotenkin vain tuntuu, että mitä nuista turhia hölisemään enkä edes pidä ajatuksesta, että joku tuntisi minut liian hyvin  :idiot2:Parhaiten minut tuntee mieheni, joka on oppinut "lukemaan" olemustani   smitten

Lisäysnäin myöhemmin, että ASC on  leijona ja itsekin tykkäsin nuorempana juhlimisesta/bilettämisestä, mutta nyt ei kiinnosta sitten niin yhtään  2funny
« Viimeksi muokattu: 02.10.2009 23:01:21 kirjoittanut taiska » tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
pluto
Kanta-astroilija

...miau...

Profiili
« Vastaus #4 : 18.02.2006 21:30:50 »

Täälläkin yksi kuu-kauris. Pikatulkinnassa Seppo sen hienosti kiteytti näin:

"Tunteesi ovat syviä kuin valtameri, mutta toiselle ihmiselle niiden laatu ei ihan helpolla selviä. Olet halutessasi varsinainen kivikasvo, jonka tunteista ei itse pirukaan ottaisi selvää. Sinulle riittää kun tiedät itse miltä sinusta tuntuu. Mitä niistä hölisemään."

Jotenkin tämä valtameri-vertaus kolahtaa. Pinnan alla on kilometreittäin vettä ja tapahtumaa vaikka millä mitalla, mutta pinta se vaan pysyy tyynenä.

Onneksi minäkin löysin miehen joka pystyy vähän arvailemaan fiiliksiäni. Sitä ennen oli aina jotenkin väärin ymmärretty olo.
tallennettu
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #5 : 20.02.2006 10:01:48 »

millainen on kuu kauris? miten se vaikuttaa, jos aurinko on jousimies? Smiley

Ystäväpiirissäni on yksi aurinko-Jouskari, jolla on kuu Kauriissa ja toinenkin, jonka syntymäpäivänä kuumerkki vaihtuu mutta veikkaisin Kaurista hänelläkin, vaikka hänen syntymäkellonaikaansa en tiedäkään. Molemmat ovat naisia. Näiden lisäksi löytyy aurinko-Vaaka, jonka kuu on Kauriissa. Jostain syystä siis heitä on kertynyt lähipiiriin enemmänkin, eikä varmaankaan vähiten siksi, että oma nousumerkkini on Kauris. Mikään tunteellinen hössötys ei siis luontaisesti vedä minua puoleensa ja tästä taitavat olla oivana esimerkkinä nämä kuu-Kauris-ystäväni. Smiley

Jos nyt etsin yhteisiä nimittäjiä mitkä voisin kuvitella Kauris-kuuhun liitettävän, niin ainakin syvimmät tunteensa he tosiaan pitävät itsellään, vaikka muuten ovat rohkeita ja reippaita naisihmisiä. Myöskin jokainen asuu edelleen lähellä lapsuudenkotiaan ja arvostaa varmasti pohjimmiltaan juuriaan, vaikka ovatkin myös matkustelleet. Tuon analysointitaipumuksen tunnistan erityisesti yhdessä, joka todellakin ottaa hyvin vakavasti muiden sanomiset. Myöskään kukaan heistä ei ole mikään pynttäytyjä, toki juhlimaan lähtiessään laittautuvat, mutta arkena (kuu) se Kauriin käytännöllinen tyyli ja meikittömyys on pop.

Jouskari-Kauris-yhdistelmä edustaa vierekkäisiä ja sikäli hyvin erilaisia merkkejä, joten Kauris-kuu Jouskarilla (etenkin naisella) varmasti viilentää rempseää Jousimies-vaikutelmaa ja tuo asiallisuutta. Yhdistelmä tuo haasteen sovittaa yhteen vapaudenkaipuu ja velvollisuudentunto. Esim. jokainen näistä em. ystävistäni on odottanut liki kolmekymppiseksi (Saturnuksen paluu...) ennen kuin perheenlisäystä on edes alettu miettiä.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Tuutikki
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #6 : 20.02.2006 11:42:22 »

Kuukauris ilmoittautuu mukaan keskusteluun ja väittää tämän kuumerkin olevan niin hallitseva itsellään että se peittää aurinko kaksosen piirteet alleen, paljon mieluummin olisin "vain" hölösuu kaksonen kuin tälläinen hiivatin analysoija ja muiden sanomisten pohdiskelija. Tilannettahan ei helpota nousu vaakuuteni  Grin Elämäni arvokkaimpia asioita on perheeni lisäksi tietoisuus että olen palannut sukuni sijoille, ja jatkan osaltani sukupolvien ketjua, täällä meitä tallusteli jo silloin kun nuo tulokkaat vielä kiipeilivät puissa  2funny siis tosi kaurista. Tuo vertaus valtamerestä on kyllä tosi kuin vesi, piruako täsä lirputella kun kerran pappikin sano sen aamenensa jo, eiks se sillä tullu selväks  2funny
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #7 : 30.09.2009 21:07:27 »

^ Nyt pitäisi kyllä koko kartta nähdä, että selviäisi koko sielunmaisema! Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Asterix
Vieras
« Vastaus #8 : 01.10.2009 01:48:52 »

Shocked

Nyt vasta löysin tämän ketjun ja olen aivan äimistynyt! Shocked
Veskarini on  kuu kauris ja tämä ketju selittääkin paljon! Grin 2funny

Hän ei sitten asioistaan puhu mitään ja syyttää aika ajoin minua siitä,
että puhun liikaa ja harkitsemattomasti muille tekemisistäni, elämästäni ja niin.

