eppana
|
|
« : 18.02.2006 16:44:52 » |
|
millainen on kuu kauris? miten se vaikuttaa, jos aurinko on jousimies?
|
|
|
tallennettu
|
"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
|
|
|
Hansuli
|
|
« Vastaus #1 : 18.02.2006 16:51:56 » |
|
Pitäisin itse kuun asemaa kauriissa melkein haastavimpana merkki aseman kuulle.
Kauris ottaa niin älyttömän tosissaan kaikki, ei puhu asioistaan (koska kuvittelee, että ne ei ketään kiinnosta ja jos puhuu niin ei puhu oikeista asioista oikeasti), loukkaantumiskynnys on tosi matalalla, suuttuu helposti ja kuvittelee, että toinen tarkoitti pahalla ja kun ei saa suutaan auki, niin on jo jonnin aikaa ehtinyt murjottamaan ennenkuin vihdoin uskaltautuu ja sit huomaakin, ettei kukaan oikeasti tarkoittanut pahalla.. get it?
Tunnekylmyyttä voi näkyä ja älytöntä analysointia kaikesta.. Rakkauselmässä vie paljon aikaa ennenkuin luottaa toiseen ja uskaltaa olla omaitsensä, myös vaarana, että uhraa "onnensa" parisuhteessa materian edelle, koska materia luo turvallisuutta.
Siinä kuukauris näin nopeasti koostettuna.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko kalat, AC leijona, kuu kauris, venus/merkurius vesimies, mars kaksonen
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #2 : 18.02.2006 17:39:47 » |
|
Mieheni on kuu kauris ja tunnen erään toisenkin kuu kauris miehen. Molemmat voivat olla aikamoisia kivikasvoja ulospäin mutta sisältä herkkiä, sitä eivät vain halua näyttää muille. Saattavat myös olettaa kaikkien tietävän itsestään selvänä heidän tunteensa vaikka oikeasti kukaan ei ehkä tiedä mitä he edes ajattelevat. Eivät puhu tunteistaan kovin helposti, sellaisia jurottajia
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
taiska
|
|
« Vastaus #3 : 18.02.2006 20:43:50 » |
|
Itse olen kuu Kauris ja pakko sanoa, että vaikka puhun paljon ei minua taida oikeasti tuntea kukaan .Olen todella pidättyväinen itselle tärkeiden asioiden suhteen eikä se aina ole helppoa ja tunteiden ilmaisu onnistuu parhaiten lasten ja eläinten kanssa.Jotenkin vain tuntuu, että mitä nuista turhia hölisemään enkä edes pidä ajatuksesta, että joku tuntisi minut liian hyvin :idiot2:Parhaiten minut tuntee mieheni, joka on oppinut "lukemaan" olemustani Lisäysnäin myöhemmin, että ASC on ja itsekin tykkäsin nuorempana juhlimisesta/bilettämisestä, mutta nyt ei kiinnosta sitten niin yhtään
|
|
« Viimeksi muokattu: 02.10.2009 23:01:21 kirjoittanut taiska »
|
tallennettu
|
Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen Egyptiläinen: Isis Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko Druidi: Pähkinäpensas Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
|
|
|
pluto
Kanta-astroilija
...miau...
|
|
« Vastaus #4 : 18.02.2006 21:30:50 » |
|
Täälläkin yksi kuu-kauris. Pikatulkinnassa Seppo sen hienosti kiteytti näin:
"Tunteesi ovat syviä kuin valtameri, mutta toiselle ihmiselle niiden laatu ei ihan helpolla selviä. Olet halutessasi varsinainen kivikasvo, jonka tunteista ei itse pirukaan ottaisi selvää. Sinulle riittää kun tiedät itse miltä sinusta tuntuu. Mitä niistä hölisemään."
Jotenkin tämä valtameri-vertaus kolahtaa. Pinnan alla on kilometreittäin vettä ja tapahtumaa vaikka millä mitalla, mutta pinta se vaan pysyy tyynenä.
