Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #15 : 02.10.2009 20:51:15 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Hannari
Kohtuuastroilija
Gingerbread.
|
|
« Vastaus #17 : 07.10.2009 15:34:43 » |
|
Itse olen , mutta tosin tunnen itseni enemmän kauriiksi. Lieneeköhän syynä se, että syntymäpäivänäni kuu oli ehtinyt olla myös kauriinkin merkissä. Ja vesimieskin on vain vajaa 3astetta kartallani
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ebenia
|
|
« Vastaus #18 : 07.10.2009 16:38:58 » |
|
Itse olen , mutta tosin tunnen itseni enemmän kauriiksi. Lieneeköhän syynä se, että syntymäpäivänäni kuu oli ehtinyt olla myös kauriinkin merkissä. Ja vesimieskin on vain vajaa 3astetta kartallani Tämä ketju ei kyllä anna ihan täysin kritiikitöntä kuvaa Kuu Kauriista, eli jos tämän perusteella olet näkemyksesi päätellyt, niin kannattaa etsiä muualtakin tietoa. Mutta siis sinun kartallasi mahdollisia kaurismaisuuden aiheuttajia ovat jos Merkurius on yhtymässä Kuuhusi (merk. 10. huoneessa) ja sitten tuo Venus Kauriisi, joka toki vaikuttaa tunne-elämään ja ihmissuhteisiin paljon. Lisäksi tuo DC-Kauris vaikuttaa siihen miten käyttäydyt muiden ihmisten kanssa. Mutta Kuu on sitten erikseen, joka kuvastaa suhdetta äitiin ja jokapäiväistä emotionaalista elämää jne.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris Nousu - Härkä Kuu - Rapu Mars, Pluto - Skorpioni Venus - Vesimies Jupiter - Oinas Saturnus, Uranus - Jousimies http://www.youtube.com/Ebenia
|
|
|
Hannari
Kohtuuastroilija
Gingerbread.
|
|
« Vastaus #19 : 07.10.2009 16:45:15 » |
|
Itse olen , mutta tosin tunnen itseni enemmän kauriiksi. Lieneeköhän syynä se, että syntymäpäivänäni kuu oli ehtinyt olla myös kauriinkin merkissä. Ja vesimieskin on vain vajaa 3astetta kartallani Tämä ketju ei kyllä anna ihan täysin kritiikitöntä kuvaa Kuu Kauriista, eli jos tämän perusteella olet näkemyksesi päätellyt, niin kannattaa etsiä muualtakin tietoa. Mutta siis sinun kartallasi mahdollisia kaurismaisuuden aiheuttajia ovat jos Merkurius on yhtymässä Kuuhusi (merk. 10. huoneessa) ja sitten tuo Venus Kauriisi, joka toki vaikuttaa tunne-elämään ja ihmissuhteisiin paljon. Lisäksi tuo DC-Kauris vaikuttaa siihen miten käyttäydyt muiden ihmisten kanssa. Mutta Kuu on sitten erikseen, joka kuvastaa suhdetta äitiin ja jokapäiväistä emotionaalista elämää jne. Ai jaa, kiitos kuitenkin
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
taiska
|
|
« Vastaus #20 : 08.10.2009 23:58:10 » |
|
Kuu Kauris 6. huone, Aurinko Oinas ja ASC Leijona. Muillehan ei sitä sisintä näytetä, miksi näytettäisiin ? Vastuuntunto asioista on ihan kamala ja se ei anna myöten milloinkaan vaan se vastuu kannetaan asiassa kuin asiassa. Jos mieli tekee juhlia ja on mahdollista, niin silloin juhlitaan, koska silloin on mahdollista täyttää niitä "akkuja" ja unohtaa hetkeksi elämän jatkuva vaativuus ! Naurua piisaa, ystävällisyyttä ja auttavaisuutta, mutta onkos koskaan tullut mieleen miettiä niitä miljoonia huolia joita päässä liikkuu, sen hymyilevän suun takana ? Ne huoletkin , kun on ratkaistava !
|
|
|
tallennettu
|
Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen Egyptiläinen: Isis Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko Druidi: Pähkinäpensas Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #21 : 09.10.2009 09:01:43 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
taiska
|
|
« Vastaus #22 : 10.10.2009 00:09:28 » |
|
Niimpä
|
|
|
tallennettu
|
Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen Egyptiläinen: Isis Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko Druidi: Pähkinäpensas Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
|
|
|
eppana
|
|
« Vastaus #23 : 31.10.2009 20:04:09 » |
|
Kysymys :lle: Mikä siinä pelottaa päästää toinen lähelle? Loukkaako se omaa tilaa? Vai onko omat tunteet vaan niin syviä, että ne on jokseekin myös itselle vieraita tms.?