No... :Smiley Vastatakseni aloittajan kysymykseen, niin  kuu kauris on MÄKÄTTÄJÄ,
mitä tulee riitelyyn. buck2 tickedoff
Veskarini voi aivan hyvin, siis jos asiat eivät ole hyvin (HÄNEN mielestään),
kesken juuri romanttisinta hetkeä illallisella tai vaikka huiman rakastelun jälkeen
(siis niin minkä huiman  kuu kauris:lla..?)  uglystupid2 alkaa mäkättämään jostain viastani,
siis yleensä siitä liikaa ja harkitsemattomasti puhumisesta muille tai sitten jostain muusta
ja sitä vikaa löytyy aina
-kaikista muista.

Huomautan nyt tähän väliin, että minä toimin PR:ssa ja Kommunikaatiossa smiley6600
ja Veskari on juristi  Lips Sealed. Me olemme työskennelleet samalle yhtiölle, kunnes vaihdoin kilpailijalle.
So, me ei vieläkään sovita yhteen. Grin 2funny

Nyt viimeksi hän soitti minulle, että tulla hänen toimistolleen. No laittauduttuani oikein
seksikkääksi ja kauniiksi painelin toimistolle. Suhteellisen ok seksiä sen työpöydällä,
sohvalla ja niin, -ja jäimme lepäämään sohvalle, niin 1-2 min hiljaisuuden jälkeen
herra aloittaa mäkisemään harkitsemattomista puheistani sille ja tuolle (jälleen kerran!)
ja veti että; "Ilman tuota puhumistasi olisit täydellinen", johon minä, että;
"Ilman tuota ainaista valittamistasi, tunnelman pilaamistasi ja surkeaa seksiä olisit täydellinen"
ja loin sen pitkän ja läpitunkevan  askendentti skorpioni-katseeni ja nautin sen kiemurtelemisesta,
en sanonut enään mitään, puin ja lähdin.

En vastannut sen puheluihin, -itseasiassa, en ole vastannut hetkeen.
Ja vtut mä kenellekään täydelliseksi ala  Angry
ja muutenkin, -ollaan sitten puhumatta. Angry

tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #9 : 01.10.2009 17:26:16 »

2funny Ei totta! Cheesy Grin  kuu kauris ei pahemmin tee blah-blahta,
vaikka tuo sinun miehesi  aurinko merkurius kaksoset, kuten allekirjoittanut
ja vielä  askendentti kaksoset sen lisäksi! Shocked

Kolminkertainen  kaksoset!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Shocked
Jeesus maria....! Shocked

Meikäläinen on sosiaalinen  kuu vesimies, mikä sinä olet  kuu-merkiltäsi?

Tosin Veskarini on puhelimessa puhuja ja pälättää silloin kyllä ummet ja lammet.
Tänään hän soitti monta kertaa ja nyt taas on hyvä vaihe menossa
-tosin huomautti, kuinka hän tykkää, että olen ottanut etäisyyttä muihin liikaa puhuviin,
harkitsen enemmän, kenelle puhun ja mitä ja siistin elämäni juoruilijoista.

Tuli vähemmän töks-pöks, mutta kuitenkin se piti päästä sanomaan. Grin

« Viimeksi muokattu: 01.10.2009 17:29:29 kirjoittanut Sasha » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #10 : 01.10.2009 17:47:22 »

Joo, tämäkin kyllä puhuu kun on joukko ihmisiä kuuntelemassa  buck2 on seurueen pelle...
Kaksistaan se kyllä SAARNAA minulle, mutta vaikka on latino niin lirkuttelut jäivät aika vähille kun sai minut omakseen.  tickedoff

Sitten kun alan flirttailla muille, valittaa etten flirttaile hänelle  idiot2 uglystupid2

Minä olen kuu-vaaka  coolsmiley

Onko hän syntynyt -75 tuossa 30.5. paikkeilla?
Nimittäin minulla on myöskin saman  aurinko-merkin lisäksi samoin aspektoitunut  
merkurius,  mars, venus, saturnus, uranus, neptunus ja  jupiter  Shocked

Minulla on sama tapa, mitä enemmän yleisöä, sen parempi.   Tongue
Oikein olen elementissäni.. -kuten äitini sanoo samasta asiasta. Grin 2funny
Nim. perheen höpönassu