Onneksi minäkin löysin miehen joka pystyy vähän arvailemaan fiiliksiäni. Sitä ennen oli aina jotenkin väärin ymmärretty olo.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ajatus
|
|
« Vastaus #5 : 20.02.2006 10:01:48 » |
|
millainen on kuu kauris? miten se vaikuttaa, jos aurinko on jousimies? Ystäväpiirissäni on yksi aurinko-Jouskari, jolla on kuu Kauriissa ja toinenkin, jonka syntymäpäivänä kuumerkki vaihtuu mutta veikkaisin Kaurista hänelläkin, vaikka hänen syntymäkellonaikaansa en tiedäkään. Molemmat ovat naisia. Näiden lisäksi löytyy aurinko-Vaaka, jonka kuu on Kauriissa. Jostain syystä siis heitä on kertynyt lähipiiriin enemmänkin, eikä varmaankaan vähiten siksi, että oma nousumerkkini on Kauris. Mikään tunteellinen hössötys ei siis luontaisesti vedä minua puoleensa ja tästä taitavat olla oivana esimerkkinä nämä kuu-Kauris-ystäväni. Jos nyt etsin yhteisiä nimittäjiä mitkä voisin kuvitella Kauris-kuuhun liitettävän, niin ainakin syvimmät tunteensa he tosiaan pitävät itsellään, vaikka muuten ovat rohkeita ja reippaita naisihmisiä. Myöskin jokainen asuu edelleen lähellä lapsuudenkotiaan ja arvostaa varmasti pohjimmiltaan juuriaan, vaikka ovatkin myös matkustelleet. Tuon analysointitaipumuksen tunnistan erityisesti yhdessä, joka todellakin ottaa hyvin vakavasti muiden sanomiset. Myöskään kukaan heistä ei ole mikään pynttäytyjä, toki juhlimaan lähtiessään laittautuvat, mutta arkena (kuu) se Kauriin käytännöllinen tyyli ja meikittömyys on pop. Jouskari-Kauris-yhdistelmä edustaa vierekkäisiä ja sikäli hyvin erilaisia merkkejä, joten Kauris-kuu Jouskarilla (etenkin naisella) varmasti viilentää rempseää Jousimies-vaikutelmaa ja tuo asiallisuutta. Yhdistelmä tuo haasteen sovittaa yhteen vapaudenkaipuu ja velvollisuudentunto. Esim. jokainen näistä em. ystävistäni on odottanut liki kolmekymppiseksi (Saturnuksen paluu...) ennen kuin perheenlisäystä on edes alettu miettiä.
|
|
|
tallennettu
|
Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone) Asc Kauris Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
|
|
|
Tuutikki
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #6 : 20.02.2006 11:42:22 » |
|
Kuukauris ilmoittautuu mukaan keskusteluun ja väittää tämän kuumerkin olevan niin hallitseva itsellään että se peittää aurinko kaksosen piirteet alleen, paljon mieluummin olisin "vain" hölösuu kaksonen kuin tälläinen hiivatin analysoija ja muiden sanomisten pohdiskelija. Tilannettahan ei helpota nousu vaakuuteni Elämäni arvokkaimpia asioita on perheeni lisäksi tietoisuus että olen palannut sukuni sijoille, ja jatkan osaltani sukupolvien ketjua, täällä meitä tallusteli jo silloin kun nuo tulokkaat vielä kiipeilivät puissa siis tosi kaurista. Tuo vertaus valtamerestä on kyllä tosi kuin vesi, piruako täsä lirputella kun kerran pappikin sano sen aamenensa jo, eiks se sillä tullu selväks
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ebenia
|
|
« Vastaus #7 : 30.09.2009 21:07:27 » |
|
^ Nyt pitäisi kyllä koko kartta nähdä, että selviäisi koko sielunmaisema!
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris Nousu - Härkä Kuu - Rapu Mars, Pluto - Skorpioni Venus - Vesimies Jupiter - Oinas Saturnus, Uranus - Jousimies http://www.youtube.com/Ebenia
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #8 : 01.10.2009 01:48:52 » |
|
Nyt vasta löysin tämän ketjun ja olen aivan äimistynyt! Veskarini on ja tämä ketju selittääkin paljon!
Hän ei sitten asioistaan puhu mitään ja syyttää aika ajoin minua siitä, että puhun liikaa ja harkitsemattomasti muille tekemisistäni, elämästäni ja niin.
No... : Vastatakseni aloittajan kysymykseen, niin on MÄKÄTTÄJÄ, mitä tulee riitelyyn. Veskarini voi aivan hyvin, siis jos asiat eivät ole hyvin (HÄNEN mielestään), kesken juuri romanttisinta hetkeä illallisella tai vaikka huiman rakastelun jälkeen (siis niin minkä huiman :lla..?) alkaa mäkättämään jostain viastani, siis yleensä siitä liikaa ja harkitsemattomasti puhumisesta muille tai sitten jostain muusta ja sitä vikaa löytyy aina -kaikista muista.
Huomautan nyt tähän väliin, että minä toimin PR:ssa ja Kommunikaatiossa ja Veskari on juristi . Me olemme työskennelleet samalle yhtiölle, kunnes vaihdoin kilpailijalle. So, me ei vieläkään sovita yhteen.
Nyt viimeksi hän soitti minulle, että tulla hänen toimistolleen. No laittauduttuani oikein seksikkääksi ja kauniiksi painelin toimistolle. Suhteellisen ok seksiä sen työpöydällä, sohvalla ja niin, -ja jäimme lepäämään sohvalle, niin 1-2 min hiljaisuuden jälkeen herra aloittaa mäkisemään harkitsemattomista puheistani sille ja tuolle (jälleen kerran!) ja veti että; "Ilman tuota puhumistasi olisit täydellinen", johon minä, että; "Ilman tuota ainaista valittamistasi, tunnelman pilaamistasi ja surkeaa seksiä olisit täydellinen" ja loin sen pitkän ja läpitunkevan -katseeni ja nautin sen kiemurtelemisesta, en sanonut enään mitään, puin ja lähdin.
En vastannut sen puheluihin, -itseasiassa, en ole vastannut hetkeen. Ja vtut mä kenellekään täydelliseksi ala ja muutenkin, -ollaan sitten puhumatta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #10 : 01.10.2009 17:47:22 » |
|
Joo, tämäkin kyllä puhuu kun on joukko ihmisiä kuuntelemassa on seurueen pelle... Kaksistaan se kyllä SAARNAA minulle, mutta vaikka on latino niin lirkuttelut jäivät aika vähille kun sai minut omakseen. Sitten kun alan flirttailla muille, valittaa etten flirttaile hänelle Minä olen kuu-vaaka Onko hän syntynyt -75 tuossa 30.5. paikkeilla? Nimittäin minulla on myöskin saman -merkin lisäksi samoin aspektoitunut , , , , , ja
Minulla on sama tapa, mitä enemmän yleisöä, sen parempi. Oikein olen elementissäni.. -kuten äitini sanoo samasta asiasta. Nim. perheen höpönassu
Kyllä tässä maailma on nyt menettänyt pari stand up-koomikkoa.. :
Tiedän monia ja pareja, joten koska edustaa ihmissuhteita, niin varmaan samalla tavalla..?
ja tykkää toisistaan ainakin siksi, että omaa tyyliä (eri)asioissa, jota taas ihailee ja haluaa itselleen, joten hyvä symbioosi jo näinkin.
|
|
« Viimeksi muokattu: 01.10.2009 17:50:46 kirjoittanut Sasha »
|
tallennettu
|
|
|
|
Ebenia
|
|
« Vastaus #11 : 01.10.2009 18:32:48 » |
|
Saturnalian miekkosella onkin Pluto siellä kolmoshuoneessa, eli kommunikaatiossa on selvästi mukana kontrolli, hallinta ja transformaatio. Tämä muuttaa erittäin paljon sitä peruskaksosmaisuutta. Lisäksi 12.huoneessa sekä Aurinko että Merkurius viittaa salamyhkäiseen, piilottelevaan kommunikaatioon - ei ollenkaan niin selkeää pulputusta kuin peruskaksoselta voisi olettaa.
Hänen Plutonsa osunee varmaankin Saturnalian Kuuhun, kontrollia, intohimoa. Kuu on hänellä huonosti aspektoitunut, oppositio rajoittavaan Saturnukseen ja neliö Jupiteriin, laajentaa tunteita, varmasti myös niitä negatiivisiakin.
Periaatteessa kyllä Vaaka ja Kauris on aika huono pari, tekevät neliön toisiinsa. Vaa'alle oleellista on sosiaaliset suhteet, meneminen, sosiaalinen "flirttailu" ja mielistelykin, kauneus ja harmonia kaikessa, Kauriille tärkeää on yhteiskunnalliset asiat, totuus, moraali, oikeudellisuus, rajoittaminen, yksinkertaisuus. Hyvin erilaisia energioita ja lisäksi molemmat haluavat johtaa. Eli kinaa tulee helposti...
|
|
« Viimeksi muokattu: 01.10.2009 18:34:38 kirjoittanut Ebenia »
|
tallennettu
|
Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris Nousu - Härkä Kuu - Rapu Mars, Pluto - Skorpioni Venus - Vesimies Jupiter - Oinas Saturnus, Uranus - Jousimies http://www.youtube.com/Ebenia
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #12 : 01.10.2009 20:10:30 » |
|
tänään keskustelin eräästä nuoresta kuukauriista kun kuulema pitää liikaa hauskaa.. niin että enpä tiedä missä sen kuukauriin ei-ilmaisun pitäisi näkyä tai jäykkyyden.. tai sitten asc Leo vaikuttaa enemmän.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
eppana
|
|
« Vastaus #13 : 01.10.2009 21:59:24 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #14 : 02.10.2009 14:35:13 » |
|
Onko hän syntynyt -75 tuossa 30.5. paikkeilla?
on... parin päivän heitolla Kyllä tässä maailma on nyt menettänyt pari stand up-koomikkoa.. : Tiedän monia ja pareja, joten koska edustaa ihmissuhteita, niin varmaan samalla tavalla..? ja tykkää toisistaan ainakin siksi, että omaa tyyliä (eri)asioissa, jota taas ihailee ja haluaa itselleen, joten hyvä symbioosi jo näinkin. [/color] Ainakin kauris ihailee oinasta, sillä siinä missä kauris pidättelee, oinas ilmaisee. Meillä on siis toisiltamme aika paljon opittavaa, sillä DC:ni on kauriissa enkä osaa kunnolla kontrolloida tunteitani Nimittäin minulla on myöskin saman aurinko-merkin lisäksi samoin aspektoitunut merkurius, mars, venus, saturnus, uranus, neptunus ja jupiter Mun on varmaan pakko tulla tsekkaan sut Itävaltaan kun palaan Intian lennoltani! No näinhän me sovittiin, että näemme silloin tammikuussa! Tosin, kauan olet Intiassa? Olen nimittäin tulossa Suomeen Joulukuussa ja tottakai astro-miitinkiin, joten jos olet ko. ajankohtana Suomessa, niin voidaan nähdä jo silloin!
Jännä homma, olen aina tykännyt sinusta persoonana ja miehesi on astrologisesti samasta puusta veistetty kanssani, -hassu yhteensattuma!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|