|
|
|
tallennettu
|
"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
|
|
|
taiska
|
|
« Vastaus #24 : 01.11.2009 00:22:43 » |
|
Osa itseä on vain sellaista jota on mahdotonta jakaa kenenkään kanssa : . Lähelle kyllä pääsee, mutta se oma kolo on vain pakko säilyttää. Eihän sen ketään pitäisi haitata, koska siinä ei ole mitään pahaa ? Syvempää rakkautta, kuin Kuu Kauriilta , saa hakea, mutta miksi siitä pitäisi tehdä jokin "numero" ?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ebenia
|
|
« Vastaus #25 : 01.11.2009 11:04:30 » |
|
Kysymys :lle: Mikä siinä pelottaa päästää toinen lähelle? Loukkaako se omaa tilaa? Vai onko omat tunteet vaan niin syviä, että ne on jokseekin myös itselle vieraita tms.? Siinä joutuu antamaan vastuun itsestä ja omasta hyvinvoinnista jollekin toiselle. Kuu Kauris huolehtii aina muista ja sitten itsestään ja ajatuksena, se, että päästää jonkun ihmisen niin lähelle, että hän todella voi vaikuttaa Kuu Kauriin elämään, tunteisiin jne. on kammottava ajatus. Se lähelle päästäminen vain sattuu liikaa!
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris Nousu - Härkä Kuu - Rapu Mars, Pluto - Skorpioni Venus - Vesimies Jupiter - Oinas Saturnus, Uranus - Jousimies http://www.youtube.com/Ebenia
|
|
|
eppana
|
|
« Vastaus #26 : 01.11.2009 12:35:15 » |
|
En ole tekemässä numeroa, en ainakaan erikoisnumeroa. Haluaisin vain oppia ymmärtämään, sillä jatkuvasti törmään ihmisiin joilla on tämä asetelma. Ei kai missään asetelmassa ole mitään pahaa? Toisia on vain helpompi ymmärtää kuin toisia. Koen tuon asetelman teflonpintana, josta ei juuri saa "kiinni" kun ei ole tarttumapintaa. Itse :vaaka:na tunteet menee laidasta laitaan ja joskus se syvyys tuntuu vaikealta käsitellä, siksi kai kiinnostaa kun tuossa asetelmassa ollaan syvällä koko ajan, tältä se ainakin näyttää. Ja pistää pohtimaan, että onko se näkyvä tunne oikea, vai onko se todellinen piilossa. En tarkoittanut luokata ketään. Ajattelin vain tiedustella ajatuksia. Peace
|
|
|
tallennettu
|
"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
|
|
|
La Papessa
|
|
« Vastaus #27 : 02.11.2009 13:57:18 » |
|
Kysymys :lle: Mikä siinä pelottaa päästää toinen lähelle? Loukkaako se omaa tilaa? Vai onko omat tunteet vaan niin syviä, että ne on jokseekin myös itselle vieraita tms.? Olen itse , mutta en tunne, että vastaukseni tähän kysymykseen voisi olla olisi mitenkään tyhjentävä. Lähtökohtana pitäisi kuitenkin olla koko kartta, se, miten toimii muiden kartan tekijöiden kanssa. Synatriassa pitäisi sitten ottaa huomioon vielä sen tahon kartta, jonka kanssa ollaan vuorovaikutuksessa. Oma :ni osuu 5.huoneeseen maa/ilmapainotteisella kartalla, ja on varsin aspektoitunut, tekee mm. haasteellisen aspektin :lle ja hyvät aspektit akseleille. Koen kyllä, että ilmaisen nykyään tunteitani keskimääräistä naista pidättyväisemmin. Mutta se ei suinkaan tarkoita, etteikö minulla tunteita olisi, tai ettenkö niitä pystyisi jakamaan. Minusta vain tuntuu, että usein on vastuullisempaa ja aikuisempaa ( puhuu ) yrittää selvittää omat tuntemukset itse kuin kuormittaa niillä muita. Näin on tapahtunut varsinkin nuoruudessani, kun on melko intensiivinen kuvio, joka kanavoitui välillä todella rajuksi tunneilmaisuksi. Nykyään harkitsen siis kieltämättä aika pitkään ja tarkkaan sen, kenelle ja miten tämän puoleni näytän. Mainittakoon vielä, että mahdollisesti juuri noihin karttapainotuksiin liittyen en koe läheisyyttä pelkästään tunneasiana. Mielenkiintoista kyllä, varsinkin parisuhteessa minulle on äärettömän tärkeää, että saan toiseen osapuoleen älyllisen yhteyden. Toisen osapuolen ei tarvitse olla kaikesta samaa mieltä kanssani tai edes kiinnostunut aivan samoista asioista. Mutta aiemmassa elämässä on kyllä käynyt niinkin, että ensitapaamiselta "kiva" mies onkin ollut juttuinen aivan eri sfääreissä kuin minä. Tai vielä pahempaa, hänellä ei ole juttuja laisinkaan (elämäni kauheimmilla treffeillä pidin puolentoista tunnin monologin...). Ja silloin on kyllä mielenkiinto lopahtaa aika nopsakkaan. :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|