Kyllä tässä maailma on nyt menettänyt pari stand up-koomikkoa.. :Smiley

Tiedän monia  aurinko vaaka ja  kauris pareja, joten koska  kuu edustaa
ihmissuhteita, niin varmaan samalla tavalla..?

vaaka ja  kauris tykkää toisistaan ainakin siksi, että  vaaka omaa tyyliä (eri)asioissa,
jota taas  kauris ihailee ja haluaa itselleen, joten hyvä symbioosi jo näinkin. Smiley
« Viimeksi muokattu: 01.10.2009 17:50:46 kirjoittanut Sasha » tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #11 : 01.10.2009 18:32:48 »

Saturnalian miekkosella onkin Pluto siellä kolmoshuoneessa, eli kommunikaatiossa on selvästi mukana kontrolli, hallinta ja transformaatio. Tämä muuttaa erittäin paljon sitä peruskaksosmaisuutta. Lisäksi 12.huoneessa sekä Aurinko että Merkurius viittaa salamyhkäiseen, piilottelevaan kommunikaatioon - ei ollenkaan niin selkeää pulputusta kuin peruskaksoselta voisi olettaa.

Hänen Plutonsa osunee varmaankin Saturnalian Kuuhun, kontrollia, intohimoa. Kuu on hänellä huonosti aspektoitunut, oppositio rajoittavaan Saturnukseen ja neliö Jupiteriin, laajentaa tunteita, varmasti myös niitä negatiivisiakin.

Periaatteessa kyllä Vaaka ja Kauris on aika huono pari, tekevät neliön toisiinsa. Vaa'alle oleellista on sosiaaliset suhteet, meneminen, sosiaalinen "flirttailu" ja mielistelykin, kauneus ja harmonia kaikessa, Kauriille tärkeää on yhteiskunnalliset asiat, totuus, moraali, oikeudellisuus, rajoittaminen, yksinkertaisuus. Hyvin erilaisia energioita ja lisäksi molemmat haluavat johtaa. Eli kinaa tulee helposti...
« Viimeksi muokattu: 01.10.2009 18:34:38 kirjoittanut Ebenia » tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #12 : 01.10.2009 20:10:30 »

tänään keskustelin eräästä nuoresta kuukauriista kun kuulema pitää liikaa hauskaa.. niin että enpä tiedä missä sen kuukauriin ei-ilmaisun pitäisi näkyä tai jäykkyyden.. tai sitten asc Leo vaikuttaa enemmän.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #13 : 01.10.2009 21:59:24 »

Huh Mun mielestä on aivan eri asia bilettää ja bailata, höpöttää sitä ja tätä yleistä, kun esim. puhua miltä joku asia tuntuu tai mitä oikeasti jostain miettii  Wink
Kahden  kuu kauris avoukon jälkeen lukitsen vastaukseni  Grin Ja joo, kummatkin oli todella kovia bailaamaan, mutten usko että kukaan niitä oikeasti tuntee  buck2 idiot2
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Asterix
Vieras
« Vastaus #14 : 02.10.2009 14:35:13 »

Onko hän syntynyt -75 tuossa 30.5. paikkeilla?

on... parin päivän heitolla  Smiley
Lainaus

Kyllä tässä maailma on nyt menettänyt pari stand up-koomikkoa.. :Smiley
2funny

Lainaus
Tiedän monia  aurinko vaaka ja  kauris pareja, joten koska  kuu edustaa
ihmissuhteita, niin varmaan samalla tavalla..?

vaaka ja  kauris tykkää toisistaan ainakin siksi, että  vaaka omaa tyyliä (eri)asioissa,
jota taas  kauris ihailee ja haluaa itselleen, joten hyvä symbioosi jo näinkin. Smiley[/color]

Ainakin kauris ihailee oinasta, sillä siinä missä kauris pidättelee, oinas ilmaisee. Meillä on siis toisiltamme aika paljon opittavaa, sillä DC:ni on kauriissa  buck2 enkä osaa kunnolla kontrolloida tunteitani  Grin

Lainaus
Nimittäin minulla on myöskin saman  aurinko-merkin lisäksi samoin aspektoitunut 
merkurius,  mars, venus, saturnus, uranus, neptunus ja  jupiter 

Mun on varmaan pakko tulla tsekkaan sut Itävaltaan kun palaan Intian lennoltani!  Grin

No näinhän me sovittiin, että näemme silloin tammikuussa! Cheesy
Tosin, kauan olet Intiassa? Olen nimittäin tulossa Suomeen Joulukuussa ja tottakai astro-miitinkiin,
joten jos olet ko. ajankohtana Suomessa, niin voidaan nähdä jo silloin! Smiley

Jännä homma, olen aina tykännyt sinusta persoonana ja miehesi on astrologisesti samasta puusta
veistetty kanssani, -hassu yhteensattuma! Cheesy
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: